Het Honda CBR 600RR topic deel 73

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag testritje gedaan met ne fireblade van 2011, rijdt fantastisch alleen ben binne de kortste keren mijn rijbewijs kwijt dan, zeer bruikbaar vermogen, goei remmen maar ga toch voor de nieuwe 600 rr gaan, gaat ook goed snel maar meer doseerbaar en niet zo snel mijn rijbewijs kwijt :]
 
Vandaag testritje gedaan met ne fireblade van 2011, rijdt fantastisch alleen ben binne de kortste keren mijn rijbewijs kwijt dan, zeer bruikbaar vermogen, goei remmen maar ga toch voor de nieuwe 600 rr gaan, gaat ook goed snel maar meer doseerbaar en niet zo snel mijn rijbewijs kwijt :]
Goede beslissing :Y je kan altijd nog voor een 1000 gaan als de 600 begint te vervelen :Y
 
Vandaag testritje gedaan met ne fireblade van 2011, rijdt fantastisch alleen ben binne de kortste keren mijn rijbewijs kwijt dan, zeer bruikbaar vermogen, goei remmen maar ga toch voor de nieuwe 600 rr gaan, gaat ook goed snel maar meer doseerbaar en niet zo snel mijn rijbewijs kwijt :]
Haha op een 600RR is het alsnog van nul naar je rijbewijs kwijt in een paar tellen hoor. Als je daar bang voor bent, of je kan je niet inhouden, dan moet je een trapfiets kopen :P
 
Sterker nog, ik kan je vertellen dat ik op "maar" 600cc veel harder en agressiever rijd dan op m'n oude 1000's. Dit komt omdat een 600cc veel meer vraagt om te gassen, naar mijn idee.
Anyway, leuk dat je voor de 600RR gaat, welkom bij de club alvast!
 
Vandaag testritje gedaan met ne fireblade van 2011, rijdt fantastisch alleen ben binne de kortste keren mijn rijbewijs kwijt dan, zeer bruikbaar vermogen, goei remmen maar ga toch voor de nieuwe 600 rr gaan, gaat ook goed snel maar meer doseerbaar en niet zo snel mijn rijbewijs kwijt :]


hehehe

nice wel foto's posten *O* *O*
 
Doe ik ook :Y heb nog altijd plezier met De Honda CBR 600 RR met Marchesini velgen en Gafer Wave schijven ,Honda Racing Carbon en ABM-Superbikekit, enz en nog genoeg wensen :Y
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan