Het Honda CBR 900RR FireBlade Topic deel 84

Status
Niet open voor verdere reacties.
je bent gewoon van de één op de andere dag zo naar buiten gefl*kkerd als ik het goed begrijp, gewoon per direct :?


ze wouden mij er al langer uit hebben en het is hun nu gelukt. Maar het is niet op de correcte manier gegaan. Dus mijn advocaat en rechtsbijstand is er nu mee bezig. Dat het word terug gedraaid of met een hele goede regeling. Ja per direct maar niet op goede gronden.
 
ze wouden mij er al langer uit hebben en het is hun nu gelukt. Maar het is niet op de correcte manier gegaan. Dus mijn advocaat en rechtsbijstand is er nu mee bezig. Dat het word terug gedraaid of met een hele goede regeling. Ja per direct maar niet op goede gronden.
Zou je wetende wat je nu weet uberhaupt wel terug willen?

:?

Ik zou me dan echt helemaal gegald vinden.
Maar verklap even in een pm aan me wat hun als reden hebben aangepakt want heb hier helaas ook al ervaring mee B|
 
ibtl


images
 
Nog zo'n bandana voor je bakkes rijdster _O_ heerlijk is dat ik doe het alleen met zwart geen opzichtige kleuren en loop ook zo dan het tankstation binnen _O-
 
Nog zo'n bandana voor je bakkes rijdster _O_ heerlijk is dat ik doe het alleen met zwart geen opzichtige kleuren en loop ook zo dan het tankstation binnen _O-
ik ben een wuuf eej....dus een kleurtje mag.... *O* het was daar ook wel echt superkoud, had mn capputrui eronder aan...zooooo koud...,,
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan