Het Honda CBR 600RR topic deel 76

Naar Spa ga ik alleen. De pitbox had ik al geregeld voor die twee dagen, maar gelukkig is er sowieso al 1 liefhebber bijgekomen. Alleen in een pitbox staan is ook zo overdreven luxe.

Jij blijft ook lekker aan de gang met je 600rr. Zoveel meer poseronderdelen kun je daar niet meer onder schroeven. Ga je niet eens een dagje CPZ doen volgend jaar?

12 kilo afgevallen is wel heel erg netjes :}


uuh je kan nog wel het een en ander vervangen .. van de rr (vol komen nutteloos ) maar goed na dit seizoen wordt het tijd dat er een andere motor erbij komt,
echter gebeurt er meestal iets anders op mijn pad als ik na ga hoe het mij de andere jaren is gegaan met plannen _O-

spa is en blijft nog op de lijst staan om terug te gaan rijd roeland nog ?

zandvoort ? weet ik eerlijk gezegd niet die baan heeft me nooit getrokken .
 
Bedankt voor je aanbod. Maar 450 pond (585 euro) tegenover 260 euro is wel een groot verschil.
Dat klopt. Het product is dan ook niet echt vergelijkbaar (veel universeler en beter uitgedacht). Daarom ook al meerdere keren winnaar van verschillende awards.....
Maar je moet het er wel voor uit willen (en kunnen) geven. :+
 
Dat klopt. Het product is dan ook niet echt vergelijkbaar (veel universeler en beter uitgedacht). Daarom ook al meerdere keren winnaar van verschillende awards.....
Maar je moet het er wel voor uit willen (en kunnen) geven. :+

Dat begrijp ik dan wel ja. Alleen ik heb het enkel nodig om mijn motor in een positie te brengen die zonder wieltjes niet mogelijk is.
 
Dat klopt. Het product is dan ook niet echt vergelijkbaar (veel universeler en beter uitgedacht). Daarom ook al meerdere keren winnaar van verschillende awards.....
Maar je moet het er wel voor uit willen (en kunnen) geven. :+

Als ik zo een lift achtig ding zou kopen dan zou ik wel direct voor de Abba Skylift gaan en dat is om maar 1 reden: je kan enorm snel adapters wisselen om verschillende soorten motorfietsen op te liften. Daarnaast heb je geen adapters nodig die je in permanent in het frame moet laten zitten om gebruik te maken van de lift. Dat is wel het geval bij velen andere type liften van andere merken. Die adapters kosten ook veel meer vergeleken met de Abba stand.

Onderhoud doen aan een fiets die aan de Abba stand hangt lijkt me ook een stuk fijner aangezien je niet meer echt enorm ver hoeft te bukken aangezien je de fiets enorm hoog kan liften.

Verder geen aandelen bij de importeur ofzo hoor XD.
 
Is een idd een mooi apparaat. Vraag mij alleen af of de kleine wielen genoeg kunnen rollen op een klinker ondergrond. Ik heb 10x10 klinkers in de tuin liggen. Mocht dit toch lukken dan zou deze paddock-lift ideaal zijn voor mij.

Het gaat wel, maar is natuurlijk niet het meest ideale.
Heb er zelf ook 1, maar het is wel te doen

full
 
Laatst bewerkt:
Naar Spa ga ik alleen. De pitbox had ik al geregeld voor die twee dagen, maar gelukkig is er sowieso al 1 liefhebber bijgekomen. Alleen in een pitbox staan is ook zo overdreven luxe.

Jij blijft ook lekker aan de gang met je 600rr. Zoveel meer poseronderdelen kun je daar niet meer onder schroeven. Ga je niet eens een dagje CPZ doen volgend jaar?

12 kilo afgevallen is wel heel erg netjes :}
Digger; the last of the 600RR mohicans :P
 
Remmen zijn ook weer helemaal opgeknapt en opgefrist. Op een paar kleine klusjes na is de racer helemaal klaar voor een nieuw seizoen buitenspelen.
Uiteraard gaan we een stuk meer rijden dan die twee dagen van afgelopen jaar *O*
 
Toch weer jammer ik vorige week voor vijf tientjes een mooi rode seatcover via mp gekocht dus in blijde verwachting op het pakketje.
Vandaag werd het gebracht blijkt het een verkeerd model wat nog niet misschien gaat passen.
De handel dus maar weer terug gestuurd (en hopen dat die man de kosten ook weer netjes terug stort natuurlijk).

Ben verder nog niet echt een site tegen gekomen waar ze een mooi cover verkopen.
Zijn er veel modellen in of zijn er maar 1 of 2 modellen in te verkrijgen
 
Alleen een originele past mooi op een 03..

Ik heb op mijn vorige 600rr met blauw kontje een perfecte Chinese gehad. Pasvorm was perfect en de kleur ook!

Nu op mijn rode heb ik er 1 waarbij ik de binnenkant flink hebt moeten bewerken omdat die niet in het slot wilde klikken en de kleur is niet hetzelfde rood. Van een afstand valt het niet op maar van dichtbij wel. Ook is de pasvorm nét niet helemaal goed.

Was gelukkig maar 20 euro en ik wil mijn motor met de tijd wrappen in een andere kleur dus dan ga ik nog iets aan de pasvorm proberen te doen.

Als je een originele ken scoren is dat beter. Die kosten meestal alleen al gauw 4x zoveel als zo'n Chinese.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik ben momenteel nog bezig met me rijbewijs maar zit al wel vast te kwijlen naar een mooie Honda CBR 600 RR en ik kwam deze tegen.

Wat is er anders aan deze vergeleken met een normale? De kleuren zijn echt waanzinnig. Ben alleen nog niet zo thuis in motoren hahaha


Dit is de link van de website: Honda CBR 600RR

Honda%20CBR600RR%2009%201.jpg
 
Hallo mensen, ik lees al een tijdje mee en had tot nu toe geen vragen.

Ik vraag me af, wat zijn dingen die jullie gewijzigd hebben aan jullie motor waarvan je vindt dat je het meteen had moeten doen ?
Ik heb nu een aantal dingen gewijzigd aan mijn motor maar ben benieuwd naar wat jullie aanraden of afraden.

Hier een aantal foto's van mijn CBR


MKrd6bm.jpg

kQm00Jw.jpg

pj1vB2l.jpg
 
@terrorsource, alleen de kleuren meen ik. Blijft wel een mooie versie, als je valt is het wel 10x lastiger kuipen vinden.

@Jerry,
ligt eraan wat je ermee wilt, ik zou niks in optisch spul steken. Functioneel spul vind ik leuker, mits je er ook wat aan hebt. Je kan heel ver gaan met originele vering/remmen.

Wat ik eerder had moeten doen: kapot/goedkoop kuipwerk kopen en de mooie set in plastic wikkelen en op zolder leggen. ;)
 
@terrorsource, alleen de kleuren meen ik. Blijft wel een mooie versie, als je valt is het wel 10x lastiger kuipen vinden.

@Jerry,
ligt eraan wat je ermee wilt, ik zou niks in optisch spul steken. Functioneel spul vind ik leuker, mits je er ook wat aan hebt. Je kan heel ver gaan met originele vering/remmen.

Wat ik eerder had moeten doen: kapot/goedkoop kuipwerk kopen en de mooie set in plastic wikkelen en op zolder leggen. ;)

Neem aan dat je gewoon elke setje kuipen wat past kan kopen en kan laten spuiten? Kost wel een hoop lijkt mij...
 
Zo bij deze de laatste vorderingen aan de cbr.
Mivv carbon uitlaat
NGK bougies en nieuwe olie en filter
Parelmoer lak met lichte oranje spikkel
Achterlicht incl knippers
Rizoma rem en koppelingshendel
Costum kentekenplaatshouder
BMC luchtfilter
Mono seat

Moet nog gebeuren aan de cbr:
Ferodo remblokken
Stalen fel oranje HEL remleidingen en nieuwe vloeistof uiteraard dot 5.1
Donkere double bubble kuipruit
Zwarte kuipbouten
GIPRO
Neon oranje rim striping gp style

Er is nog wat werk, maar het einde is in zicht.

full

full
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen, ik lees al een tijdje mee en had tot nu toe geen vragen.

Ik vraag me af, wat zijn dingen die jullie gewijzigd hebben aan jullie motor waarvan je vindt dat je het meteen had moeten doen ?
Ik heb nu een aantal dingen gewijzigd aan mijn motor maar ben benieuwd naar wat jullie aanraden of afraden.

Hier een aantal foto's van mijn CBR


[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Dat ligt er aan wat je zelf wilt.

De vering af laten stellen door een Hyper Pro service center (kost niets) lijkt mij op functioneel gebied het beste waar je mee kan beginnen.

De leukste accessoire welke ik op mijn motor heb is toch wel de quick shifter. Los van alle voor en nadelen is dat gewoon leuk om te gebruiken. :)

Moet er wel bij zeggen dat ik deze op straat dan amper tot niet gebruik wat best weer zonde is. Je moet namelijk wel aan het gas hangen.
De keren dat ik dat doe is het wel een genot.
*D
 
Laatst bewerkt:
Zo bij deze de laatste vorderingen aan de cbr.
Mivv carbon uitlaat
NGK bougies en nieuwe olie en filter
Parelmoer lak met lichte oranje spikkel
Achterlicht incl knippers
Rizoma rem en koppelingshendel
Costum kentekenplaatshouder
BMC luchtfilter
Mono seat

Moet nog gebeuren aan de cbr:
Ferodo remblokken
Stalen fel oranje HEL remleidingen en nieuwe vloeistof uiteraard dot 5.1
Donkere double bubble kuipruit
Zwarte kuipbouten
GIPRO
Neon oranje rim striping gp style

Er is nog wat werk, maar het einde is in zicht.


[afbeelding]
[afbeelding]

_O-

Dat denk ik ook altijd maar dan verplaatst dat einde zich steeds weer. :')
 
Laatst bewerkt:
Spuiten zal, vanuit mijn ervaring dan, vaak niet goedkoper zijn of je moet een setje erg goedkoop op de kop kunnen tikken met schade en beetje handig zijn met polyester. Maar dan zal je eerder gelijk spelen als goedkoper uit zijn, hangt natuurlijk ook wel van de lak af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan