Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 25

Welke datum heeft de voorkeur voor de BBQ bij nitrogen.

  • 14 september na de MFMM

    Stemmen: 2 22,2%
  • 27 september

    Stemmen: 2 22,2%
  • 28 september

    Stemmen: 5 55,6%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
cultuurbarbaar B|

Weet je ik vind het leuk om te doen, maar alle shit die er omheen hangt vind ik niets! Mijn vrouw werkt bij de politie in Amsterdam en nu weet ik toevallig wat er allemaal aan vooraf gaat voor bijvoorbeeld komend weekend, dat zijn ook mijn belastingcenten die nu opgaan aan die ellende om het "spelletje" dat ze voetbal noemen. :(
 
Weet je ik vind het leuk om te doen, maar alle shit die er omheen hangt vind ik niets! Mijn vrouw werkt bij de politie in Amsterdam en nu weet ik toevallig wat er allemaal aan vooraf gaat voor bijvoorbeeld komend weekend, dat zijn ook mijn belastingcenten die nu opgaan aan die ellende om het "spelletje" dat ze voetbal noemen. :(

ja ik weet ook wat er omheen hangt en ik werk niet voor de PETTEN ;)
maar dat neemt niet weg dat ik een lekker potje voetbal int stadion niet uit de weg ga *D
en ja onze belastingcenten gaan ook op aan overvallers die gepakt moeten worden of of aan mensen die het leuk vinden om onze spaarcenten af te pakken omdat we 5 kilometer te hard rijden, das pas zonde ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat laatste ga ik ook niet ontkennen.
Zo ontbijtje op ga me effe klaar maken voor de rest van de dag!! :W
 
:Y
moet toch een beetje op de hoogte blijven. O-)
heb je de papieren allemaal al rond voor de blade?

en zoja,wordt het ook wel weer eens tijd voor een ander plaatje in de startpost. O-)
die zwart/brons blade staat al verschillende deeltjes in de OP terwijl die er volgens mij allang niet meer is :X
 
en zoja,wordt het ook wel weer eens tijd voor een ander plaatje in de startpost. O-)
die zwart/brons blade staat al verschillende deeltjes in de OP terwijl die er volgens mij allang niet meer is :X

Klopt maar wou er mee wachten tot de nieuwe op kenteken stond O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan