Het Honda CBR 600RR topic deel 73

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ellow, ben er over aant nadenken voor een nieuwe cbr 600rr 2013 te kopen en die bij ten kate racing binnen te doen voor nieuwe ten kate race kelken, powercommander en arrow slip on en eventueel de engine power up kit( nokkenassen, koppakking en bougies veranderen) als dit het waard is. Heeft iemand dit ook late doen en eventueel bij ten kate racing?

Grtzz
 
Ellow, ben er over aant nadenken voor een nieuwe cbr 600rr 2013 te kopen en die bij ten kate racing binnen te doen voor nieuwe ten kate race kelken, powercommander en arrow slip on en eventueel de engine power up kit( nokkenassen, koppakking en bougies veranderen) als dit het waard is. Heeft iemand dit ook late doen en eventueel bij ten kate racing?

Grtzz
Ik niet, maar als je toch meer vermogen wil zou ik ook eens naar deze kijken :Y +200pk
home - Ten Kate Motoren
Is alleen niet meer zo jong ;) maar je ziet dat ze bij Ten Kate er wel verstand van hebben :Y
 
Laatst bewerkt:
Ellow, ben er over aant nadenken voor een nieuwe cbr 600rr 2013 te kopen en die bij ten kate racing binnen te doen voor nieuwe ten kate race kelken, powercommander en arrow slip on en eventueel de engine power up kit( nokkenassen, koppakking en bougies veranderen) als dit het waard is. Heeft iemand dit ook late doen en eventueel bij ten kate racing?

Grtzz


power commander schrappen en dan voor de hrc ecu gaan en hrc kabelboom gaan

of de rapid bike racing te kopen van dimsport

meer info stuur me maar een pb :Y
 
Laatst bewerkt:
haha de hele motor? mag wel hoor zolang die niet verkocht wordt, maar je mag hem natuurlijk ook gewoon kopen :P


hehehe ik heb nog wel een lijstje , kan alleen niks doen heb geen zekerheid met betrekking tot mijn werk .
tja kopen hehehe ik wacht nog wel ff :P al zou ik dit jaar niet rijden @ the circuit kan ik volgend jaar weer voluit gaan :Y

we zien wel :Y


nu eerste motor weer inelkaar zetten en zo maar weer eens een dagje rijden :Y
 
hehehe ik heb nog wel een lijstje , kan alleen niks doen heb geen zekerheid met betrekking tot mijn werk .
tja kopen hehehe ik wacht nog wel ff :P al zou ik dit jaar niet rijden @ the circuit kan ik volgend jaar weer voluit gaan :Y

we zien wel :Y


nu eerste motor weer inelkaar zetten en zo maar weer eens een dagje rijden :Y
Hier ook een lijstje *D
Waarschijnlijk heb ik ook dit jaar niet veel geld voor circuit rijden, maar ik zorg ervoor dat de motor er over 2 á 3 maanden klaar voor is.

Veel rijden op de weg ga ik ook niet doen. Kan al snel duurder worden dan circuit rijden :')
 
Ja, heb het ook al sinds de motorbeurs liggen, maar wil het er gewoon op hebben :P Heb van die saaie zwerte velgen :+
Ik heb andere velgen met een andere sticker op mijn CBR 600 RR :Y
full

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan