Het Honda CBR 600RR topic deel 73

Status
Niet open voor verdere reacties.
[afbeelding]
€75 incl. verzenden *D

Zijn het gesinterde blokken?

Dan wil ik er wel 60 euro incl verzendkosten voor geven.

Edit, eerst kijken, dan vragen.. :/

Race dus, ben eigenlijk opzoek naar de normale gesinterde. :)

Voor setje race is het een nette prijs inderdaad.
 
Laatst bewerkt:
Link

Type: 07HO45SC

Compound: Gesinterd Race
Extra Informatie: De gesinterde race remblokken hebben een hoge wrijvingscoëfficiënt als ze heter worden. Dit is een materiaal dat zeer stabiel blijft in alle bedrijfsomstandigheden, en hebben zelfs een goede wrijving coëfficiënt als ze koud zijn, Deze remblokken zijn ook geschikt voor weggebruik.
Link

€75 incl. verzenden of €65 ophalen

PM maar bij interesse ;)

RC is niet geschikt voor op de weg en SC wel, maar jullie zoeken volgens mij dus de SA versie
 
Laatst bewerkt:
Thanks!
Kan niet zeggen dat ik er erg gelukkig mee ben, want de 600rr is al niet de motor die het beste koelt en dan gaan we die isolatiemeuk er in plakken waardoor de warmte nog iets lastiger kwijt te raken is. Ook twijfel ik eraan of het echt nut heeft en dat de db's daadwerkelijk minder worden, maar anderzijds moet je zoveel mogelijk je best om het aantal db's zo laag mogelijk te houden op het circuit, want je wilt niet dat je vroegtijdig mag stoppen met zijn allen omdat 'het geluid op is'.
Ik heb er alle


kwa koeling heb ik geen probleem sins ik een hrc radiator kit erop het zitten .

echter als je dan op straat rijd zal ik hem moeten aftapen met alu tape
het ziet niet uit maar anders komt ie simpel weg niet op temperatuur .
wat je jou kunnen doen is even kijken hoe het koelvloeistof kwa nivo staat ? en dan eventeel bijvullen of verversen .

en het het isoleren kun je het beter wel doen ... zie er zat die '' nat'' gaan ...

dag circuitdagje B| -O-
 
kwa koeling heb ik geen probleem sins ik een hrc radiator kit erop het zitten .

echter als je dan op straat rijd zal ik hem moeten aftapen met alu tape
het ziet niet uit maar anders komt ie simpel weg niet op temperatuur .
wat je jou kunnen doen is even kijken hoe het koelvloeistof kwa nivo staat ? en dan eventeel bijvullen of verversen .

en het het isoleren kun je het beter wel doen ... zie er zat die '' nat'' gaan ...

dag circuitdagje B| -O-
Dat zou erg zuur zijn idd en je geld krijg je niet terug.
 
Dat zou erg zuur zijn idd en je geld krijg je niet terug.


het is inderdaad je geld weg gooien

ben vandaag naar 1-suspension geweest . mijn voorvorkjes waren echt niet meer fris hehehe inclusief de schokdemper ..
:')

over een paar weekjes weer ophalen . :Y 8-) dan zijn ze weer 100% *O*

nu de rest nog aan de motor.... B| :X
 
Mijn motor is ook weg voor onderhoud; twee nieuwe keerringen in de voorpoten, kleppen stellen, 4 nieuwe bougies (die dingen zijn duur!!), nieuwe remblokken + stalen leidingen en nieuwe sapjes. Duur geintje, maar dan is die weer klaar voor 't seizoen! *O*
 
Mijn motor is ook weg voor onderhoud; twee nieuwe keerringen in de voorpoten, kleppen stellen, 4 nieuwe bougies (die dingen zijn duur!!), nieuwe remblokken + stalen leidingen en nieuwe sapjes. Duur geintje, maar dan is die weer klaar voor 't seizoen! *O*


nah zelf doen is ook leuk .. :N :Y _O-


avond

heb nog wat carbon protectie besteld en al het meezit volgende week andere ketting en tandwiel

en heb nog een paar ideetje maar dat doe ik pas volgende maand eerst nog dingen voor het appartement mijn week kroatie rijden is ook al niet door gegaan ,

grmbl
B|
 
Ik heb pas geleden achter 2 tandjes erbij gezet; dat merk je goed zeg!



jep even vandaag nog wat info gevraagd bij mijn vast adres en dat weet ik volgende week .

nog een paar liter olie gehaald en olie fiter :P heb wat te doen deze maand :+ :')
 
Morgenochtend bij een Bos-demper gaan kijken voor m'n RR. Iemand ervaringen mee?
Ben benieuwd, heb niet eens een idee hoe ik de standaardpijp los ga krijgen, haha..
Aanbieder net even gebeld, heeft de demper gekocht, maar heeft een '06 en dat paste niet.. Hoop dat hij bij mij wel past dan..

Edit: en zit me nog even af te vragen of ik opnieuw af moet gaan laten stellen.. Heb geen kat en lambda-sensor denk ik..
 
Laatst bewerkt:
Bij het plaatsen van een K&N luchtfilter moet dan de motor opnieuw afgesteld worden?
En is het verschil goed merkbaar met zn filter?
 
Ik heb ook zo'n filter (zie net dat dat niet eens in de OP staat..).
Verschil is wat zwaarder aanzuiggeluid. Geen idee of er bij mij iets aan de afstelling gedaan is, denk het niet eigenlijk.
 
Hij zat er al in toen jij je motor kocht?
Ik heb ook zo'n filter (zie net dat dat niet eens in de OP staat..).
Verschil is wat zwaarder aanzuiggeluid. Geen idee of er bij mij iets aan de afstelling gedaan is, denk het niet eigenlijk.
 
nah zelf doen is ook leuk .. :N :Y _O-


avond

heb nog wat carbon protectie besteld en al het meezit volgende week andere ketting en tandwiel

en heb nog een paar ideetje maar dat doe ik pas volgende maand eerst nog dingen voor het appartement mijn week kroatie rijden is ook al niet door gegaan ,

grmbl
B|
Geen vakantie betekend extra geld voor de motor *D
 
Bij het plaatsen van een K&N luchtfilter moet dan de motor opnieuw afgesteld worden?
En is het verschil goed merkbaar met zn filter?
Volgens mij is dat niet nodig. Het verschil is mischien merkbaar qua geluid, maar vwb het vermogen heb ik weinig gemerkt.
 
Geen vakantie betekend extra geld voor de motor *D


tja zo kun je het ook zien .

:Y

het was een last minute plan om naar kroatie te gaan
maar moet nog een zooi aan de motor doen , ik krijg nog een jaar afrekening van de gemeente ... ( klote belastingen hier in nl )

en ga maar door :Y -O-

wordt er simpel van :')
 
HOPPA, de zondagmorgen aanwist!

2013-03-03113852_zps3ca1252c.jpg


2013-03-03113902_zps6ac2d5c7.jpg


Beetje vies, maar hij is bijna spotless! Mogen jullie raden wat het geintje kost ;)
 
Bij het plaatsen van een K&N luchtfilter moet dan de motor opnieuw afgesteld worden?
En is het verschil goed merkbaar met zn filter?



ik zou zeggen laat een run maken op een testbank ;)

als je er nog een slip on uitlaat bij doet dan zou ik zeker even een afspraak maken voor te laten afstellen
:)
 
Ahw, meeennn, ik durf mijn kontkap niet los te halen :P F*ck this shit, blijf wel origineel rijden.
Waarom heb ik ook al weer een motor gekocht met een seatpipe _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan