Het Honda CBR 600RR topic deel 76

Balen!! Had ik hem net eerder moeten kopen haha. Het liefst een complete set vanaf de bocht onder. Boonstraparts heeft er eentje alleen vind ik die niet zo mooi en er zit geen killer bij.

Yep, dat begrijp ik :P, als je nog andere leuke goodies wilt hebben dan heb ik nog een hoop liggen. Ik had ook een CBR600RR 2004. Boonstra is altijd wel tricky hoor, al hun onderdelen zijn van schadefietsen dus pas op.

Honda CBR600RR PC37 2003-2004 accessoires + slachting
 
Laatst bewerkt:
nu hopen dat het wel lukt ;)

morgen de velgen eruit en een vers setje sc1 slicks erop laten leggen *D :P


Dropbox - Link not found
Waarom heb jij de hitteschilden er nog opzitten? Met jouw uitlaatsysteem zou dat niet nodig moeten zijn.

Jouw motor lijkt momenteel ontzettend veel op die van mij. Maagdelijk wit.
Overigens wel een klein tegenslagje gehad....de spuiter breekt zijn voet bij het hardlopen waardoor het wat langer duurt voordat hij klaar is met de kuipen en de velgen. Dat geeft mij een extra uitdaging, want volgende week zaterdag moet de motor naar de dealer om even naar de remmen te laten kijken.

Stickers zijn ook besteld en onderweg dus hij is echt bijna klaar. Man oh man, wachten duurt zo verschrikkelijk lang. Ik heb ontzettend veel zin om weer te rijden op CPZ!
 
Ik ben op zoek naar een DB Killer voor mijn 600RR met Akropovic uitlaat met de volgende specificaties:

Uitlaat: ø 50 L-H6SO5 / E1-0425
Killer: ø 32 with covering pipe ø 55 / M-H7 / MS-H7

Iemand toevallig nog zo'n DB Killer liggen? Dan zou hij mij super van pas komen voor mijn geplande vakantie door Duitsland, Zwitserland en Italië :) .

Alvast bedankt voor jullie reacties!
 
Zou je voor zo'n vakantie niet gewoon de OEM uitlaat er onder schroeven? Weet je zeker dat het goed zit.

Ik heb die van mij vorig jaar voor 20 euro bij iemand op kunnen halen via MP. Het kost alleen wat meer moeite deze er onder te krijgen vergeleken met een db killer....
 
Zou je voor zo'n vakantie niet gewoon de OEM uitlaat er onder schroeven? Weet je zeker dat het goed zit.

Ik heb die van mij vorig jaar voor 20 euro bij iemand op kunnen halen via MP. Het kost alleen wat meer moeite deze er onder te krijgen vergeleken met een db killer....

Kan ik inderdaad ook doen, maar het leek mij makkelijker om er even een DB Killer in te doen. Niet dat hij nu enorm veel lawaai maakt, maar voor de zekerheid toch maar even op zoek naar zo'n ding. Mocht ik er geen vinden kan ik altijd nog de originele uitlaat er onder schroeven.
 
Waarom heb jij de hitteschilden er nog opzitten? Met jouw uitlaatsysteem zou dat niet nodig moeten zijn.

Jouw motor lijkt momenteel ontzettend veel op die van mij. Maagdelijk wit.
Overigens wel een klein tegenslagje gehad....de spuiter breekt zijn voet bij het hardlopen waardoor het wat langer duurt voordat hij klaar is met de kuipen en de velgen. Dat geeft mij een extra uitdaging, want volgende week zaterdag moet de motor naar de dealer om even naar de remmen te laten kijken.

Stickers zijn ook besteld en onderweg dus hij is echt bijna klaar. Man oh man, wachten duurt zo verschrikkelijk lang. Ik heb ontzettend veel zin om weer te rijden op CPZ!


mijn ex zat altijd achterop ., ;) en de hitte voelde je even goed wel ,

ik had als eerste de voorbochten erop van arrow met de orginele uitlaat ,
daarna heb ik het altijd laten zitten omdat het mij simpelweg niet stoorde .

tja dat maagdelijk wit is echt niet lelijk *D

en dat wachten duurt inderdaad erg lang :P maandag eerste dag weer en 11 juli weer een dag geboekt :Y ook op zolder :Y
 
Zal mezelf hier even voorstellen.Ik ben Danko, 23 jaar oud en woonachtig in Terneuzen (Zeeland).Na 2 jaar een R6 te hebben gehad ben ik sinds 3 weken in het bezit van een 2008 CBR 600 RR.

De motor heeft op dit moment aan opties:
LeoVince Slip On uitlaat
Korte rem/koppelinghendels
Valtermoto kentekenhouder
Xenon H7

Onderweg zijn:
Gilles rem schakelset
SP Synchrotech quickshifter.

Wat ik nog graag willen hebben:
Andere velgen 2013+ CBR600RR, Marchesini, PVM, Braking, Carrozerria etc.
Uitlaatbochten Leovince

Hierbij nog wat foto's van de motor

2u5ympc.jpg

ztyddy.jpg
 
Zal mezelf hier even voorstellen.Ik ben Danko, 23 jaar oud en woonachtig in Terneuzen (Zeeland).Na 2 jaar een R6 te hebben gehad ben ik sinds 3 weken in het bezit van een 2008 CBR 600 RR.

De motor heeft op dit moment aan opties:
LeoVince Slip On uitlaat
Korte rem/koppelinghendels
Valtermoto kentekenhouder
Xenon H7

Onderweg zijn:
Gilles rem schakelset
SP Synchrotech quickshifter.

Wat ik nog graag willen hebben:
Andere velgen 2013+ CBR600RR, Marchesini, PVM, Braking, Carrozerria etc.
Uitlaatbochten Leovince

Hierbij nog wat foto's van de motor

[afbeelding]
[afbeelding]


Mooie brommerd en blijf posteb :P
 
Zal mezelf hier even voorstellen.Ik ben Danko, 23 jaar oud en woonachtig in Terneuzen (Zeeland).Na 2 jaar een R6 te hebben gehad ben ik sinds 3 weken in het bezit van een 2008 CBR 600 RR.

De motor heeft op dit moment aan opties:
LeoVince Slip On uitlaat
Korte rem/koppelinghendels
Valtermoto kentekenhouder
Xenon H7

Onderweg zijn:
Gilles rem schakelset
SP Synchrotech quickshifter.

Wat ik nog graag willen hebben:
Andere velgen 2013+ CBR600RR, Marchesini, PVM, Braking, Carrozerria etc.
Uitlaatbochten Leovince

Hierbij nog wat foto's van de motor

[afbeelding]
[afbeelding]
Welkom :W
Mooie motor, :Y veel plezier en vooral veilige km. :]
 
Zal mezelf hier even voorstellen.Ik ben Danko, 23 jaar oud en woonachtig in Terneuzen (Zeeland).Na 2 jaar een R6 te hebben gehad ben ik sinds 3 weken in het bezit van een 2008 CBR 600 RR.

De motor heeft op dit moment aan opties:
LeoVince Slip On uitlaat
Korte rem/koppelinghendels
Valtermoto kentekenhouder
Xenon H7

Onderweg zijn:
Gilles rem schakelset
SP Synchrotech quickshifter.

Wat ik nog graag willen hebben:
Andere velgen 2013+ CBR600RR, Marchesini, PVM, Braking, Carrozerria etc.
Uitlaatbochten Leovince

Hierbij nog wat foto's van de motor

[afbeelding]
[afbeelding]

Welkom en veel plezier!
 
mijn ex zat altijd achterop ., ;) en de hitte voelde je even goed wel ,

ik had als eerste de voorbochten erop van arrow met de orginele uitlaat ,
daarna heb ik het altijd laten zitten omdat het mij simpelweg niet stoorde .

tja dat maagdelijk wit is echt niet lelijk *D

en dat wachten duurt inderdaad erg lang :P maandag eerste dag weer en 11 juli weer een dag geboekt :Y ook op zolder :Y

Zeker!
Vandaag bijvoorbeeld stond mijn reet weer in de hens. Ik heb geen hitteschild op mijn Leo Vince slip on en het wordt erg warm!

Toen ik deze motor net had heb ik de eerste keren toch echt onder mij gekeken of het wel allemaal goed ging daar onder mij. _O-

Mijn vorige 600RR had hier geen last van dus het was iets nieuws. :o :+
 
vanmiddag de rr gewogen , na 3 jaar spullen te hebben veranderd en te hebben aangepast te hebben .

zit ik op een gewicht van 171 kilo afgerond circuit trim . inclusief een halve tank benzine
(6 tot 7 liter )we zitten dus daadwerkelijk zonder de brandstof rond de 165 kilo

dus op de voorgaande foto's die je gezien hebt .


heb gelijk al weer een paar ideetjes om het nog wat lichter te krijgen :Y

:P :P :P :P

nu weten we ook gelijk waar al mijn geld in zit .. :P van de afgelopen jaren :P
 
Laatst bewerkt:
Kan ik inderdaad ook doen, maar het leek mij makkelijker om er even een DB Killer in te doen. Niet dat hij nu enorm veel lawaai maakt, maar voor de zekerheid toch maar even op zoek naar zo'n ding. Mocht ik er geen vinden kan ik altijd nog de originele uitlaat er onder schroeven.

Ik heb nog een demper en bochtenset liggen. Allemaal nieuw en OEM
 
vandaag een dagje op CPZ gereden(nog met standaard vering :( ), maar het ging wel lekker :Y Alleen rij ik mijn (circuit)kuipwerk aan de grond. daar moet ik wat op verzinnen, maar heb nog geen idee wat.

Iemand hier vandaag gereden op Zandvoort?
 
vandaag een dagje op CPZ gereden(nog met standaard vering :( ), maar het ging wel lekker :Y Alleen rij ik mijn (circuit)kuipwerk aan de grond. daar moet ik wat op verzinnen, maar heb nog geen idee wat.

Iemand hier vandaag gereden op Zandvoort?


nope wel op zolder... :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan