Het Honda CBR 600RR topic deel 76

Heeft er nog iemand een setje uitlaatbochten te koop voor mijn pc40? Ik zoek dus een aftermarket zonder katalysator. Eventueel ook een eindemper voor circuit gebruik. Het hoeft dus niet zo netjes te zijn.

Ik zie jullie reactie met belangstelling tegemoet!
 
zeker weten zonder katalysator?

ik heb namelijk nog een nieuwe bochtenset liggen. Maar wel de standaardbochten.
ligt wel in de weg, dus voor een mooi prijsje mag je ze hebben.
 
Heeft er nog iemand een setje uitlaatbochten te koop voor mijn pc40? Ik zoek dus een aftermarket zonder katalysator. Eventueel ook een eindemper voor circuit gebruik. Het hoeft dus niet zo netjes te zijn.

Ik zie jullie reactie met belangstelling tegemoet!


bel eens met maxtreme uitlaten.

set voorbochten zit je pak en beet op 600 euries nieuw ( rvs ) titanium is nog een fractie duurder

al gezocht via de uk ? of US ?
 
hallo! Ik ben stefan 23 jaar oud en kom uit rotterdam!
Ik lees al een tijdje hier en daar wat mee op het motorforum maar omdat ik nu toch eindelijk een fiets gekocht hebt dat ik laat ik mezelf maar eens aanmelden!

Ik heb dus afgelopen weekend een 2005 600RR opgehaald!
Echter kan ik niet stil zitten en heb er dus al wat kleine dingetjes aan gedaan.
Ik heb rood velglint geplakt en de duo stepjes verwijderd!.
Ook had ik wat eerder al een rem/schakel setje van rizoma op de kop getikt en heb ik dus deels al gemonteerd( alleen rem kant).

De motor had al wat opties zoals een full arrow systeem, donker double bubble ruitje, kleine knippers, en een healtech gear indicator!

Hierbij een fototje van mijn motor :

360.jpg


360.jpg
 
hallo! Ik ben stefan 23 jaar oud en kom uit rotterdam!
Ik lees al een tijdje hier en daar wat mee op het motorforum maar omdat ik nu toch eindelijk een fiets gekocht hebt dat ik laat ik mezelf maar eens aanmelden!

Ik heb dus afgelopen weekend een 2005 600RR opgehaald!
Echter kan ik niet stil zitten en heb er dus al wat kleine dingetjes aan gedaan.
Ik heb rood velglint geplakt en de duo stepjes verwijderd!.
Ook had ik wat eerder al een rem/schakel setje van rizoma op de kop getikt en heb ik dus deels al gemonteerd( alleen rem kant).

De motor had al wat opties zoals een full arrow systeem, donker double bubble ruitje, kleine knippers, en een healtech gear indicator!

Hierbij een fototje van mijn motor :

[afbeelding]

[afbeelding]
Welkom :W ziet er goed uit :Y
 
Hoi allen,
Over twee weken gaan we met een paar vrienden een weekje sturen in de Dolomieten.
We gaan met een auto + aanhanger heen.

Nu heb ik een tailpack voor motor om bagage mee te nemen, echter vind ik dat ding te groot voor de spullen die ik daar onderweg mee wil nemen. Denk aan zonnebril, deo, klein flesje dringek etc.

Ik zoek dus eigenlijk iets om wat kleine spullen mee te nemen onderweg op de motor? Mijn buddy zit al behoorlijk vol met schijfremslot.
 
hallo! Ik ben stefan 23 jaar oud en kom uit rotterdam!
Ik lees al een tijdje hier en daar wat mee op het motorforum maar omdat ik nu toch eindelijk een fiets gekocht hebt dat ik laat ik mezelf maar eens aanmelden!

Ik heb dus afgelopen weekend een 2005 600RR opgehaald!
Echter kan ik niet stil zitten en heb er dus al wat kleine dingetjes aan gedaan.
Ik heb rood velglint geplakt en de duo stepjes verwijderd!.
Ook had ik wat eerder al een rem/schakel setje van rizoma op de kop getikt en heb ik dus deels al gemonteerd( alleen rem kant).

De motor had al wat opties zoals een full arrow systeem, donker double bubble ruitje, kleine knippers, en een healtech gear indicator!

Hierbij een fototje van mijn motor :

[afbeelding]

[afbeelding]

Welkom Nice bike.
 
hallo! Ik ben stefan 23 jaar oud en kom uit rotterdam!
Ik lees al een tijdje hier en daar wat mee op het motorforum maar omdat ik nu toch eindelijk een fiets gekocht hebt dat ik laat ik mezelf maar eens aanmelden!

Ik heb dus afgelopen weekend een 2005 600RR opgehaald!
Echter kan ik niet stil zitten en heb er dus al wat kleine dingetjes aan gedaan.
Ik heb rood velglint geplakt en de duo stepjes verwijderd!.
Ook had ik wat eerder al een rem/schakel setje van rizoma op de kop getikt en heb ik dus deels al gemonteerd( alleen rem kant).

De motor had al wat opties zoals een full arrow systeem, donker double bubble ruitje, kleine knippers, en een healtech gear indicator!

Hierbij een fototje van mijn motor :

[afbeelding]

[afbeelding]

Welkom, heel netjes! Wat voor spatbord houder is dat? Ben ook nog op zoek naar vervanging voor die achterlijk grote taartschep :P
 
Dan blijft er weinig over.

Bij een ander in zijn tas of buddy seat.

Anders heb je nog het "geheime" vakje waar het gereedschapsetje in zit, verstopt achter de rechter zijkuip. Daar pas echter ook niet veel in.

Moet je wel iets van gereedschap meenemen om uberhaupt bij dat gereedschap vakje te komen (een geintje van Meneer Honda denk ik).

Buideltas misschien, maar dat lijkt mij weer vervelender dan een rugtas.
 
Laatst bewerkt:
Dan blijft er weinig over.

Bij een ander in zijn tas of buddy seat.

Anders heb je nog het "geheime" vakje waar het gereedschapsetje in zit, verstopt achter de rechter zijkuip. Daar pas echter ook niet veel in.

Moet je wel iets van gereedschap meenemen om uberhaupt bij dat gereedschap vakje te komen (een geintje van Meneer Honda denk ik).

Buideltas misschien, maar dat lijkt mij weer vervelender dan een rugtas.

In dat vakje heb ik de ballast zitten voor de xenonverlichting.
Bij een ander lukt niet, toevallig gaan we met 3 PC37's :9

Wat zijn de ervaringen met heuptassen? Qua grootte is dat prima.
 
Ligt er aan wat je er in doet, een heuptas hangt aan 1 kant dus zal je sowieso merken. Tanktas?

Ik ga maar eens opzoek naar dat geheime vakje, die is schijnbaar wel heel geheim. :+
 
Het is het vakje waar het gereedschapsetje in zit. Deze zit achter de zijkuip. De grap is... hoe krijg je die zijkuip los zonder gereedschap. :/ :')


Ik heb geen ervaring met heuptasjes. Ik rijd echt altijd met een rugzak, maar kan natuurlijk niet ontkennen dat dit meer risico met zich meebrengt dan geen rugzak. Zo'n heuptasje lijkt mij vervelend, maar misschien merk je niet eens dat je die om hebt tijdens het rijden. Ik kan er niets zinnigs over zetten.


Maar goed... ik ben een gangetje of 80 in de berm op m'n snuffert gegaan met rugzak en had niets (aan mijn rug).
Je kan ook met 20 op je snuffert gaan en van alles breken. Mijn enkel, ondanks dat ik mijn laarzen aan had, was er slechter aan toe.

Neemt niet weg dat het extra risico met zich brengt. Dat is een punt waar je niet omheen kan :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen ervaring met heuptasjes. Ik rijd echt altijd met een rugzak, maar kan natuurlijk niet ontkennen dat dit meer risico met zich meebrengt dan geen rugzak. Zo'n heuptasje lijkt mij vervelend, maar misschien merk je niet eens dat je die om hebt tijdens het rijden. Ik kan er niets zinnigs over zetten.

Ik wel, heb er al vaker mee gereden. Zo'n ding wat je vroeger in het pretpark had voor je rolletjes snoep hè! ;)
Ik droeg heb dan niet aan de voorkant, maar aan de achterkant.

Voordelen: je merk niet dat je hem om hebt, en er kan stiekem nog best veel in.

Nadelen: Sluiting zit aan de voorkant wanneer je hem op je rug draagt, deze kan krassen op je tank maken. En ik was altijd bang dat ik het niet zou merken als de sluiting een keer zou falen, dan zou ik dus portemonnee, telefoon, papieren, huissleutels kwijt zijn.

Nu kies er voor om geen slot mee te nemen bij gewoon een stukje toeren. Dan past alles net onder de buddy. Motor staat dan gewoon voor een eventueel terrasje.
Wanneer ik echt verder ga rijden en een slot etc noodzakelijk wordt omdat hij soms onbeheerd staat, neem ik mijn kriega r15 mee. Echt een heerlijk tasje om dat soort zooi mee te nemen.
 
Welkom, heel netjes! Wat voor spatbord houder is dat? Ben ook nog op zoek naar vervanging voor die achterlijk grote taartschep :P

Om eerlijk te zijn heb ik werkelijk geen idee! kan ook geen merkje oid vinden...
wel staat er cbr in de zijflappen gegraveerd misschien dat dit je helpt bij de zoektocht.
ik zal zelf ook nog even meezoeken voor je.

De rest; Bedankt voor het verwelkomen.

Ik zit trouwen flink te twijfelen tussen een mooie xenon set, is dit een beetje makkelijk in te bouwen? en werkt dit goed op de motor? ik heb geen zin in flikkerend of trillend lichtbeeld namelijk.
Als het geen xenon word wil ik wel graag de 2 koplampen doorverbinden, weet iemand waar ik in nederland zo'n module kan krijgen ?
 
Om eerlijk te zijn heb ik werkelijk geen idee! kan ook geen merkje oid vinden...
wel staat er cbr in de zijflappen gegraveerd misschien dat dit je helpt bij de zoektocht.
ik zal zelf ook nog even meezoeken voor je.

De rest; Bedankt voor het verwelkomen.

Ik zit trouwen flink te twijfelen tussen een mooie xenon set, is dit een beetje makkelijk in te bouwen? en werkt dit goed op de motor? ik heb geen zin in flikkerend of trillend lichtbeeld namelijk.
Als het geen xenon word wil ik wel graag de 2 koplampen doorverbinden, weet iemand waar ik in nederland zo'n module kan krijgen ?

zeer goed te doen beetje handig zijn is wel vereist
staat mooie duidelijke handleiding in begin post.
anders ff op 600r.net kijken
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan