Het Honda CBR 900RR FireBlade Topic deel 83

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je gaat er niet sneller door hoor :N

Gast die ik ken is volgens mij dit jaar bij deze straatrace geweest in Engeland, daar heeft ie pas bizar rijden gezien. Met 200+ over stukken wat vol zand lag, zeiknatte wegen/bochten en dan vol gas er doorheen... Aardig indrukwekkend, misschien wel eens gaaf om naartoe te gaan... :]



Edit: moet deze race zijn...

 
Laatst bewerkt:
Je gaat er niet sneller door hoor :N

Gast die ik ken is volgens mij dit jaar bij deze straatrace geweest in Engeland, daar heeft ie pas bizar rijden gezien. Met 200+ over stukken wat vol zand lag, zeiknatte wegen/bochten en dan vol gas er doorheen... Aardig indrukwekkend, misschien wel eens gaaf om naartoe te gaan... :]



zonat is die weg nie hoor als i da filmpje zo kijk *O* *O*
 
nou, hallo vriendjes, ook maar weer even melden in het nieuwe topic, of dat ik het rook hé :+

ik mocht lekker terug naar huis richting de bank, had op het vakantieadres 3x foute keuze gemaakt qua pin...tja tja hoe blond kan je zijn.. |( zal niet vertellen hoe het met het andere pasje ging want dan liggen jullie dubbel....

ik werd nog kwaad ook aan die kassa... maar die dingen kan je dus deblokkeren bij je eigen bank in je eigen gemeente...tis maar weer goed dat ik niet in zimbabwe zat... _O- alhoewel dan had ik vast mijn andere kaart bij gehad.... :')

maar alléé kon het ff niet laten om hier nog ff te zwaaien...

@bas, het is verrektes goed aangekomen...me so happy :j

allee ik stap weer op de blade, baggerweertje gehad de afgelopen dagen, remind me er ff aan dat ik volgend jaar gewoon weer naar het buitenland ga...koste wat kost :r dat nederland...bah bah.... ik ga nog ff een toertje maken en tot laterssssssss maar weer...

xico trouwens nog geen aanmelding gedaan voor het bbqen....

hé laters luitjes.... :j
 
Helaas weer rotweer dit weekend, BAH. Had zin in een ritje..;(
Klopt het dat je de koppeling vd blade kan bijstellen zodat die minder rammelt? Of kan dat alleen bij de blackbird? Net Puig hendels vd blade gekocht. Vind de standaard hendel niks, altijd ruzie mee..
Weet iemand of een universele db eater genoeg is voor streetlegal in een ART uitlaat?
Ik ga er nooit naasthangen op de openbare weg; je mist reactie snelheid als er wat opdoet volgens mij.
En op de mito is het alleen maar extra luchtweerstand.. _O-
 
Laatst bewerkt:
edenavond allemaal.

net weer thuis en vanavond nog effe op de blade gereden en bij een kameraad op bezoek geweest.
bij hem thuis heeft zijn vriendin effe op mijn blade gereden zins dat zij haar rijbewijs heeft. ze vond de blade helemaal geweldig.

tevens heeft zijn broertje een stukje bij mij achter op gezeten. hij vond het helemaal geweldig. hij word binnen kort 15. tevens is de kleine van zijn zus ook achter op gezeten. dit keer alleen blokje om de flat. zij is nu 9 jaar. zij vond het ook helemaal geweldig en voor toen we voor haar mamma langs reden. helemaal enthousiast zwaaien.

daarna nog effe met me maat een stukje gereden met mijn beste maat bij mij achter op. maar natuurlijk de blade wel effe open getrokken. super was dat weer effe.
 
edenavond allemaal.

net weer thuis en vanavond nog effe op de blade gereden en bij een kameraad op bezoek geweest.
bij hem thuis heeft zijn vriendin effe op mijn blade gereden zins dat zij haar rijbewijs heeft. ze vond de blade helemaal geweldig.


Wat zei je doe maar een goed bod *D

en leuk is dat he om met die kleine jong achter op te zitten die gaan helemaal los altijd
 
Wat zei je doe maar een goed bod *D

en leuk is dat he om met die kleine jong achter op te zitten die gaan helemaal los altijd
klopt helemaal. onder weg wat tips gegeven met mee leunen in de bocht. naar een paar bochten rijden snapte hij het helemaal. super. hij stond thuis helemaal te springen. echt vet man echt vet.
 
@Mars jij gaf mij vorige week een linkje voor kuip ruiten maar ik kon daar geen double bubble smoke ruit vinden voor me sc28 of pas die van een sc33 ook??
 
Laatst bewerkt:
Maar ik zal is op bed gaan. morgen weer vroeg op en dan naar motoport assen toen voor de gratis run op de testbank. ga alleen als het niet regent.
 
@Mars jij gaf mij vorige week een linkje voor kuip ruiten maar ik kon daar geen dubble bubble smoke ruit vinden voor me sc28 of pas die van een sc33 ook??


Je kunt hem gewoon effe mailen of morgen effe bellen. dan kan hij het zo voor jouw na kijken als hij de juiste kan bestellen bij de fabrikant. dan weet je direct als het ook kan. maar weet wel zeker dat hij 1 kan betsellen.

Ligt er aan welk bouwjaar je hebt.

de blade van 92 en 93 niet en de 94 en 95 blade volgens mij wel weer.
en de ruitje van de 98 en 99 blade weer niet.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt hem gewoon effe mailen of morgen effe bellen. dan kan hij het zo voor jouw na kijken als hij de juiste kan bestellen bij de fabrikant. dan weet je direct als het ook kan. maar weet wel zeker dat hij 1 kan betsellen.

Ligt er aan welk bouwjaar je hebt.

de blade van 92 en 93 niet en de 94 en 95 blade volgens mij wel weer.
en de ruitje van de 98 en 99 blade weer niet.

Ow oke :}

ik heb een 95
 
Je kunt hem gewoon effe mailen of morgen effe bellen. dan kan hij het zo voor jouw na kijken als hij de juiste kan bestellen bij de fabrikant. dan weet je direct als het ook kan. maar weet wel zeker dat hij 1 kan betsellen.

Ligt er aan welk bouwjaar je hebt.

de blade van 92 en 93 niet en de 94 en 95 blade volgens mij wel weer.
en de ruitje van de 98 en 99 blade weer niet.

:^

Bouwjaar '94-'97 hebben hetzelfde type ruitje....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan