Het Honda CBR 600RR topic deel 73

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag weer even met de motor bezig geweest 8-)

Zat speling op het achterwiel, kon je gewoon heen en weer duwen, en dat mag niet })

Een teken dus dat de achterwiel lagers vervangen moesten worden , maar kolere zeg wat zitte die dingen goed vast :9

Maar het is gelukt *O*

Ben nu aan het kijken voor nieuwe op het internet, maar kan nog niet echt iets vinden..

Iemand hier die weet welke lagers ik hebben moet?
 
Check voor onderdeel nummers: Original parts
Bestellen duurt best lang en is niet heel goedkoop. (2 tot 3 weken en hoge verzendkosten)
 
Laatst bewerkt:
Morgen F1 via sport 1 online, ben nu de kwalificatie aan het kijken *O* Kan hier via de glasvezel geen sport 1 op TV krijgen :(
Scheelt dat de MotoGP ook daar uitgezonden word, dus is de investering wel waard en is ook per maand opzegbaar :)
 
Ik zoek een Honda CBR600RR 03 schroeven kit voor het gehele kap, iemand enig idee?
 
Motorpakje gekocht
576905_498927886838053_1184900303_n.jpg
 
Vandaag weer even met de motor bezig geweest 8-)

Zat speling op het achterwiel, kon je gewoon heen en weer duwen, en dat mag niet })

Een teken dus dat de achterwiel lagers vervangen moesten worden , maar kolere zeg wat zitte die dingen goed vast :9

Maar het is gelukt *O*

Ben nu aan het kijken voor nieuwe op het internet, maar kan nog niet echt iets vinden..

Iemand hier die weet welke lagers ik hebben moet?

Ten Kate heeft ze volgens mij op hun website staan. Koyo´s hebben ze geloof ik. Die zijn enigzins normaal geprijsd. Origineel zijn ze 30 euro per stuk ofzo.
 
\
Doe ik ook :Y heb nog altijd plezier met De Honda CBR 600 RR met Marchesini velgen en Gafer Wave schijven ,Honda Racing Carbon en ABM-Superbikekit, enz en nog genoeg wensen :Y
[afbeelding][/quo
Mooie velgen! Ik zie dat je ook een hoog kuipruitje hebt, heeft dat betere wind bescherming?
Is niet alleen het kuipruitje wat hoger is :N ook de bovenkuip is wat hoger dmv busjes ,iets betere windbescherming :Y
full
 
Jsmmer Alonso gelijk al eruit, sta ik daar nu vroeg voor op B|
Maar wel een briljante pitstop van Hamelton net. Stopt gewoon bij zijn oude team _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Jsmmer Alonso gelijk al eruit, sta ik daar nu vroeg voor op B|
Maar wel een briljante pitstop van Hamelton net. Stopt gewoon bij zijn oude team _O- _O-


hahahahah oei oei hhahahahahahaha


oja ... ben brak -O- :') :') :') :')

zitten zuipen met een paar maten nooit geweten dat 8 pils en een paar halve liters zo hard konden aankomen :')
 
Ten Kate heeft ze volgens mij op hun website staan. Koyo´s hebben ze geloof ik. Die zijn enigzins normaal geprijsd. Origineel zijn ze 30 euro per stuk ofzo.


Jaa super, die ga ik bestellen *O* Alleen is de DUST SEAL, 35X52X7.5 nergens te vinden dan maar kijken of ik daarvoor de oude kan gebruiken..
 
Iemand nog een tip voor goede remblokken, voor straat gebruik. (wel sportief :))
Een link zou helemaal geweldig zijn :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan