Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic Deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen idee, vraag zal ongetwijfeld groter zijn dan het aanbod en das niet best voor de prijs nie :P

Maar, 700/800 euro moet toch te doen zijn, neem aan dat je inlaattraject enz gewoon overzet.
als het goed is hoef ik alleen een deksel over te zetten en kachelen maar ;)
 
Hmm, die is wel heeeel compleet, inlaattraject, airbox, halve subframe hangt er nog aan, radiator enz

Ik zou even contact opnemen met de aanbieder of hij een prjis heeft waar ie 'm direct voor verkoopt :)
mijn duits is niet zo goed _O- _O-


maar kan hij het dan meteen verkopen als ik b.v. een goed bedrag met hem overeenkom :?
 
Laatst bewerkt:
Guten Tag, meine Name ist Ruck... :+

Sorry darling :j


Moet ineens denken aan ons Eifel tripje...daar werd een "Rückmassage" van 20 minuten aangeboden. Eén van de jongens liep te grappen dat ie dat wel zag zitten, zo'n rukmassage van 20 minuten. Waarop wij vroegen wat ie met de overige 18 minuten van plan was _O-
 
Laatst bewerkt:
Guten Tag, meine name ist Ruck... :+


Moet ineens denken aan ons Eifel tripje...daar werd een "Rückmassage" van 20 minuten aangeboden. Eén van de jongens liep te grappen dat ie dat wel zag zitten, zo'n rukmassage van 20 minuten. Waarop wij vroegen wat ie met de overige 18 minuten van plan was _O-
_O- _O- _O- _O- _O-
 
Goedemorgen all :W

Ik heb geen zin nie -O-
Wat een boutweer. . .

al minstens 5 telefoontjes van klanten gehad. . allemaal gezeik. . wat een dag -O-

Gelukkig heb ik genoeg leuke dingen om naar uit te kijken *O*
 
ja als dat niet het geval is dan is hij dat baantje ook niet waard :+



sorry Mop ( Rick) :j heb misschien je vertaling nodig :P

Ik wil je best helpen, maar ik werk wel in Dld. Maar ik praat voornamelijk Engels ;) Dat is namelijk wel vaker zo bij internationale bedrijven. Ik kan mezelf net verstaanbaar maken in de supermarkt _O-
 
Zondag gewoon exact hetzelfde weer op Free Festival als het jaar ervoor. . dus dat wordt een poncho over de korte broek..
 
Ik wil je best helpen, maar ik werk wel in Dld. Maar ik praat voornamelijk Engels ;) Dat is namelijk wel vaker zo bij internationale bedrijven. Ik kan mezelf net verstaanbaar maken in de supermarkt _O-
als het goed is spreekt 1 van je onderdanen zeker duits :+
 
Ik wil je best helpen, maar ik werk wel in Dld. Maar ik praat voornamelijk Engels ;) Dat is namelijk wel vaker zo bij internationale bedrijven. Ik kan mezelf net verstaanbaar maken in de supermarkt _O-

Tinaaaaa. . . was kosten die. . . .???
 
Goedemorgen all :W

Ik heb geen zin nie -O-
Wat een boutweer. . .

al minstens 5 telefoontjes van klanten gehad. . allemaal gezeik. . wat een dag -O-

Gelukkig heb ik genoeg leuke dingen om naar uit te kijken *O*

Morguh :W

Tja, ik heb ook geen zin meer. Maar over 26 uur ga ik hier lekker weg van mijn werk *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan