Het Honda CBR 600RR topic deel 73

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand nog een tip voor goede remblokken, voor straat gebruik. (wel sportief :))
Een link zou helemaal geweldig zijn :W
Heb nog een setje liggen hier. Type: Brembo 07HO45SC voor '03/'04 model.

Vaste prijs: €75 incl. verzenden of €65 ophalen

wp20130228006.jpg
 
Heb nog een setje liggen hier. Type: Brembo 07HO45SC voor '03/'04 model.

Vaste prijs: €75 incl. verzenden of €65 ophalen

[afbeelding]

Is dat type niet een beetje té voor op de straat? :?

Na een beetje zoeken lees ik dat ze wel geschikt zijn voor weggebruik.
Dus ze hoeven niet perse heel warm gereden te worden? :)
 
Is dat type niet een beetje té voor op de straat? :?

Na een beetje zoeken lees ik dat ze wel geschikt zijn voor weggebruik.
Dus ze hoeven niet perse heel warm gereden te worden? :)
Ze hebben idd inderdaad ook nog een stuk goedkopere set voor op straat. Deze is voor straat/circuit gebruik en er is ook nog een set puur voor circuit gebruik ;)
Deze hoeven idd niet warm gereden te worden.

RC is niet geschikt voor op de weg en SC wel, er is ook een SA versie voor op de weg.

Compound: Gesinterd Race
Extra Informatie: De gesinterde race remblokken hebben een hoge wrijvingscoëfficiënt als ze heter worden. Dit is een materiaal dat zeer stabiel blijft in alle bedrijfsomstandigheden, en hebben zelfs een goede wrijving coëfficiënt als ze koud zijn, Deze remblokken zijn ook geschikt voor weggebruik.
Link
 
Laatst bewerkt:
Zo net mijn pak schoongemaakt na mijn laatste ritje van vorig jaar zomer. Zo dadelijk nog effe invetten, is hij over een paar weken weer lekker soepel *O*
 
Dat ga ik van de week ook maar eens doen.. Doe ik veel te weinig eigenlijk.. :]
Doe ik ook erg weinig. Schoonmaken is gewoon geen hobby van mij. Ik heb de velgen van mijn motor nog nooit schoongemaakt :$ Gekocht in 2010

Ben wel bijna klaar nu. Mijn hele woonkamer ruikt naar bijenwas nu _O-
 
Doe ik ook erg weinig. Schoonmaken is gewoon geen hobby van mij. Ik heb de velgen van mijn motor nog nooit schoongemaakt :$ Gekocht in 2010

Ben wel bijna klaar nu. Mijn hele woonkamer ruikt naar bijenwas nu _O-


hehehe ff de bank doen dan glibberd alles goed _O- _O- _O- _O-
 
Doe ik ook erg weinig. Schoonmaken is gewoon geen hobby van mij. Ik heb de velgen van mijn motor nog nooit schoongemaakt :$ Gekocht in 2010

Ben wel bijna klaar nu. Mijn hele woonkamer ruikt naar bijenwas nu _O-

paar jaar terug motor had net nieuwe bandjes erop

full

full


koekblik van moerders 2 weken terug gedaan
voor en tijdens 3x met de sop erover
full


daarna kleien en waxen

full



me 2 de hobby weer leven in geblazen als het weer het toelaat ga ik de wagen doen van me pa , gok dat ik dan een 4 uur of langer bezig ben ;)
 
Laatst bewerkt:
paar jaar terug motor had net nieuwe bandjes erop

[afbeelding]
[afbeelding]

koekblik van moerders 2 weken terug gedaan
voor en tijdens 3x met de sop erover
[afbeelding]

daarna kleien en waxen

[afbeelding]


me 2 de hobby weer leven in geblazen als het weer het toelaat ga ik de wagen doen van me pa , gok dat ik dan een 4 uur of langer bezig ben ;)
Heb tijdens mij MTS stages al veel te veel auto's gewassen :') Ze hebben mij toen ook 1 auto laten polijsten. Dat is echt niks voor mij :N
Op zich ben ik wel een geduldig type.

Ik heb mijn motor vooral in het begin wel regelmatig gewassen. Bij de velgen ben ik alleen nooit verder gekomen dan de tuinslang erop richting :P
 
Heb tijdens mij MTS stages al veel te veel auto's gewassen :') Ze hebben mij toen ook 1 auto laten polijsten. Dat is echt niks voor mij :N
Op zich ben ik wel een geduldig type.

Ik heb mijn motor vooral in het begin wel regelmatig gewassen. Bij de velgen ben ik alleen nooit verder gekomen dan de tuinslang erop richting :P


_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
Heeft er iemand ervaring met de ten kate racing kelkenset ?
En heeft er iemand int algemeen ervaringen over hen, met het installeren van uitlaten en tunen enzo?

Grtz
 
gaan er nog mensen van hier komend weekend ff bij tenkate kijken?

Ben afgelopen weekend nog bij Ten Cate geweest, ff een kuipdeel zonder barst ophalen.
Was schappelijk geprijsd daar en maar meteen een aantal kuipschroeven en kuipruitschroeven opgehaald.

Trouwens ik heb ook de 2013 600rr gezien. Ik vind de neus echt hélemaal niks. Kan er niet aan wennen. De 2013 Fireblade daarintegen.. :9~

Zaterdag 20 april is trouwens de open dag / pitsstopdag van Ten Cate met Steile Wand!
404 - Pagina niet gevonden

Gaan er hier nog mensen naartoe?
 
Laatst bewerkt:
Vraagje:
Weten jullie van welk materiaal de voorbochten van een 600rr uit 2005 is gemaakt?
Geen titanium toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan