Het Honda CBR 600RR topic deel 73

Status
Niet open voor verdere reacties.
Öhlins eruit voor k-tech :?
Was het versleten of wat? Dat spul was toch kei duur.


ik ben overgestapt door het advies wat robin gaf , versleten zijn de piston echt niet ;)

spul van ohlins is kwa pakket net zo duur even uit het hoofd

alleen het instelbereik is heel fijn gevoelig bij ohlins .
en ohlins denkt en werkt net weer wat anders dan k-tech

k-tech pakket is completer samengesteld
mijn demping was vrijwel '' nergens '' aanwezig of wel nihiel door het pakket van robin nu niet meer ;)

vering is en blijft duur ;) mijn ttx36 schokdemper was nog perfect in orde na 2 jaar en 35.000 km mijn vorken waren echter niet meer zo fris ;)
 
Laatst bewerkt:
beter! k-tech is echt top spul!!! miss op bepaalde vlakken nog wel beter dan ohlins... maar is best een dure grap! geld over?? :9 en waarom niet gelijk de k-tech cardridges?? 8-) O-)

hehehe die waren erg verleidelijk de cartridges :$ :$ :$ :$ :9~ :9~ :9~ godamn wat is me dat een pakketje :D

prijzen hoef ik je niet te zeggen die weet je wel 8-)

had een heel mooi spaarpotje gemaakt van de winter ;) 8-)

k-tech en ohlins zijn beide toch wel erg goed en beide erg verschillend ;) kwa werking en setup :Y althans zoals ik het begrijp
 
deze kwam ik ook nog tegen

full


:')
 
hehehe die waren erg verleidelijk de cartridges :$ :$ :$ :$ :9~ :9~ :9~ godamn wat is me dat een pakketje :D

prijzen hoef ik je niet te zeggen die weet je wel 8-)

had een heel mooi spaarpotje gemaakt van de winter ;) 8-)

k-tech en ohlins zijn beide toch wel erg goed en beide erg verschillend ;) kwa werking en setup :Y althans zoals ik het begrijp
Ja de prijzen weet ik nog wel |( maar wel mooi spul!

Net als WP ook weer heel anders is! Maar allemaal top spul! Kost je alleen zoveel geld ;( ;(
 
Hé guys! Wie gaat er een nieuw topic aanmaken, iemand die hier veel actief is.. Jamiroquai, SBB?
Bam bam, volspammen die hap!
 
Hé guys! Wie gaat er een nieuw topic aanmaken, iemand die hier veel actief is.. Jamiroquai, SBB?
Bam bam, volspammen die hap!
Een goedemorgen allemaal :W
SBB , BaRRt ,of jij zelf :? zelf weet ik niet eens hoe het moet :N al zou ik willen _O-
 
Laatst bewerkt:
De dag dat Felix&Jos mij gaat bellen met de verlossende zin "kom uwe cbr maar halen" komt dichterbij, hopelijk vandaag of morgen :]

een goede middag allemaal :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan