Het Honda CBR 600RR topic deel 69

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net ff heerlijk stukje gereden!! :), damn wat een heerlijk snelle fiets!! M'n gazelle is er niks bij :o

Ik ben alleen nog op zoek naar wat lekker bochtwerk hier in de buurt...je zit wel binnen no time in het groene hart --> leuke wegen langs het water en tussen de weilanden. Wel weer uitkijken met veel grond op de weg :(.

Helaas geen tot weinig dijken in de buurt, of weet iemand nog iets in de buurt van Sweet Lake City (ook wel Zoetermeer genoemd)? :)
 
Laatst bewerkt:
Net ff heerlijk stukje gereden!! :), damn wat een heerlijk snelle fiets!! M'n gazelle is er niks bij :o

Ik ben alleen nog op zoek naar wat lekker bochtwerk hier in de buurt...je zit wel binnen no time in het groene hart --> leuke wegen langs het water en tussen de weilanden. Wel weer uitkijken met veel grond op de weg :(.

Helaas geen tot weinig dijken in de buurt, of weet iemand nog iets in de buurt van Sweet Lake City (ook wel Zoetermeer genoemd)? :)
Sweet Lake City _O- _O- _O-



Geen idee of daar leuke wegen zijn...woon in Eindhoven City *O*
 
Net ff heerlijk stukje gereden!! :), damn wat een heerlijk snelle fiets!! M'n gazelle is er niks bij :o

Ik ben alleen nog op zoek naar wat lekker bochtwerk hier in de buurt...je zit wel binnen no time in het groene hart --> leuke wegen langs het water en tussen de weilanden. Wel weer uitkijken met veel grond op de weg :(.

Helaas geen tot weinig dijken in de buurt, of weet iemand nog iets in de buurt van Sweet Lake City (ook wel Zoetermeer genoemd)? :)

Hopen dat het morgen droog blijft!
Kan me de hele week al verheugen om morgen een ritje te maken.
 
Vandaag mijn eerste 130km'tjes gereden het was echt lekker om te rijden met dit weer.
CBRretje had wel moeite om wakker te worden na zijn winterslaap (duurde best lang voor hij aansloeg)
 
Net ff heerlijk stukje gereden!! :), damn wat een heerlijk snelle fiets!! M'n gazelle is er niks bij :o

Ik ben alleen nog op zoek naar wat lekker bochtwerk hier in de buurt...je zit wel binnen no time in het groene hart --> leuke wegen langs het water en tussen de weilanden. Wel weer uitkijken met veel grond op de weg :(.

Helaas geen tot weinig dijken in de buurt, of weet iemand nog iets in de buurt van Sweet Lake City (ook wel Zoetermeer genoemd)? :)

Als we over 2 weken een stukkie gaan rijden laat ik hier wel wat leuke stukjes zien
 
probeer de Veluwe eens, is erg leuk rijden... :]

Rij dan een stukje door naar de achterhoek.
Politie is hier nog te paard _O-
Maar wel een boel leuke weggetjes hier.
Dijkjes ga ik liever niet op, te veel agressieve wandelaars, fietsers en ander gespuis.
Politie is er ook teveel en de bochten met leuke rechte stukjes om hem door te trekken zijn er teveel.
 
Lol *D, had je gemiddelde van 180 gehaald ofnie? *O*

Maar zo hard ga ik nie :P...(heb met de vorige wel 250 aangetikt in Duitsland maar ben nog geen bochten-koning helaas -O- hehe)

Dit was voordat m'n rbw werd ingenomen. Sindsdien overschrijd ik de maximaal toegestane snelheid niet meer O-)
 
Ok lieve mensen! Ik ben lam!!! Ga proberen te slapen! Maar alles draait! Wekker staat om 7uur dus dat wordt zwaar! Wish me luck!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan