Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 58

Status
Niet open voor verdere reacties.
okeej dan, want hij heeft dan wel ong. 27500 km gedraaid, maar 3000 voor n motor uit 1993 is gewoon te veel, hoe mooi die ook is.
2000 zou ik dr voor geven max denk ik :X misschien iets meer maar meer ook niet.

en ook goeienmiddag :Y


Ik heb destijds 3000 voor mijn '99er blade betaald *D
 
okeej dan, want hij heeft dan wel ong. 27500 km gedraaid, maar 3000 voor n motor uit 1993 is gewoon te veel, hoe mooi die ook is.
2000 zou ik dr voor geven max denk ik :X misschien iets meer maar meer ook niet.

en ook goeienmiddag :Y
Zal het je niet gaan tegen vallen als je een tig jaar terug gaat in model? Ze hebben niet voor niets steeds een ander model uitgebracht met verbeteringen (althans daar ga ik van uit)
 
*O*

Eindelijk weer back to business. . .

ik voelde al zo'n leegte op de vrijdag :+

Gaat goed hier .. weer waanzinnig veel kleine prutswerken gedaan dit weekend en gister. Ik begin het schilderen zelfs stiekem leuk te vinden :X

Idd ben weer back in business :Y

Kom anders een keertje langs om te verven _O-
 
okeej dan, want hij heeft dan wel ong. 27500 km gedraaid, maar 3000 voor n motor uit 1993 is gewoon te veel, hoe mooi die ook is.
2000 zou ik dr voor geven max denk ik :X misschien iets meer maar meer ook niet.

en ook goeienmiddag :Y


Het complete plaatje van de motor ziet er wel goed uit, km-stand en de algehele (optische) staat :Y
Het is alleen jammer dat ie bij hem te koop staat, hij vraagt de hoofdprijs ervoor, denk dat €2300,- wel het matje is voor deze motor :Y
 
Zal het je niet gaan tegen vallen als je een tig jaar terug gaat in model? Ze hebben niet voor niets steeds een ander model uitgebracht met verbeteringen (althans daar ga ik van uit)

dat zou ik enkel kunnen bepalen dmv een proefrit :Y
maar niks is nog zeker. de 2002 blade waar ik zaterdag op gereden heb bij j vd bunt is ook een heel goede kanshebber.

@bassie. 2300 is ook meer dan genoeg. als max denk ik dan.
 
Konrad, gewoon lekker 2002/2003 kopen en als het vriest laat je hem lekker staan. Dan ben je voorlopig gelijk klaar ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan