Het Honda CBR 600RR topic deel 76

Die van mij staat zeker nog in winterslaap onder zijn deken. Maar ik ben dan ook een mooi weer rijder. En rij er niet mee op het circuit.
Heb wel nog een gear indicator te monteren en wil eigenlijk nieuwe verstelbare hendels. Iemand ervaring met de synto evo hendels van abm toevallig? Die vind ik erg mooi. Die er nu op zitten zijn merkloos en hebben best veel speling. Andere goede alternatieven zijn ook welkom. Maar wil graag niet weer het uiteinde van de hendel 2cm kunnen wiebelen.
Ali O-)

maar dan heb je wel spelling idd

wat kosten die van ABM dan?
 
Ali O-)

maar dan heb je wel spelling idd

wat kosten die van ABM dan?
Haha, dat wil ik dus niet. Wil ze met goedkeuring(Duitsland en de steeds strenger wordende politie in Nederland). En het liefst zo min mogelijk speling. Vind het zo knullig als je een mooie motor hebt en leuke accessoires, en dan pak je zo'n hendel vast en dan zit er veel speling op.
 
Haha, dat wil ik dus niet. Wil ze met goedkeuring(Duitsland en de steeds strenger wordende politie in Nederland). En het liefst zo min mogelijk speling. Vind het zo knullig als je een mooie motor hebt en leuke accessoires, en dan pak je zo'n hendel vast en dan zit er veel speling op.
Ik heb voor de koppeling zo'n Atom13 Hendel die je bij Nr1 motor kan kopen.
Had hem ook op de originele rempomp toen ik die nog had. die waren prima!
 

De atom13 hendels zijn wel een stuk vriendelijker geprijst. Maar staat niks bij over een keurmerk.
De gekleurde hendels van vtrec vind ik ook wel erg mooi.


Met papieren en kosten De helft van de abm hendels. Maar ben zo bang dat dan weer de kwaliteit erg tegen valt.
En ik weet ook dat de prijs niet altijd alles zegt. Vandaar dat ik hoop dat er hier misschien iemand ervaring heeft.
 
Haha, dat wil ik dus niet. Wil ze met goedkeuring(Duitsland en de steeds strenger wordende politie in Nederland). En het liefst zo min mogelijk speling. Vind het zo knullig als je een mooie motor hebt en leuke accessoires, en dan pak je zo'n hendel vast en dan zit er veel speling op.
Voor de koppeling heb ik pazzo, aan de remzijde een klapbare van brembo.
Voordeel van een korte en van de PC 37, bij een schuiver vallen je hendel/clip on binnen je kuip. Daardoor zijn ze nog meteen afgeschreven na een crash. Dat is natuurlijk geen garantie, maar die van mij gaan al best lang mee, wel wat putjes van het grind en wat schaaf schade, maar nog prima functioneel
 

De atom13 hendels zijn wel een stuk vriendelijker geprijst. Maar staat niks bij over een keurmerk.
De gekleurde hendels van vtrec vind ik ook wel erg mooi.


Met papieren en kosten De helft van de abm hendels. Maar ben zo bang dat dan weer de kwaliteit erg tegen valt.
En ik weet ook dat de prijs niet altijd alles zegt. Vandaar dat ik hoop dat er hier misschien iemand ervaring heeft.
Ik ken het merk zelf niet, maar de paddock stands van Constands die Motea verkoopt zijn van erg goede kwaliteit. Licht, stevig en goede wieltjes. Ik heb al mijn paddock stands ingeruild voor Constands versies van Motea (2 voorkant, 1 achterkant).

Dat is de enige ervaring die ik heb met de winkel.
 
Ik ken het merk zelf niet, maar de paddock stands van Constands die Motea verkoopt zijn van erg goede kwaliteit. Licht, stevig en goede wieltjes. Ik heb al mijn paddock stands ingeruild voor Constands versies van Motea (2 voorkant, 1 achterkant).

Dat is de enige ervaring die ik heb met de winkel.
jij heb die stands met die zwenk wieltjes?

dat lijkt me ideaal!
ik heb wel eens zitten kijken voor een motor mover of zo n bike lift maar vind die ook wel prijzig

1612276931025.png
 
eifelnovember.jpg

Ik ben aan het denken om misschien de velgen wit te coaten. Wat vinden jullie? Ik denk dat het wel beter uitziet.
 
jij heb die stands met die zwenk wieltjes?

dat lijkt me ideaal!
ik heb wel eens zitten kijken voor een motor mover of zo n bike lift maar vind die ook wel prijzig

Bekijk bijlage 1591546
Nee ik heb met van die soft / skeeler wieltjes.

Ik heb daar ook een motormover variant van maar die gebruik ik nooit. Werkt erg onhandig vind ik zelf.

Ik steek gewoon een paar keer liever of kantel de motor zo ver op de jiffy dat het achterwiel loskomt en ik zo de motor wat kan draaien.
 
Bekijk bijlage 1595081
Ik ben aan het denken om misschien de velgen wit te coaten. Wat vinden jullie? Ik denk dat het wel beter uitziet.

Ik heb een oranje achtervelg, maar poets hem regelmatig tussendoor. Terwijl voor een stuk schoner blijft. Wit is heel mooi.... maar zou ik persoonlijk niet doen denk ik. Denk dat in dit geval een wit velglint wel heel mooi staat.

Heb de hendels van abm besteld. Toch een beter gevoel bij dan die van raximo of vtrec. Daar lees je toch verschillende reviews met klachten over speling of dergelijken. En ik ben niet zo'n voorstander van dat schuif systeem om de hendel langer of korter te maken. Bij de hendels van abm krijg je 2 uiteinden. Hebben er hier mensen met ervaring met korte hendels en de koppelingskabel? Is dit te doen bij straat gebruik?
Als er interesse is wil ik mijn ervaringen met de hendels wel delen als ze binnen zijn.
 
Ik heb een oranje achtervelg, maar poets hem regelmatig tussendoor. Terwijl voor een stuk schoner blijft. Wit is heel mooi.... maar zou ik persoonlijk niet doen denk ik. Denk dat in dit geval een wit velglint wel heel mooi staat.

Heb de hendels van abm besteld. Toch een beter gevoel bij dan die van raximo of vtrec. Daar lees je toch verschillende reviews met klachten over speling of dergelijken. En ik ben niet zo'n voorstander van dat schuif systeem om de hendel langer of korter te maken. Bij de hendels van abm krijg je 2 uiteinden. Hebben er hier mensen met ervaring met korte hendels en de koppelingskabel? Is dit te doen bij straat gebruik?
Als er interesse is wil ik mijn ervaringen met de hendels wel delen als ze binnen zijn.
ik heb korte hendels gehad op de motor maar vond dat niet fijn.

voor je kabel maakt het niks uit
 
Terug
Bovenaan Onderaan