Het Honda CBR 900RR FireBlade Topic deel 79

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil niet hier als een stoere mennekuh overkomen of wat dan ook.. maar geloof mij echt.. dit is dus idd de 2 keer dat ze dit flikken en laat ik zo zeggen dat ik de eerste keer dr achter ben gekomen door marktplaats af te stuiven .

En idd toen de persoon gevonden die het verkocht[gestolen goederen van mij] en laat ik dit zeggen volgnes de rechter was ik fout en nog ,,maar ik heb ff vakantie mogen vieren vd rechter een paar dagen na de ontmoeting met die dude.. en geloof me goederen niet terug,maar wel wat geretourneerd zeg maar dus..die denkt en hoop ik voor hem] 2x na voordat die weer met zijn klauwen aan me spullen zit doener van steler of doener van verkoper maak me geen reet uit het waren mijn spullen.. ''

...en nu nu nog hij dus ook wat van mij krijgen ..

Dus ja ik ben bekend bij justitie nu als een agressieveling maar daar heb ik schijt aan letterlijk zoals weder justitie met het beleid van onze goederen veiligheid en het oplossen daarvan..

Geen recht in eigen hand..?


Hmmm...mis heel erg mis...

Nogmaals ik hoop voor hem dat diegene die mijn spullen heeft heel erg moet oppassen dat ik ze niet tegenkomt..

...wat van mij is is van mij.....

Niemand neemt mijn recht van onrecht weg....om te bepalen dat ik maar het moet slikken wat een ander bij me maar weg kan pikken..of flikken''

Who the fuck en waar leven wij toch dat we maar klagen en geen reet uitvoeren.. dus angst regeert hier ..laat hun maar schijten in hun broek ... voorlopig weet ik niks voorlopig maar o wee als ik me spullen tegenkomt la dat dan maar snel los..''

Anders bezorg je mij een vakantie en geloof me postkaartje geef ik ze dan wel terplekke, en nee ben geen stoere vent met grote bek of wat dan ook maar verd ik moet dr hard voor werken en slikken ieder dag weer.. voor die paar rotcenten en die moeite die neem je niet zomaar weg bij mij...door zomaar wat te pikken''

Xico''

Wat een schijt zeg, die fl*kkers horen gewoon flink wat klappen te krijgen, ze moeten met hun poten van je spullen afblijven :(

Helaas is het recht in ons land één groot drama. Kan me voorstellen dat je op een gegeven moment zelf het heft in eigen hand neemt.

Succes met de afhandelig.
 
Gefeliciteerd Soesbabe!

Net mat zwarte vinyl wrap besteld op ebay, de nieuwe kleurencombi is dus zo goed als definitief!
Honda winning red in combinatie met mat zwart!

Nu nog de tijd vinden om al mijn plannen uit te voeren :+

Ben benieuwd hoe het gaat worden, foto's van de vorderingen zien we hier graag :Y
 
Zo wat gaat dit forum snel! :p Damn.. Kan het niet bijhouden.

Heb de rekening net terug van mijn motor. Laten maken bij een hobby-ist met een bedrijfje (ook oud fireblade rijder). Is op 450€ gekomen. Dus valt reuze mee!
Echt tijden lang in discussie gelegen met de verkoper.. Niet normaal meer. En eigenlijk bijna niets (200€) eruit kunnen halen. Maar toch, eindbedrag komt nu op 2300€ voor een mooie fireblade :)

Daar komen ook weer vragen bij. Hoeveel liter olie gaat er eigenlijk in? Hij heeft mij 40e voor olie gerekend. Volgens mij komt dat neer op 4 liter (incl oliefilter) Klopt dat?

En dan nog een vraag (als ik toch al bezig ben :p) Heeft het zin om betere brandstof (ala Shell v-power) te tanken in een fireblade (95)?
Bij mijn auto uit 2000 haal ik 3km meer eruit per liter (en dat is best veel aangezien die op andere brandstof 1 op 10 rijdt). Maar dit schijnt alleen te werken bij nieuwere autos en motoren. Deze hebben namelijk een motor die het verbruik regelt via de uitlaat (zoiets heb ik mij laten vertellen). Doet een fireblade uit 95 dit ook?

Die rekening valt dan nog wel mee, heeft ie eigenlijk gewoon een grote onderhoudsbeurt gehad. Wel jammer dat je zo moest beginnen, nu alleen nog ff wachten op het lekkere weer :]
 
Morning! :W

@Rick, nou zit je dit topic vol te spammen, maar open je dan ook even een nieuw deeltje?
(NB: ik ga het niet doen, want ik ben hier te weinig en ik heb al twee andere topics waar ik TO ben)

Btw, foto van die BMW? :?
 
Laatst bewerkt:
Morning! :W

@Rick, nou zit je dit topic vol te spammen, maar open je dan ook even een nieuw deeltje?
(NB: ik ga het niet doen, want ik ben hier te weinig en ik heb al twee andere topics waar ik TO ben)

Btw, foto van die BMW? :?

:W

Ik ga hem niet volspammen :+
Ik ga ook zeker geen nieuw topic openen :N

Een foto van de BMW heb ik, zelfs meerdere :Y
Komt alleen nog niet online, is wel op te vragen via Whatsapp ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan