Het Honda CBR 600RR topic deel 73

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook een lijstje *D
Waarschijnlijk heb ik ook dit jaar niet veel geld voor circuit rijden, maar ik zorg ervoor dat de motor er over 2 á 3 maanden klaar voor is.

Veel rijden op de weg ga ik ook niet doen. Kan al snel duurder worden dan circuit rijden :')


mooh je moet de weggetjes weten ,

maar het is wat riskanter tegenwoordig. '(

motor staat dalijk ook op standby 8-) maar goed ik mag eind deze maand de gemeente belastingen betalen...
-O-

wat een top belasting klimaat hebben we :P :')
 
mooh je moet de weggetjes weten ,

maar het is wat riskanter tegenwoordig. '(

motor staat dalijk ook op standby 8-) maar goed ik mag eind deze maand de gemeente belastingen betalen...
-O-

wat een top belasting klimaat hebben we :P :')
Als ik eenmaal op de motor zit word elke weg zo'n weg.
Hier in Eindhoven heb ik op de ring (70 km/h) al wel eens de 265 aangetikt bij een sprintje O-)
 
Als ik eenmaal op de motor zit word elke weg zo'n weg.
Hier in Eindhoven hebben we op de ring (70 km/h) al wel eens de 265 aangetikt bij een sprintje O-)



dan word je brommerd in een vierkant blokje geperst B|


je gaat maar een keer mee een rondje achen :D :P
 
Heerlijke velgen inderdaad.. Wat zou er op mijn model passen, qua andere velg?
Ligt aan het bouwjaar :Y
Deze zijn ook mooi
full
 
dan word je brommerd in een vierkant blokje geperst B|


je gaat maar een keer mee een rondje achen :D :P
Rondje Aachen is altijd leuk :)

Misschien een beetje ongeloofwaardig nu, maar ben op de weg toch best voorzichtig.
Gaat af en toe echt ontzettend hard, maar ik hou meestal toch net wat meer marge dan de jongens waar ik vaak mee rij. Zeker als de wegen nieuw of onoverzichtelijk zijn.
 
Laatst bewerkt:
Rondje Aachen is altijd leuk :)

Misschien een beetje ongeloofwaardig nu, maar ben op de weg toch best voorzichtig.
Gaat af en toe echt ontzettend hard, maar ik hou meestal toch net wat meer marge dan de jongens waar ik vaak mee rij. Zeker als de wegen nieuw of onoverzichtelijk zijn.


ben me papiertje al een keer kwijt geweest...

man de weken erna schijt je stront op dat ding hehehhehehe

hier in nl hou ik me tegenwoordig ook braaf :Y
 
power commander schrappen en dan voor de hrc ecu gaan en hrc kabelboom gaan

of de rapid bike racing te kopen van dimsport

meer info stuur me maar een pb :Y


En wat is het verschil tussen hrc ecu, kabelboom en powercommander?
Kan je dan nog de motor late afstellen op testbank met de andere uitlaat er op ? Of hoeft dat dan niet ? En pk winst ?

Grtz
 
Ellow, ben er over aant nadenken voor een nieuwe cbr 600rr 2013 te kopen en die bij ten kate racing binnen te doen voor nieuwe ten kate race kelken, powercommander en arrow slip on en eventueel de engine power up kit( nokkenassen, koppakking en bougies veranderen) als dit het waard is. Heeft iemand dit ook late doen en eventueel bij ten kate racing?

Grtzz
Als je die engine power up kit wil dan kan je net zo goed voor een Blade gaan. Eventueel overjarig kopen, want dan ben je net zoveel geld kwijt maar heb je meer vermogen en koppel.

Overigens heb ik geen ervaring met de tuning bij Ten Kate, maar als het blok opengaat zal je rekening knap oplopen.
 
En wat is het verschil tussen hrc ecu, kabelboom en powercommander?
Kan je dan nog de motor late afstellen op testbank met de andere uitlaat er op ? Of hoeft dat dan niet ? En pk winst ?

Grtz
hrc ecu kan veel meer afstellen, kan je ook het toerenbereik vergroten. En met andere uitlaat enzo zal je ook meer vermogenswinst zien dan met een powercommander.
 
En wat is het verschil tussen hrc ecu, kabelboom en powercommander?
Kan je dan nog de motor late afstellen op testbank met de andere uitlaat er op ? Of hoeft dat dan niet ? En pk winst ?

Grtz
hrc ecu kan veel meer afstellen, kan je ook het toerenbereik vergroten. En met andere uitlaat enzo zal je ook meer vermogenswinst zien dan met een powercommander.
 
Als je die engine power up kit wil dan kan je net zo goed voor een Blade gaan. Eventueel overjarig kopen, want dan ben je net zoveel geld kwijt maar heb je meer vermogen en koppel.

Overigens heb ik geen ervaring met de tuning bij Ten Kate, maar als het blok opengaat zal je rekening knap oplopen.
ze rekenen €60 per uur, maar ze werken wel snel!
 
ze rekenen €60 per uur, maar ze werken wel snel!
Snel werken doen ze zeker en echt duur waren ze bij mij iig niet toen de Blade daar stond met een vreemd probleem.
Ze hebben daar een overjarige Blade staan voor net geen €14.000,- dus dat is een kleine €1000,- dan een nieuwe 600rr. Uiteraard kan het ook zijn dat ie helemaal gevallen is voor de looks van de 600 dan zou ik absoluut de 600rr kiezen. Gaat het echter puur om het vermogen dan zou ik voor de Blade gaan ;)
 
Snel werken doen ze zeker en echt duur waren ze bij mij iig niet toen de Blade daar stond met een vreemd probleem.
Ze hebben daar een overjarige Blade staan voor net geen €14.000,- dus dat is een kleine €1000,- dan een nieuwe 600rr. Uiteraard kan het ook zijn dat ie helemaal gevallen is voor de looks van de 600 dan zou ik absoluut de 600rr kiezen. Gaat het echter puur om het vermogen dan zou ik voor de Blade gaan ;)
bij mij waren ze ook niet heel duur! had op het dubbele gerekend! Ik zou kiezen voor de 600rr, want denk dat je daar meer op kan leren voordat je op een 1000rr gaat zitten!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan