Het Honda CBR 600RR topic deel 76

Gewoon plat achter de kuip. Lijkt mij slecht voor de nek als ik recht op blijf zitten, haha. Ik gebruik de bandenspanning uit de handleiding van de motor, 2 weken geleden nog gedaan.
 
Misschien zit ik te ver naar achteren met m'n billen. Teveel gewicht op achterwiel.

Ik heb 272 gereden op duitse autobahn, op de teller dan.
 
Misschien zit ik te ver naar achteren met m'n billen. Teveel gewicht op achterwiel.

Ik heb 272 gereden op duitse autobahn, op de teller dan.
Tja bij zulke snelheden in combinatie met het lichte gewicht wil de voorkant wel eens van de grond komen als je
over een hobbel in de weg gaat,mijn gsx-r had er ook last van,alleen had die zoveel vermogen dat het voorwiel meer in de lucht
zat dan op de grond,zolang de fiets verder stabiel blijft kan het geen kwaad.
 
Flush mount led richtingaanwijzers misschien? Of richtingaanwijzers in de spiegels.

Heeft iemand trouwens deze misschien gekocht?
https://nl.aliexpress.com/item/4000...5.0&pvid=def744dc-db61-4b6e-915e-89704d6db4b7Ik vraag mij af als ik de exhaust lowering kit installeer samen met integrated taillight of dat niet mijn uitlaat te laag maakt voor deze nummerplaat houder.

Ik heb ook die ktp houder gehad van ali

werkt prima
Maar vond hem te grof nog

Enig suggestie waar ik mooie knippers vandaan haal?
ik heb nu knippers erop gezet van Ali of wish maar vind ze te ver in de Kuip weg vallen 2E409884-4A2E-4BC3-B211-BE124A70EF29.jpeg
 
Ik heb ook die ktp houder gehad van ali

werkt prima
Maar vond hem te grof nog

Enig suggestie waar ik mooie knippers vandaan haal?
ik heb nu knippers erop gezet van Ali of wish maar vind ze te ver in de Kuip weg vallen Bekijk bijlage 1480690
OH dus die past goed als ik de uitlaat verlaag om dat achterlicht in de staart inbouw?

Geen idee, kijk eens bij tripage led. Kunnen ook richtingaanwijzer in passagiers voetensteunen.

Die van tstindustries vallen niet zo in de kuip weg.
 
Laatst bewerkt:
OH dus die past goed als ik de uitlaat verlaag om dat achterlicht in de staart inbouw?

Geen idee, kijk eens bij tripage led. Kunnen ook richtingaanwijzer in passagiers voetensteunen.

Die van tstindustries vallen niet zo in de kuip weg.

mij heb de uitlaat niet verlaagd
Met het achterlicht in de staart
Heb ik wel gehad maar vond het te laat
Dit gaat prima zo

als je hem verlaagd dan past het niet met die ktph

ik heb toen dat hele ding verbogen om het passend te maken

Tst heeft idd hele mooie dingen maar idd die shipping costs vind ik wel van de gekke

434641B3-B1BE-4AE8-B643-B3ED89FFF3B6.jpeg8FC36756-7EB5-4974-9578-9F3E00E93B56.jpeg834B3A90-F112-4DB2-892B-15D52B9FEB4F.jpeg
 
mij heb de uitlaat niet verlaagd
Met het achterlicht in de staart
Heb ik wel gehad maar vond het te laat
Dit gaat prima zo

als je hem verlaagd dan past het niet met die ktph

ik heb toen dat hele ding verbogen om het passend te maken

Tst heeft idd hele mooie dingen maar idd die shipping costs vind ik wel van de gekke

Bekijk bijlage 1480922Bekijk bijlage 1480924Bekijk bijlage 1480926
Is die 2e foto met de uitlaat verlaagd? Als je de uitlaat niet verlaagd moet je dan wel het warmteschild behouden tussen de staart en de uitlaat toch?
Ziet niet slecht uit op die foto's, denk dat ik hem koop dan kan ik tenminste ook nog een kentekenplaat verlichting erbij bouwen want anders gaan ze daar weer over zeuren als ik wordt aangehouden. Denk dat een kentekenplaat verlichting niet gaat werken met die ktph die je nu hebt ivm draad die langs de uitlaat omhoog moet anders, dan smelt de draad denk ik.

Ben trouwens aan het denken om deze te kopen:
https://tripageled.com/store/index.php?route=product/product&product_id=118
Anders zeuren ze dat knipperlichten achter 18cm uit elkaar moeten zijn. En het ziet wel mooi uit.
 
Is die 2e foto met de uitlaat verlaagd? Als je de uitlaat niet verlaagd moet je dan wel het warmteschild behouden tussen de staart en de uitlaat toch?
Ziet niet slecht uit op die foto's, denk dat ik hem koop dan kan ik tenminste ook nog een kentekenplaat verlichting erbij bouwen want anders gaan ze daar weer over zeuren als ik wordt aangehouden. Denk dat een kentekenplaat verlichting niet gaat werken met die ktph die je nu hebt ivm draad die langs de uitlaat omhoog moet anders, dan smelt de draad denk ik.

Ben trouwens aan het denken om deze te kopen:
https://tripageled.com/store/index.php?route=product/product&product_id=118
Anders zeuren ze dat knipperlichten achter 18cm uit elkaar moeten zijn. En het ziet wel mooi uit.
Bij een aftermarket uitlaat kan je het hitteschild weglaten, deze wordt minder warm.
 
Ik heb idd geen hitteschild er tussen zitten
Gaat prima zo

en tja knipperlichten.....

mij heb met mijn vorige cbr ook jaren rond gereden met een geïntegreerd achterlicht en nooit problemen gehad
Dus ik zie wel wat het word
 
Ik heb die integrated tail light van TST industries besteld. En kph bij Ali.
Ik zal het resultaat hier posten maar zal nog wel een tijdje duren voordat ik beide binnen heb denk ik.
 
Ik heb zeer recent een Honda CBR 600 RR PC40 circuit motor aangeschaft.
Dit jaar wil ik gaan beginnen met circuit rijden.
Welke banden kunnen jullie aanraden voor een beginner?
Zit zelf te denken aan de Metzeler racetec rr K3 of de Pirelli Diablo Rosso III
 
Mogge Joey :W. Zijn die geïntegreerde achterlichten er ook zonder knippers? Toevallig opzoek naar nieuwe aangezien mijn Barracuda combinatie kuren vertoond.
hoihoi

volgens mij zijn die er niet
maar je kan toch je knipperlichten niet aansluiten en alleen je achterlicht en remlicht er op aansluiten?
 
Mogge Joey :W. Zijn die geïntegreerde achterlichten er ook zonder knippers? Toevallig opzoek naar nieuwe aangezien mijn Barracuda combinatie kuren vertoond.
Grappig, ik heet ook Joey.
Die zijn er wel. Ook op de website van TST industries. Het voordeel er van is dat ze ook feller zijn omdat ze alle ledjes kunnen gebruiken voor achter- en remlicht.
 
Ik heb zeer recent een Honda CBR 600 RR PC40 circuit motor aangeschaft.
Dit jaar wil ik gaan beginnen met circuit rijden.
Welke banden kunnen jullie aanraden voor een beginner?
Zit zelf te denken aan de Metzeler racetec rr K3 of de Pirelli Diablo Rosso III

Diablo rosso corsa II / Dunlop Sportsmart TT zijn goede opties.
Racetec rr K3 ook, net weer iets sportiever dan 2 bovenstaande en ook zonder warmers te gebruiken.
 
Ik heb zeer recent een Honda CBR 600 RR PC40 circuit motor aangeschaft.
Dit jaar wil ik gaan beginnen met circuit rijden.
Welke banden kunnen jullie aanraden voor een beginner?
Zit zelf te denken aan de Metzeler racetec rr K3 of de Pirelli Diablo Rosso III

Ik heb de Diablo Rosso III voor op de straat, goede band met genoeg grip. Het is wel een erg ronde band, hierdoor moet je nog dieper gaan om de randjes eraf te rijden. Maar zou je voor op het circuit niet een nog zachtere band met minder uitsparing beter af zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan