Ridder Bauknecht
Die hard MF'er
Ik heb ook protectie geplaatst. Maar gebruik ze alleen op trackdays. Ik wilde in de originele zwarte kuipdelen geen gaten boren. Dus 2 zij-kappen gekocht en deze wat opgeknapt door de schuren, gronden en matt zwart te spuiten, uitgezonderd een klein blauw deel. Daarna zijn de nog behandeld met matt-blanke lak. Bij trackdays bouw ik de boel dus om. Ik ga dit jaar meer trackdays doen en zal dat voorlopig met de CBR doen. Voor dit seizoen staan al een aantal dagen vast zoals Zolder op 6 april en 24 mei. En de TOMS curcus in Assen op 21 april. De eerder geplaatste opmerking van Mit46 snap ik wel. De kosten lopen wel snel op maar daarbij moet ik zeggen dat ik het sleutelen aan zich ook leuk vind. Bij elkaar zijn de volgende zaken al gedaan : algehele check (o.a. ook door Nippon Bikes), olie+filter, koelvloeistofsysteem gespoeld en opnieuw gevuld, K&N sport luchtfilter, plaatsing gebruikte PCIII en afstelling op de testbank door Nippon, R&G engine covers. Servicen vering door Hyperpro (set van hun is vorig jaar al geplaatst). Rem revisie voorzijde, plaatsing stalen remleidingen van Hell en Brembo sinter remblokken voor en achter. Voorlopig rij ik nog met Bridgestone BT16's. Deze hebben het tot nu, prima gedaan. Maar zodra deze op zijn komen er waarschijnlijk Dunlop TT's op, dan zal er ook een nieuwe ketting/tandwielenset worden geplaatst. Al bij al best veel maar met deze machine kan ik mij enig risico veroorloven vwb tracks , gezien de leeftijd. Maar als ik dit jaar goede stappen vooruit maak overweeg ik een trackmachine te kopen.
Bekijk bijlage 1359165Bekijk bijlage 1359167
Netjes die zij kuipen zo.
Welke tank grip stickers heb je (of hoe heet zoiets)..
Wat is je ervaring met die PC3?