Het Honda CBR 600RR topic deel 76

Ik heb deze bal aansluiting van de set in de ebay link bevestigd op de bovenste linker kroonplaat. Ik heb de bovenste voorpoot bout losgedraaid en daar de bolkop bij geplaatst en de boel weer op mm vastgedraaid. Daarop kan ik dan weer andere mounts bevestigen. Toeval wil dat ik dit weekend een TomTom 420 heb gekocht en deze, met de daarbij geleverde toebehoren, past perfect.

Afb1 set van boven
full


Afb2 mount met een uitvergroting van de bevestiging, beetje donker maar goed genoeg voor het idee
full
 
Moge!
Sinds deze winter ben ik de blije bezitter van 2008 hannspree. Ben nu bezig met wat mods en heb daar 2 vraagjes over...

Ik heb een undertail achterlicht gemonteerd, maar het plastice van de undertray piekt onder de achterkuip uit. Ik denk eraan om hem naar boven te trekken met een alu pijpje en 2 schoeven, maar misschien zijn er elegantere oplossingen. Suggesties...?

Mijn Remus uitlaat kust het achterlicht. Klinkt als meltdown... Nu moest die pijp er toch al af. Weet iemand of een akra slip-on vrij blijft van een taillight aan de bovenkant?
 
Iemand baat bij een MRA double bubble ruitje voor een pc40 2007-2012 denk ik.

Nieuw en ongemonteerd. Past op geen van mijn circuit kuipsets.


Wel alleen af te halen in Almere vanwege de breekbaarheid. Ik hoef er niet hoofdprijs voor, maar het is zoals gezegd nieuw.

De verpakking zit er nog bij.
 
Moge!
Sinds deze winter ben ik de blije bezitter van 2008 hannspree. Ben nu bezig met wat mods en heb daar 2 vraagjes over...

Ik heb een undertail achterlicht gemonteerd, maar het plastice van de undertray piekt onder de achterkuip uit. Ik denk eraan om hem naar boven te trekken met een alu pijpje en 2 schoeven, maar misschien zijn er elegantere oplossingen. Suggesties...?

Mijn Remus uitlaat kust het achterlicht. Klinkt als meltdown... Nu moest die pijp er toch al af. Weet iemand of een akra slip-on vrij blijft van een taillight aan de bovenkant?

Ik zal even voor je kijken, mijn achterlicht is helaas al deels gesmolten door de originele uitlaat :( Heb nu ook een akra einddemper en die wordt in ieder geval een stuk minder heet.
 
Laatst bewerkt:
sorry voor de vertraging, maar bij deze nog het fotootje.
Moeilijk te zien maar het achterlicht raakt de demper wel, maar nogmaals de akra wordt lang niet zo heet als de originele demper.
Je zou kunnen overwegen om met wat ringetjes het kontje wat te verhogen (onder de buddy),

7z3jrt85m0.jpg
 
Volgens mij mis je tussenstuk. Een soort van u-vormig beugeltje. Ik heb een Bodis uitlaat en, in basis is dus vwb buiten diameter, is deze niet zo verschillend.

full

full
 
Goedemorgen,
Ik was op zoek naar grip-pads voor op de tank. Heeft iemand daar suggesties voor?
Er is wel het een en ander te vinden, maar ik hoor ook graag of en wat jullie het er ook op hebben geplakt.
Misschien zou ik nog het liefst ze zelf op maak snijden, maar ik kan nergens een standaard noppenfolie vinden..

Dank!
 
Ook netjes!
Heb inmiddels ook een Akra gemonteerd en Is nét vrij. Misschien nog extra rubbertje onder de achterkuip proberen, maar ben al heel tevreden! :]
 
Wie kent het euvel:

Spanningsregelaar vreten?

Kom net terug van een ritje en bemerk weer een kokende accu. Verdenk meteen mn (2e) spanningsregelaar hiervan.

Iemand die een betere dan orgineel gebruikt of een ander merk?

Wordt hier iig echt niet goed van😥
 
Wie kent het euvel:

Spanningsregelaar vreten?

Kom net terug van een ritje en bemerk weer een kokende accu. Verdenk meteen mn (2e) spanningsregelaar hiervan.

Iemand die een betere dan orgineel gebruikt of een ander merk?

Wordt hier iig echt niet goed van😥
Ja, komt bij alle CBR-en voor.
Imitatie kost minder dan de helft en is net zo goed/slecht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan