Het Honda CBR 600RR topic deel 73

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen, Na een tijdje weggeweest te zijn ben ik weer actief op het forum en in het bezit van een mooie 600RR. Dit jaar veel op de agenda staan. 9 mei voor het eerst het circuit op en in juni een weekend weg.

Ik heb zitten rondkijken voor bagagerekjes alleen is de keuze zeer beperkt/geen. Is het voldoende om de tas achterop te zetten op de duozit en vast te maken met spinnen/spanbanden? Heeft een van jullie hier meer ervaring mee?
 
Goedemorgen, Na een tijdje weggeweest te zijn ben ik weer actief op het forum en in het bezit van een mooie 600RR. Dit jaar veel op de agenda staan. 9 mei voor het eerst het circuit op en in juni een weekend weg.

Ik heb zitten rondkijken voor bagagerekjes alleen is de keuze zeer beperkt/geen. Is het voldoende om de tas achterop te zetten op de duozit en vast te maken met spinnen/spanbanden? Heeft een van jullie hier meer ervaring mee?

Zoiets: http://link.marktplaats.nl/659128830 met een bagster tas erop vastgeklikt leek mij wel handig. Of wil je specifiek iets achterop?
 
Vandaag de passagiersbeugel binnen gekregen!

IMAG0143_zps8be3441a.jpg

IMAG0144_zpsbb06b682.jpg

IMAG0145_zpsff12b7cf.jpg


Hij is mooi afgewerkt. :)

Zou binnenkort eens laten horen of die bevalt.
 
Goed gezien!
Nee is niet origineel, dan zitten er van die zwarte schotjes in.
Het is wel mooi stevig spul, dus ik laat het maar zo. :)
 
Goedemorgen, Na een tijdje weggeweest te zijn ben ik weer actief op het forum en in het bezit van een mooie 600RR. Dit jaar veel op de agenda staan. 9 mei voor het eerst het circuit op en in juni een weekend weg.

Ik heb zitten rondkijken voor bagagerekjes alleen is de keuze zeer beperkt/geen. Is het voldoende om de tas achterop te zetten op de duozit en vast te maken met spinnen/spanbanden? Heeft een van jullie hier meer ervaring mee?
Welkom :W en waar zijn de foto's van die mooie CBR 600 RR :?
 
Ben afgelopen weekend nog bij Ten Cate geweest, ff een kuipdeel zonder barst ophalen.
Was schappelijk geprijsd daar en maar meteen een aantal kuipschroeven en kuipruitschroeven opgehaald.

Trouwens ik heb ook de 2013 600rr gezien. Ik vind de neus echt hélemaal niks. Kan er niet aan wennen. De 2013 Fireblade daarintegen.. :9~

Zaterdag 20 april is trouwens de open dag / pitsstopdag van Ten Cate met Steile Wand!
404 - Pagina niet gevonden

Gaan er hier nog mensen naartoe?

Dit lijkt mij wel wat.. als het dan ook even mooi weer is :9
 
Heeft er iemand ervaring met de ten kate racing kelkenset ?
En heeft er iemand int algemeen ervaringen over hen, met het installeren van uitlaten en tunen enzo?

Grtz


ze kunnen alles voor je doen, zolang je maar betaalt .
je betaalt toch wel behoorlijk de hoofdprijs voor bepaalde onderdeeltjes en dan ook nog ex-btw
zoek maar eens internet af ,
wat ze doen is goed maar je betaalt er wel voor .
welke regio kom je ?


koop je een hagel nieuwe RR ? of 1 met al wat km's op de teller ?
ik heb met mijn rr eerst een 20.000 km gereden voordat ik een full arrow erop had ,
en alles liet aanpassen .

inlaat kelken leveren je 2 a 3 pk op en dan ook pas in het hoogtoerig gebied

en laat je aub niet afschepen met een powercommander3

lees dit topic eens een door

Het grote Powercommander/Rapidbike/Tuneboy/ECU mappen topic
 
Ben afgelopen weekend nog bij Ten Cate geweest, ff een kuipdeel zonder barst ophalen.
Was schappelijk geprijsd daar en maar meteen een aantal kuipschroeven en kuipruitschroeven opgehaald.

Trouwens ik heb ook de 2013 600rr gezien. Ik vind de neus echt hélemaal niks. Kan er niet aan wennen. De 2013 Fireblade daarintegen.. :9~

Zaterdag 20 april is trouwens de open dag / pitsstopdag van Ten Cate met Steile Wand!
404 - Pagina niet gevonden

Gaan er hier nog mensen naartoe?


ten kate

nope is 3 uur rijden
;) :o :+
 
ze kunnen alles voor je doen, zolang je maar betaalt .
je betaalt toch wel behoorlijk de hoofdprijs voor bepaalde onderdeeltjes en dan ook nog ex-btw
zoek maar eens internet af ,
wat ze doen is goed maar je betaalt er wel voor .
welke regio kom je ?


koop je een hagel nieuwe RR ? of 1 met al wat km's op de teller ?
ik heb met mijn rr eerst een 20.000 km gereden voordat ik een full arrow erop had ,
en alles liet aanpassen .

inlaat kelken leveren je 2 a 3 pk op en dan ook pas in het hoogtoerig gebied

en laat je aub niet afschepen met een powercommander3

lees dit topic eens een door

Het grote Powercommander/Rapidbike/Tuneboy/ECU mappen topic

Ik ben van Beringen, Limburg, belgie.
Ik heb te straks de nieuwe repsol 600 rr besteld bij Felix & Jos, de plaatselijke honda dealer.
Zij werken het liefste met akrapovic en ook ne powercommander. Ik had gevraagd achter de hrc kabelboom en toebehoren maar de technieker zei da er maar een paar man die kunnen afstellen en zij niet en redelijk duur was.
Had ook ne mail gestuurd naar Ten kate racing met de vraag wat ik kon doen voor de 600 meer pk te geven en zij stelde mij de arrow slip on of volledige lijn voor, samen met de kelken en powercommander en zei dat dit al een snelle 600 zou worden en als ik meer geld ervoor over had konden ze nog hun powerpakket met ander nokkenassen en pakking en bougies en blueprinten van de motor doen.
 
Ik ben van Beringen, Limburg, belgie.
Ik heb te straks de nieuwe repsol 600 rr besteld bij Felix & Jos, de plaatselijke honda dealer.
Zij werken het liefste met akrapovic en ook ne powercommander. Ik had gevraagd achter de hrc kabelboom en toebehoren maar de technieker zei da er maar een paar man die kunnen afstellen en zij niet en redelijk duur was.
Had ook ne mail gestuurd naar Ten kate racing met de vraag wat ik kon doen voor de 600 meer pk te geven en zij stelde mij de arrow slip on of volledige lijn voor, samen met de kelken en powercommander en zei dat dit al een snelle 600 zou worden en als ik meer geld ervoor over had konden ze nog hun powerpakket met ander nokkenassen en pakking en bougies en blueprinten van de motor doen.
heb me motor laten afstellen bij felix & jos :)
 
Ik ben van Beringen, Limburg, belgie.
Ik heb te straks de nieuwe repsol 600 rr besteld bij Felix & Jos, de plaatselijke honda dealer.
Zij werken het liefste met akrapovic en ook ne powercommander. Ik had gevraagd achter de hrc kabelboom en toebehoren maar de technieker zei da er maar een paar man die kunnen afstellen en zij niet en redelijk duur was.
Had ook ne mail gestuurd naar Ten kate racing met de vraag wat ik kon doen voor de 600 meer pk te geven en zij stelde mij de arrow slip on of volledige lijn voor, samen met de kelken en powercommander en zei dat dit al een snelle 600 zou worden en als ik meer geld ervoor over had konden ze nog hun powerpakket met ander nokkenassen en pakking en bougies en blueprinten van de motor doen.




tja je stelt iets goed af of maar voor de helft .


welke powercommander ? de 3 of de pcv = de laaste en nieuwste versie van powercommander en de betere variant


powerkit kost je een bak geld plus minus een 1000 euro ex btw ( staat tenkateracing)

alleen een slipon plaatsten met een power kit vindt ik persoonlijk half werk .
of weggegooid geld

ga dan voor een full arrow . full akra of leovince en dan dit in combinatie met een K&N filter en inlaatkelken met een rapid bike racing of PVC
rapid bike racing kost je minder als de HRC ecu

heb je een pb gedaan
 
Jaa super, die ga ik bestellen *O* Alleen is de DUST SEAL, 35X52X7.5 nergens te vinden dan maar kijken of ik daarvoor de oude kan gebruiken..

Ik heb ze hergebruikt. Die dingen zijn ook een tientje per stuk ofzo.
Gewoon je oude lager eruit tikken. Komt die stofring vanzelf mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan