Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic Deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morge allen :W

Roy dat blok ziet er goed uit..direckt verkopen doet hij niet want er is al geboden en dan mag hij hem er niet meer afhalen voordat de bieding is afgelopen..tenzij hij het vermeld heeft dat hij dat eventueel doet..bij een vast bedrag wat hij heeft aan gegeven.


Ohja de Blade is verkocht *O* tenminste dat hoop ik.. morgen heb ik het geld dan is het pas zeker :X
 
Morge allen :W

Roy dat blok ziet er goed uit..direckt verkopen doet hij niet want er is al geboden en dan mag hij hem er niet meer afhalen voordat de bieding is afgelopen..tenzij hij het vermeld heeft dat hij dat eventueel doet..bij een vast bedrag wat hij heeft aan gegeven.


Ohja de Blade is verkocht *O* tenminste dat hoop ik.. morgen heb ik het geld dan is het pas zeker :X
das goed nieuws *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
mensen een hele fijne dag :W :W



Rick mocht het nodig zijn dan geef ik wel een gil

maar ze zouden hem wel kunnen mailen of hij hem zo wil verkopen zonder bieden en wat dan het bedrag is ;)



:j :j :j :j :j :j :j :j
 
mensen een hele fijne dag :W :W



Rick mocht het nodig zijn dan geef ik wel een gil

maar ze zouden hem wel kunnen mailen of hij hem zo wil verkopen zonder bieden en wat dan het bedrag is ;)



:j :j :j :j :j :j :j :j

:W :W :W
Ik kan tot morgenochtend 11:00 wat voor je betekenen hierin, dan ga ik lekker genieten van mijn weekend ;)
 
Peet, alvast heel voorzichtig gefeliciteerd met de verkoop *O*

Komt er nog steeds een oerblade voor terug, of hou je het geld even in de knip gezien de recente ontwikkelingen?
 
Morguh :W

Tja, ik heb ook geen zin meer. Maar over 26 uur ga ik hier lekker weg van mijn werk *O*


Ik moet vd week gewoon nog een bezorging doen in Vollenhove. . . ben ik weer een uur van mijn avond kwijt. . :(

Gelukkig is het wel een relaxte klant.. anders had ik er helemaaaaal geen zin in ..

Daar bovenop moet ik maandagmorgen waarschijnlijk heen en weer kachelen naar Eindhoven om een vloer op te halen die te laat besteld is .. Wat een gelul, natuurlijk precies als mijn collega op vakantie is |( |( |(
 
Peet, alvast heel voorzichtig gefeliciteerd met de verkoop *O*

Komt er nog steeds een oerblade voor terug :X , of hou je het geld even in de knip gezien de recente ontwikkelingen
full

?
 
Laatst bewerkt:
Goede morgen allemaal, :W

Wat een drukt ineens zeg, zo hoef ik maar 1 pagina bij te lezen en nu....

Geeft niets, vind ik wel leuk hoor.. *O* *O* *O*

Als Ghetto vandaag optijd thuis is, gaat hij nu al kijken bij JvdB, omdat die tank op ebay vandaag afloopt....

We gaan het zien, en natuurlijk horen julie de update..
 
Peet. . dat is goed nieuws man. . gefeliciteerd!!!

She devil. . Hopen dat je de boel er snel weer pimp bij hebt staan :)
 
Het eerder geposte lijstje:

Bill (ovb)
Blademaster (OVB????)
Capactus
Detox
Erikje (ovb)
Fast'n'Sweet
Ghetto Bassie
Kaljo (ovb)
Moto_Rick
NITROSLETJE
RetepV
Rogerno1
She_Devil
Soesbabe
Wheelex ???



Rodney, Basz, Dadol????

wat is er wanneer te doen ?
 
Het eerder geposte lijstje:

Bill (ovb)
Blademaster (OVB????)
Capactus
Detox
Erikje (ovb)
Fast'n'Sweet
Ghetto Bassie
Kaljo (ovb)
Moto_Rick
NITROSLETJE
RetepV
Rogerno1
She_Devil
Soesbabe
Wheelex ???



Rodney, Basz, Dadol????

Ik weet nog niet wat voor een dienst ik inga op het werk, heb deze maand nog nie gewerkt, dus ook nog geen rooster gezien :/

@ Pedrrrrrrrrrrro : shirtje is binnen, ziet er goed uit heur :j
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan