Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O-

Oja, avond allemaal :W

Bauke en Pedro; gefeliciteerd
*O*

Ga zo ff rijden. Moeten nog een filmpje schieten. Maat van mij gaat deze zomer trouwen en daar nog ff een hilarisch filmpje voor maken. We gaan maar ff nabootsen dat zijn RBW werd ingenomen door een ietsje pietsje te hoge snelheid. ;)



:+ :N :X
 
deze ja peter .... hmzzz kweet nie oor .... ist wel jou kleur ?

rsvweb.jpg
 
deze ja peter .... hmzzz kweet nie oor .... ist wel jou kleur ?

[afbeelding]


Mooi he ..wil alleen wel de wielen zwart laten spuiten ..er zitten andere zuigers, kleppen in en de koppen zijn ook aangepast +/- 145pk op het achter wiel..heb er al mee gereden scheet 7 kleuren..niet te geloven zoveel power..heb alleen nu 1 probleem Henriet was er bij toen ik reed en die wheelie (niet met opzet) deed nu niet echt goed })
 
Mooi he ..wil alleen wel de wielen zwart laten spuiten ..er zitten andere zuigers, kleppen in en de koppen zijn ook aangepast +/- 145pk op het achter wiel..heb er al mee gereden scheet 7 kleuren..niet te geloven zoveel power..heb alleen nu 1 probleem Henriet was er bij toen ik reed en die wheelie (niet met opzet) deed nu niet echt goed })

snap k ;)
 
Hallo mensen!

Over dik een weekje ben ik de gelukkige bezitter van een '94-er Fireblade! *O*
Nou had ik meteen al een vraagje...
Ik heb een mooie undertail gezien van Topline, maar weet iemand waar ik deze kan kopen? Had al een beetje rond gekeken in diverse topics en tevens Google een paar keer een slinger gegeven, maar kon niks bijzonders vinden.

Iemand een idee?
 
Hallo mensen!

Over dik een weekje ben ik de gelukkige bezitter van een '94-er Fireblade! *O*
Nou had ik meteen al een vraagje...
Ik heb een mooie undertail gezien van Topline, maar weet iemand waar ik deze kan kopen? Had al een beetje rond gekeken in diverse topics en tevens Google een paar keer een slinger gegeven, maar kon niks bijzonders vinden.

Iemand een idee?

Deze is niet van topline maar ook mooi en niet duur...vraag Soesbabe maar die heeft hem ook..er komt nog 15euro bij voor het verzenden

http://cgi.ebay.de/UNDERTAIL-undert...6022389QQihZ001QQcategoryZ10460QQcmdZViewItem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan