Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 60

Wintermeeting, wanneer komt jou het beste uit???

  • Weekend van 28-11 en 29-11

    Stemmen: 0 0,0%
  • Weekend van 12-12 en 13-12

    Stemmen: 14 82,4%
  • Weekend van 19-12 en 20-12

    Stemmen: 1 5,9%
  • Pleur op met je meeting...

    Stemmen: 2 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is vreemd. . check net het kenteken van mijn vorige astra. . die is verkocht met kapot blok. .

zou aan een pool verkocht zijn, maar staat nu als 1.6 benzine geregistreerd :X
 
ander blokje in gekomen dus en omgekeurd? :)

gebeurt best vaak hoor.
 
Zie ook dat de oude 325 coupe van mijn pa nog steeds rondrijdt :+

Daar hebben we een hoop lol in beleeft. .
 
Die heb jij toch nog wel liggen voor je kelder?


Het was eigenlijk een motorbox . . maar 1 motor of 3 kinderen. . het past allebei net :)
en op de doos stond dat die ook voeding gaf. . zal binnenkort weer eens kijken. . want ze zitten er nu toch al een week of 2 . . . :X
 
Het was eigenlijk een motorbox . . maar 1 motor of 3 kinderen. . het past allebei net :)
en op de doos stond dat die ook voeding gaf. . zal binnenkort weer eens kijken. . want ze zitten er nu toch al een week of 2 . . . :X

_O-

t is maar wat je er mee wil he.
 
let wel op het kentekenbewijs dat hij vol vermogen is konrad. Er moet minimaal 173 pk in zitten anders zou ik de fiets laten staan.

Begrijp ook niet dat iemand bijvoorbeeld een 1000 neemt met 100 pk :? kun je net zo goed een 600 nemen scheelt nog in prijs ook
 
let wel op het kentekenbewijs dat hij vol vermogen is konrad. Er moet minimaal 173 pk in zitten anders zou ik de fiets laten staan.

Begrijp ook niet dat iemand bijvoorbeeld een 1000 neemt met 100 pk :? kun je net zo goed een 600 nemen scheelt nog in prijs ook


papieren liggen bij de motorzaak hier.
en daar ga ik vandaag en anders morgen toch langs. om te kijken en op te halen :P
 
let wel op het kentekenbewijs dat hij vol vermogen is konrad. Er moet minimaal 173 pk in zitten anders zou ik de fiets laten staan.

Begrijp ook niet dat iemand bijvoorbeeld een 1000 neemt met 100 pk :? kun je net zo goed een 600 nemen scheelt nog in prijs ook


Ik kan niet zo goed kiezen hoe ik deze kwoot verkloot. .. laat maar weer :+
 
Laatst bewerkt:
Konrad. . . vrouwelijke bodybuildsters :N

Mannelijke bodybuilders :N

Ik kan het niet mooi vinden. .
 
Stelletje spammerts...

Deeltje 60 en zo snel alweer op pagina 2....
Kom net op m'n werk aan en was net of het alarm afging....stond in 1 keer op een lege zaal......dus lekker hard Kink Aardschok aan *O* *O*

Maar even over de kentekendiscussie, rdw geeft van total-loss en export-auto's het NL kenteken na een poosje opnieuw af, je kan zelfs een verzoek doen als je een ex-sloper of importbak rijdt om een kenteken dat klopt qua jaartal te krijgen......


@ KonradW - With great power comes great irresponsibility.....succes met heel blijven ;)
Had het al eerder gezegd dat ik het ook niet slim vind maar dat ik eigenlijk geen recht van spreken had omdat mijn eerste fiets een ZZR1100 was....
Maar aansluitend denk ik dat ik mijn blade maar weg doe, ben dat vermogen niet waard.... :+
 
Laatst bewerkt:
ik zie t alweer. jij hebt regelmatig zo'n russisch duitse vrouw in huis :')
die zou kunnen functioneren als bodygaurd van obama :') bodybuildster type :')

:N

Deze kwam mij vanmorgen wekken ;)
full
 
Konrad,

Je kunt ook je gashandel begrenzen tot 50 % van het vermogen
is iedereen blij hier op het topic.

Ik denk dat als jij je fiets gaat halen van de week ik niet meer kan slapen van ongerustheid, kun je nog een maandje wachten :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan