Het Honda CBR 900RR FireBlade Topic deel 78

Status
Niet open voor verdere reacties.
tis toch maar weer goed dat jullie niet met soessie samenleven..heb maar veel medelij met john...ik verplaats alles namelijk wel 1x per 2 maanden en durf het ook nog wel vaker te doen _O- laat ik daar nou net sche*t aan hebben, maar hé..ik doe het allemaal zelf en leg kabels en shit economisch terug op een andere plek...john vertrekt sochtends en kan savonds zo neerplempen op de bank.... ;) voordeel van een paar jaar alleen wonen met gereedschap... _O-

oh en dan durf ik ook nog om 3x in het jaar mijn hele huis of woonkamer incl keuken te verven....het kan me niet kleurig genoeg....twee jaar geleden heb ik het wel heel bont gemaakt...oke ik geef het zelf toe maar zonder schaamte...toen heb ik het gepresteerd om mijn woonkamer 4x te verven en daarin 2x mee te gaan met andere meubelen...maar dit moet ik niet te vaak doen, dan komt er een scheiding _O-

maar ik durf het wel O-)
 
Druk bezig geweest bij de sportschool van GB, ik dacht dat er ook nw cardio zou komen maar we zijn de oude spullen aan het opknappen. Komt alleen nw kracht spul.
 
Druk bezig geweest bij de sportschool van GB, ik dacht dat er ook nw cardio zou komen maar we zijn de oude spullen aan het opknappen. Komt alleen nw kracht spul.

Aardig wat van de cardio-apparatuur kan best een opknapbeurt gebruiken, weet niet wat ze ermee doen, maar bij diverse apparaten zijn een aantal kappen af :?

Verder ben ik wel benieuwd, zou het liefst gewoon trainen, zeker nu ik morgen en overmorgen de avonddienst heb :/

2 januari sta ik iig om 12:00 uur voor de deur om gelijk los te gaan dan :P

Wordt het nog wat? Begreep dat er een (gedeelte) nieuwe vloer/plafond in komt?
 
Ik ken de eerste nog niet eens, zit volgens mij wel lekkere aktie in. Hij wordt bij www.moviemeter.nl bekroond met 3 van de 5 sterren, ben benieuwd...


death race 1 is wel lachen en mooi gemaakt. death race 2 is het zelfde als de meeste films me 2 delen. je ziet nu hoe deel is is gebeurd. wel grappige film maar 1 was beter
 
Hier word je toch vrolijk van :9

full
 
Aardig wat van de cardio-apparatuur kan best een opknapbeurt gebruiken, weet niet wat ze ermee doen, maar bij diverse apparaten zijn een aantal kappen af :?

Verder ben ik wel benieuwd, zou het liefst gewoon trainen, zeker nu ik morgen en overmorgen de avonddienst heb :/

2 januari sta ik iig om 12:00 uur voor de deur om gelijk los te gaan dan :P

Wordt het nog wat? Begreep dat er een (gedeelte) nieuwe vloer/plafond in komt?
Ja het wordt wel wat moois. Komt een mooie vloer in wat ik tot nu toe heb gezien.
En de cardio is aardig "gebruikt" daar, we proberen er nog wat moois van te maken. Helemaal nieuw zal het niet worden maar wel een verbetering.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan