Het Honda CBR 600RR topic deel 73

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat een top belasting klimaat hebben we :P :')

inkomstenbelasting
vennootschapsbelasting
milieubelasting
erfbelasting
WOZ
overdrachtsbelasting
assurantiebelasting
BTW
BPM
accijnzen
invoerbelasting
motorrijtuigenbelasting
schenkbelasting
OZB
belasting van roerende woon- en bedrijfsruimten
baatbelasting
forensenbelasting
toeristenbelasting
parkeerbelasting
hondenbelasting
reclamebelasting
precariobelasting
rioolheffing
reinigingsheffing
leges
etc..


:W
 
inkomstenbelasting
vennootschapsbelasting
milieubelasting
erfbelasting
WOZ
overdrachtsbelasting
assurantiebelasting
BTW
BPM
accijnzen
invoerbelasting
motorrijtuigenbelasting
schenkbelasting
OZB
belasting van roerende woon- en bedrijfsruimten
baatbelasting
forensenbelasting
toeristenbelasting
parkeerbelasting
hondenbelasting
reclamebelasting
precariobelasting
rioolheffing
reinigingsheffing
leges
etc..


:W
:r :r :r :r :r :( |( B| :X :N ;( -O- '(
 
bij mij waren ze ook niet heel duur! had op het dubbele gerekend! Ik zou kiezen voor de 600rr, want denk dat je daar meer op kan leren voordat je op een 1000rr gaat zitten!!
Ow, was het zijn eerste motor? Hoewel je met iedere motor kunt beginnen, kan je inderdaad meer leren op een 600 zeker in het begin.
 
Ow, was het zijn eerste motor? Hoewel je met iedere motor kunt beginnen, kan je inderdaad meer leren op een 600 zeker in het begin.
weet ik niet, daar ben ik gemakshalve vanuit gegaan... maar denk dat iedereen die niet onder de 1.45 op Assen nog een heleboel zou kunnen leren van een 600cc 8-)
 
En wat is het verschil tussen hrc ecu, kabelboom en powercommander?
Kan je dan nog de motor late afstellen op testbank met de andere uitlaat er op ? Of hoeft dat dan niet ? En pk winst ?

Grtz

ga je op straat rijden of circuit ?

bij de hrc is het gericht op het race gebeuren en vervalt je knipperlichten enzovoorts

verder is instelbereik is groter

je power kitje kost je 1000 euro en dan zou koop je iets van 300 euro oplaten zetten bv dus een PCV dan haal je niet eruit wat je motor zou moeten opleveren .


mijn rapid bike racing kit koste me een 900 euro en
kan alles in stellen wat ik maar wil en dan bedoel ik alleen kwa optie die al op de module aanwezig zijn

map switchen
pitlimiter
per clinder een map laten maken
of per injector een map laten maken ,
1000 tot 1500 toeren meer

per map kan ik me motorrem instellen ,
en dan heb ik ook nog self adaptive funtie erop zitten ,


ik zou je toch adviseren om met hun eens te praten en kijken wat hun voorstellen ,

oja en zoek maar eens lees je vooral maar eens in


greets hjm
 
inkomstenbelasting
vennootschapsbelasting
milieubelasting
erfbelasting
WOZ
overdrachtsbelasting
assurantiebelasting
BTW
BPM
accijnzen
invoerbelasting
motorrijtuigenbelasting
schenkbelasting
OZB
belasting van roerende woon- en bedrijfsruimten
baatbelasting
forensenbelasting
toeristenbelasting
parkeerbelasting
hondenbelasting
reclamebelasting
precariobelasting
rioolheffing
reinigingsheffing
leges
etc..


:W



ben spontaan chagarijnig B| B| B| B| -O-
 
Ik ga 20 april assen op, hoop dat het weer wat beter is dan.. :)

Goede avond trouwens :W
 
ga je op straat rijden of circuit ?

bij de hrc is het gericht op het race gebeuren en vervalt je knipperlichten enzovoorts

verder is instelbereik is groter

je power kitje kost je 1000 euro en dan zou koop je iets van 300 euro oplaten zetten bv dus een PCV dan haal je niet eruit wat je motor zou moeten opleveren .


mijn rapid bike racing kit koste me een 900 euro en
kan alles in stellen wat ik maar wil en dan bedoel ik alleen kwa optie die al op de module aanwezig zijn

map switchen
pitlimiter
per clinder een map laten maken
of per injector een map laten maken ,
1000 tot 1500 toeren meer

per map kan ik me motorrem instellen ,
en dan heb ik ook nog self adaptive funtie erop zitten ,


ik zou je toch adviseren om met hun eens te praten en kijken wat hun voorstellen ,

oja en zoek maar eens lees je vooral maar eens in


greets hjm


Het is voor op straat en occasioneel op cirquit, ben gevallen voor de looks van de nieuwe 600, heb vorige week ook eens gerede op een 600 van een 2008 en was meteen verkocht maar mijn eerste gedacht was een fireblade maar nu twijfel ik, ik zou nu wel is eerst een testritje moete versiere met een fireblade :)
Hetgeen wat ik gepost had was mij voorgestelt door ten kate. Ik had een mailke gestuurd wat de mogelijkheden waren met een 600.
 
Het is voor op straat en occasioneel op cirquit, ben gevallen voor de looks van de nieuwe 600, heb vorige week ook eens gerede op een 600 van een 2008 en was meteen verkocht maar mijn eerste gedacht was een fireblade maar nu twijfel ik, ik zou nu wel is eerst een testritje moete versiere met een fireblade :)
Hetgeen wat ik gepost had was mij voorgestelt door ten kate. Ik had een mailke gestuurd wat de mogelijkheden waren met een 600.


voor op straat val het het HRC ecu gebeuren inderdaad af .


ik zou toch maar eens gaan vergelijken kwa kosten en functies wat je wilt ,

PCV = powercommander is goedkoper maar je moet iedere module los kopen

of van dimsport waar je zelf een veel completer pakket hebt

de rapidbike evo of racing zijn 2 modules

linkje van dimsport www.dimsport.com

ik zelf heb de racing omdat ik nog lang niet klaar ben met mijn RR kwa tuning

lees je aub goed in :Y anders betaal je dubbel :Y en dat gun ik niemand hier :N

een topic met veel leesvoer en goeie info .

Het grote Powercommander/Rapidbike/Tuneboy/ECU mappen topic


ik heb er zelf ook het een en ander gepost :Y goed lezen ;)
 
Nieuwe striping aangebracht
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan