Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb inderdaad wel veel 'mannentrekjes' en weinig 'vrouwentrekjes'.
Ben ook geen shopper bijvoorbeeld, hou niet van 'gezellig vrouwen onder elkaar en dan lekker babbelen'....je zult mij ook nooit naar van die 'leuke' vrouwenritjes zien gaan.
Echt zó niet mijn ding. :N
Doe mij maar een lekkere grote groep met kerels en ik vermaak me er prima tussen. *O*

Gelukkig lijk ik uiterlijk niet op een kerel _O-

Maar goed, inzake de handleiding die ik niet gelezen zou hebben; klopt.....
Ik heb destijds die Jabra gekocht en toen hebben ze 'm terplekke in de winkel klaargemaakt voor gebruik. Dus vandaar dat ik geen idee heb ;)

`inpakken of gooit u ´m thuis zelf weg mevrouwtje?`

@ Sas - damn, bij jou al regen? dan hoop ik dat het hier nog ff wegblijft, ga rond 13.00 op de Blade naar mijn werk....(nou schrik ik niet terug van een buitje maar toch....nieuwe jackie is ook nog niet Waterproof gemaakt :') )
 
goeiemorgen everybodyyyyyyyy...hier vielen net de eerste druppels al :/ zo jammer weer....

@simon.....nog ff paar uurtjes struggle..maar geloof dat het je wel goed afgaat vandaag, beetje mf-en en vooruitzicht op vakantie = makkelijk daggie...you goooo simon



:W


Hé babe ;)

Tja, regen...ik hoorde net idd dat het in HOek van Holland en Den Haag ook al regende.
Maar het schijnt toch 30-35 graden te worden. Wordt dus een warm, nat en vooral benauwd dagje.... -O-

En tóch ga ik straks om 12 uur weg en ga ik naar m'n Detox die aan het surfen is.
Hondjes gezellig mee....surfmaatje en ega zijn er ook.
En dan worden we maar nat....het is wel warm :Y
 
`inpakken of gooit u ´m thuis zelf weg mevrouwtje?`

@ Sas - damn, bij jou al regen? dan hoop ik dat het hier nog ff wegblijft, ga rond 13.00 op de Blade naar mijn werk....(nou schrik ik niet terug van een buitje maar toch....nieuwe jackie is ook nog niet Waterproof gemaakt :') )
hm het zonnetje komt dapper door hier, maar veel regenwolken, en waaien niet allemaal over denk ik....al ben ik stug en hou ik stug mijn badkleding aan...al mot ik in met storm en regen in het bad zitten, ik ga genieten van deze dag _O-

btw filmje vuurmes..lachen man dat ding...wow :o
 
Hé babe ;)

Tja, regen...ik hoorde net idd dat het in HOek van Holland en Den Haag ook al regende.
Maar het schijnt toch 30-35 graden te worden. Wordt dus een warm, nat en vooral benauwd dagje.... -O-

En tóch ga ik straks om 12 uur weg en ga ik naar m'n Detox die aan het surfen is.
Hondjes gezellig mee....surfmaatje en ega zijn er ook.
En dan worden we maar nat....het is wel warm :Y

:9 Warm EN nat...waar blijft Rick? O-)
 
Hé babe ;)

Tja, regen...ik hoorde net idd dat het in HOek van Holland en Den Haag ook al regende.
Maar het schijnt toch 30-35 graden te worden. Wordt dus een warm, nat en vooral benauwd dagje.... -O-

En tóch ga ik straks om 12 uur weg en ga ik naar m'n Detox die aan het surfen is.
Hondjes gezellig mee....surfmaatje en ega zijn er ook.
En dan worden we maar nat....het is wel warm :Y
heeeeeeeeee darling...das waar,jij draait tropenrooster vandaag en morgen..lekker hoor, heb je goed geregeld ;

ah joh komt vanmiddag wel goed hoor, gewoon huppetee met je bikinidingus aan aan het water, hoendies mee en genieten...lekker hoor, en de regen is warm, heb hier net ook in de regen gestaan, zijn gewoon warme druppels...helemaal niet verkeerd

iig heel veel plezier vanmiddag... *O*
 
Weer
Waarschuwingen

Overzicht van alle door het KNMI uitgegeven waarschuwingen voor wegverkeer, scheepvaart, watersport en recreatie.
Voorwaarschuwing voor extreem weer
ZEER ZWARE WINDSTOTEN
Donderdag trekken er in de loop van de middag vanuit het zuidwesten onweersbuien het land binnen waarbij er 65% kans is op een weeralarmsituatie. De buien kunnen gepaard gaan met zeer zware windstoten tot 110 km/h, hagel en lokaal veel neerslag. Ook kunnen ze zich verraderlijk snel ontwikkelen. De buien verplaatsen zich noordoostwaarts en bereiken aan het begin van de avond het noordoosten.
donderdag 20 augustus 2009 06.04 uur~[/i]
bron knmi.nl






Kijk, en dáár hou ik nou niet van hè.....dat je ze dus niet kunt zien aankomen.
En inmiddels weten jullie allemaal wel dat ik panisch van wind ben |(
Wind kan zó ontzettend veel schade aanrichten...



Dus lieve mensjes, stap niet op de motor vanmiddag, alsjeblieft....
Ik heb zelf nog een trauma van de vorige keer.
 
Laatst bewerkt:
Het gaat een warme dag worden en we hebben vandaag een sauna dag. Een beetje dubbelop, maar daar valt wel mee te leven.
Edit: Het regent nu :(







Is het al Zondag? :)
 
Laatst bewerkt:
Weer
Waarschuwingen

Overzicht van alle door het KNMI uitgegeven waarschuwingen voor wegverkeer, scheepvaart, watersport en recreatie.
Voorwaarschuwing voor extreem weer
ZEER ZWARE WINDSTOTEN
Donderdag trekken er in de loop van de middag vanuit het zuidwesten onweersbuien het land binnen waarbij er 65% kans is op een weeralarmsituatie. De buien kunnen gepaard gaan met zeer zware windstoten tot 110 km/h, hagel en lokaal veel neerslag. Ook kunnen ze zich verraderlijk snel ontwikkelen. De buien verplaatsen zich noordoostwaarts en bereiken aan het begin van de avond het noordoosten.
donderdag 20 augustus 2009 06.04 uur\[/i]
bron knmi.nl






Kijk, en dáár hou ik nou niet van hè.....dat je ze dus niet kunt zien aankomen.
En inmiddels weten jullie allemaal wel dat ik panisch van wind ben |(
Wind kan zó ontzettend veel schade aanrichten...



Dus lieve mensjes, stap niet op de motor vanmiddag, alsjeblieft....
Ik heb zelf nog een trauma van de vorige keer.
:j je lijkt mij wel..moedertje ;) al ben ik niet benauwd van wind, ligt eraan welke, die probeert mijn wielen weg te trekken, dus lage wind vind ik niet zo....maar de hogere wind vind ik kicke...de juiste lijn vinden en abseilen met die blade whoeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

maar thnxxx for the worries :j
 
goeiemorgen everybodyyyyyyyy...hier vielen net de eerste druppels al :/ zo jammer weer....

@simon.....nog ff paar uurtjes struggle..maar geloof dat het je wel goed afgaat vandaag, beetje mf-en en vooruitzicht op vakantie = makkelijk daggie...you goooo simon



:W

Dank je wel. Gaat zeker wel lukken. Wordt geen productief dagje vandaag. Haha
 
HÉ ANITA....DOE JIJ DEELTJE 56 OOK EVEN.... *O* *O* *O* ik hou wel van een vrouw achter het roer... })
 
full

*O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan