Het Honda CBR 600RR topic deel 76

Hoi allemaal,

Even een vraagje: Goede vriendin van me heeft vandaag een ongelukkie gehad met haar 04 CBR 600 RR. Zelf gelukkig niks. Motor wel aardig wat schade.

Iemand toevallig onderdelen te koop?

Alle kuipdelen aan de linkerzijde van voor tot achter zijn kapot, topkuip, kuipruitje en een dynamo deksel in elk geval.

Mocht iemand 1 van deze delen te koop hebben, is denk ik een priveberichtje het handigst. Kleur maakt overigens niet uit van de kuipdelen :)
 
Misschien stomme vraag, maar rook het vandaag voor het eerst. Een sterke benzine lucht uit de slangetjes, die naast de standaard uit de kuip komen. Hij heeft na het rijden een min. Of 5 in de volle zon gestaan en met het naar binnen zetten rook ik het. Gelijk zoeken of hij nergens lekt 😂
Zijn deze slangen een beluchting van de tank of iets, dan zou het kunnen na in de zon staan. Of hoort dit niet en moet ik het even in de gaten houden?
Pc40 van 2014.
 
Misschien stomme vraag, maar rook het vandaag voor het eerst. Een sterke benzine lucht uit de slangetjes, die naast de standaard uit de kuip komen. Hij heeft na het rijden een min. Of 5 in de volle zon gestaan en met het naar binnen zetten rook ik het. Gelijk zoeken of hij nergens lekt 😂
Zijn deze slangen een beluchting van de tank of iets, dan zou het kunnen na in de zon staan. Of hoort dit niet en moet ik het even in de gaten houden?
Pc40 van 2014.
Heb je vanmiddag getanked? Alles wat je er naast tanked hebt komt via dat slangetje op straat.
 
Nee dat niet.... Tank is net onder de helft. Maar het zou kunnen met naar binnen duwen, het drempeltje op bij de garagedeur dat het geklotst heeft of zo. Dus dat is een soort van overloop..... Dan hoef ik in ieder geval niet verder te zoeken naar een lekkage. Weet iemand toevallig ook of ze daar alletwee voor zijn of 1tje maar?
Thanks
 
Nee dat niet.... Tank is net onder de helft. Maar het zou kunnen met naar binnen duwen, het drempeltje op bij de garagedeur dat het geklotst heeft of zo. Dus dat is een soort van overloop..... Dan hoef ik in ieder geval niet verder te zoeken naar een lekkage. Weet iemand toevallig ook of ze daar alletwee voor zijn of 1tje maar?
Thanks
Die andere is koelvloeistof overloop
 
Oké, thanks voor de info. Hou het luchtje in de gaten.
Nog een vraagje, heb aardig gezocht maar kan weinig vinden over het nieuwe model. Ben 1, 87m en de rijwind op de snelweg blaast precies onder mijn helm. Op zich is het prima te doen met doppen, maar is de ervaring dat het met een double bubble ruitje minder word of komt de wind dan recht op mijn helm en word de herrie alleen maar erger??
De een zegt dat het minder word en de ander meer.... Maar bij het 2013 model is het originele ruitje zo laag.... Als ik er 4cm bij op tel blaast hij volgensmij recht op mijn helm. Iemand ervaring met dit model misschien?
 
Oké, thanks voor de info. Hou het luchtje in de gaten.
Nog een vraagje, heb aardig gezocht maar kan weinig vinden over het nieuwe model. Ben 1, 87m en de rijwind op de snelweg blaast precies onder mijn helm. Op zich is het prima te doen met doppen, maar is de ervaring dat het met een double bubble ruitje minder word of komt de wind dan recht op mijn helm en word de herrie alleen maar erger??
De een zegt dat het minder word en de ander meer.... Maar bij het 2013 model is het originele ruitje zo laag.... Als ik er 4cm bij op tel blaast hij volgensmij recht op mijn helm. Iemand ervaring met dit model misschien?

Een double bubble geeft in het algemeen meer windbescherming, maar wind en effect van ruitjes blijft voor versch rijders lastig te voorspellen. Je zult het toch zelf moeten testen...
 
Kan iemand hier m nog iets mee?
Gratis af te halen anders had het de kliko in.
Gereserveerd en opgehaald.
PC 37 2005 2006 16013190565333379634200508018384.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er 1 liggen van braking, en 1 kromme die krijg je er gratis bij

Haha bedankt voor het aanbod, maar dan rijd ik nog steeds met een kromme schijf, dus dan schiet ik er niet zo veel mee op :P
Een nieuwe voorvelg met schijven wil ik ook nog wel overwegen, mocht iemand er 1 onder het bed hebben liggen o.i.d...
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb ik nog een setje originele remschijven liggen.
Zal eens kijken waar en hoe dik ze zijn.
 
Ik heb nog een linkse clip-on (2003), werkplaatshandboek, en wat kuipwerk liggen(achterkant, spatbord A) gear indicator, febur oliekoeler+radiateur en 1 remschijf van Braking liggen iemand interesse?
 
Ik heb wel interesse in het werkplaatshandboek en evt de gear indicator als deze plug&play is !
 
Terug
Bovenaan Onderaan