Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic Deel 72

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit ik ook te kijken, maar heb het 1e gedeelte gemist...

Maar mijn gazon is weer kort gemaaid, ruikt gelijk lekker in huis, had de tuindeuren open staan :)

Net een film begonnen op Veronica, met Pierce Brosnan, Woody Harrelson en Salma Hayek. Die staat hier nu op. :Y

Over het algemeen speelt Pierce Brosnan wel geinige rollen.
Valt me sowieso mee dat er iets leuks op tv is. Meestal is het te triest op zaterdag.
 
hier ook :Y
heerlijk hè,die geur van vers gemaaid gras *O*

Zeker *O*

Net een film begonnen op Veronica, met Pierce Brosnan, Woody Harrelson en Salma Hayek. Die staat hier nu op. :Y

Over het algemeen speelt Pierce Brosnan wel geinige rollen.
Valt me sowieso mee dat er iets leuks op tv is. Meestal is het te triest op zaterdag.

Dat is wel een gave film, heb 'm ook maar ff opgezet :)
 
Net een film begonnen op Veronica, met Pierce Brosnan, Woody Harrelson en Salma Hayek. Die staat hier nu op. :Y

Over het algemeen speelt Pierce Brosnan wel geinige rollen.
Valt me sowieso mee dat er iets leuks op tv is. Meestal is het te triest op zaterdag.
Leuke film ik heb al eens gezien.
 
Oh ja. . vanavond nog even met een Subaru Impreza STi geknald . . 220 door de bossen heen hier. . heel relaxed voor de rikketik. . vooral voor degene die naast me zat })

Ik heb 3 herten rechts ingehaald, m'n middelvinger opgestoken naar een everzwijn en een specht dood gewenst. . . . Suck me!

heeft je bijrijder dat echt gedaan? :')

das lef hebben op die snelheden.. een beweging verkeerd en je bent een het :+

_O-
 
F & S ik heb alleen mijn lamswollen legging bij
me dus die past wel in mijn rugzak.

Avond Bassie en Maarten natuurlijk en de rest natuurlijk voordat ik iemand vergeet

wanneer gaan we nou eens whopperen bill :+
 
moge allemaal :W
Het is dan eindelijk zover ghetto bassie heeft me er eindelijk op mf gekregen .
Ik ben Ab buurman van Simon, Chris en Shardee uit de straat met de meeste Blades

Ff voor alle duidelijkheid, ik ben de buurman van deze blade..... :')

880ea4ec99433e339fbfbbca882f722b


hij ziet er inmiddels weer beter uit maar fotoos volgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan