Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 57

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat betwijfel ik Basz mijn blade uit 2000 heeft denk ik net zoveel pk dan een r1 uit 2000. Tevens heb ik volgens mij ook 70 CC minder cilinderinhoud.

Dus ga jij nou maar eens pijporgels stemmen :P
 
Dat betwijfel ik Basz mijn blade uit 2000 heeft denk ik net zoveel pk dan een r1 uit 2000. Tevens heb ik volgens mij ook 70 CC minder cilinderinhoud.

Dus ga jij nou maar eens pijporgels stemmen :P

wat heb jij op het achterwiel dan Bill als ik vragen mag?

de R1 heeft iig meer dan een 954 zowiezo dus ik betwijfel dat jij net zoveel hebt :P
 
Mijn Blade 929 heeft 152 pk en een koppel van 103 NM en weegt 170 kg ( pk is krukas )

954 heeft 152 pk en een koppel van 105 nM en weegt 168 KG ( pk is krukas )

R1 uit 2000 heeft 150 pk een een koppel van 108,3 nm en weegt 175 KG ( pk is krukas ) en is 998 cc

Dus Basz onderschat mijn 929 Blade niet is gewoon een beest als ik het vergelijk met die stemvorken :P
 
Basz,

Ik denk op het circuit dat alleen mijn achterkant maar ziet tot de eerste bocht een daarna ben ik weg met mijn blade.

Ik rij je helemaal zoek want ik 2 pk meer :P
 
Laatst bewerkt:
da's leuk Bill


afgezien van het feit dat mn Race-R1 152 pk rechtstreeks op het achterwiel heeft dan... dus succes :P
 
Maar dan is er flink aan gesleuteld Basz. Wat is er overigens allemaal aan gedaan om die achterwiel pk's voor elkaar te krijgen.

Ik heb begrepen dat bij ongeveer 150 krukas pk dat je ongeveer 135 achterwiel pk's moet hebben
 
Maar dan is er flink aan gesleuteld Basz. Wat is er overigens allemaal aan gedaan om die achterwiel pk's voor elkaar te krijgen.

Ik heb begrepen dat bij ongeveer 150 krukas pk dat je ongeveer 135 achterwiel pk's moet hebben

ik weet niet precies wat ie er allemaal mee gedaan heeft maar er zit zowiezo een dynojet stage ? in met nog wat leuk spul, hij heeft de uitdraai erbij en is echt 152pk ahw..
 
Trusten,

Basz600 is nog geen injectie zijn 40 MM Mikuni carburateurs.

Vanaf 2002 injectie
 
Laatst bewerkt:
O-) O-)

GroteFoto-TUIJCJO6.jpg
 
Goedemorgen :W

Iedereen fijne vakantie. Niet die jullie het nog lezen, maar geniet er toch maar van *O*
 
Iemand toevallig nog een goed adresje waar ik goedkoop een nieuwe voorband kan scoren?

Ik zoek een BT-016 in de standaard maat voor een 929RR.

Verder zoek ik ook balhoofdlagers.

Ik ga het onderhoud zelf doen op de NAKS na. Ik ben bang dat mijn motorseizoen er anders op zit -O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan