Het Honda CBR 600RR topic deel 76

Bijlagen

  • IMG_1623.JPEG
    IMG_1623.JPEG
    336,6 KB · Weergaven: 31
  • IMG_1624.JPG
    IMG_1624.JPG
    198,3 KB · Weergaven: 29
Ziet er strak uit, weer eens wat anders.

Ik heb vorige week de gear indicator geplaatst. Draden wegwerken in de kuip was nog het meeste werk. Op de foto nog een beetje donker maar het display zit netjes weg gewerkt zo. Hopen dat het dubbel zeidige tape een beetje blijft zitten op de rondingen van de kuip. De nieuwe hendels is niet helemaal volgens plan verlopen, maar daar ben ik nog mee bezig.
 

Bijlagen

  • IMG-20210226-WA0005.jpeg
    IMG-20210226-WA0005.jpeg
    101,1 KB · Weergaven: 24
Zoo ik heb de mijne klaar gemaakt voor het nieuwe seizoen. Gelijk maar een ander kleurtje op gedaan. Moet de stepjes alleen nog zwart maken en andere spiegels.

Die linker blijft trillen als ik rij.

Andere projecten waar ik aan ga werken is een Power Commander V en een Quickshifter
Waar heb je de motor laten wrappen en wat was je kwijt? Mag via pm
 
Ziet er strak uit, weer eens wat anders.

Ik heb vorige week de gear indicator geplaatst. Draden wegwerken in de kuip was nog het meeste werk. Op de foto nog een beetje donker maar het display zit netjes weg gewerkt zo. Hopen dat het dubbel zeidige tape een beetje blijft zitten op de rondingen van de kuip. De nieuwe hendels is niet helemaal volgens plan verlopen, maar daar ben ik nog mee bezig.
welk model motor heb jij ?
 
Bj 2014, dus het nieuwe model zeg maar.
De synto hendels van abm passen niet. Die handvaten zijn breder en lopen vast in de kuip met het sturen. Die zijn helaas dus retour gegaan. Kwaliteit was wel top. Zit nu aan een raximo setje te denken. Deze zijn minder dik. Iemand ervaring met dit merk? Is ook gewoon duits.
 
Bj 2014, dus het nieuwe model zeg maar.
De synto hendels van abm passen niet. Die handvaten zijn breder en lopen vast in de kuip met het sturen. Die zijn helaas dus retour gegaan. Kwaliteit was wel top. Zit nu aan een raximo setje te denken. Deze zijn minder dik. Iemand ervaring met dit merk? Is ook gewoon duits.
aaah vandaar

herkende je voorvork poten al niet
 
Jups, ik heb trouwens wel een vraagje, mijn motor is uit België geïmporteerd, maar hoe weet ik zeker of hij op vrij vermogen staat of op die 100pk? Heb nog nooit met een andere 600 gereden dus nog niet kunnen vergelijken. Of is dat na een bepaald bouwjaar niet meer?
 
Gewoon zo snel mogelijk optrekken. Als je binnen 3.5 sec op de 100 zit en maximum snelheid op de teller rond de 270-274 is zit je goed. Ik doe dit overigens wel alleen in Duitsland de topsnelheid testen.
 
Haha, ja dat is simpel. Snel gaat hij wel. Geen idee wat zijn top is. Maar het is dus geen software pakket of zo, wat uit te lezen is of op te vragen op chassisnummer.?
 
Waarom zou hij niet op vrij vermogen staan? Enige reden zou A2 rijbewijs zijn. Dan heeft die 48PK. Dat merk je wel. Is nogal een verschil met 118PK.
 
Vanwegen de inschrijf tax, die schijnt boven de 100pk flink te stijgen. Dus er zijn er flink wat geleverd met 100pk.
Heeft dus niks met a1 of a2 te maken. Maar puur omdat het een import motor is vroeg ik mij gewoon af of het makkelijk te achterhalen was.

Gisteren middag/avond lekker eerste stukje van 't jaar weer gereden. Toch wel weer lekker hoor😎
 
Vanwegen de inschrijf tax, die schijnt boven de 100pk flink te stijgen. Dus er zijn er flink wat geleverd met 100pk.
Heeft dus niks met a1 of a2 te maken. Maar puur omdat het een import motor is vroeg ik mij gewoon af of het makkelijk te achterhalen was.

Gisteren middag/avond lekker eerste stukje van 't jaar weer gereden. Toch wel weer lekker hoor😎
keertje testbank pakken bij druijf ofzo

gelijk ff de ECU laten flashen
 
keertje testbank pakken bij druijf ofzo

gelijk ff de ECU laten flashen
Weet niet of ik dat zie zitten. Wat zijn daar de grote voordelen van? En ga ik dat merken gewoon op de weg. Heb geen idee wat ze dan allemaal aanpassen.
Voorlopig moet ik nog wat met nieuwe hendels, en zit te denken om stalen remleidingen te monteren. Maar dit is vrij duur geintje bij een motor met abs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan