Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 88

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, Soes! jij hebt gewoon hele gesprekken met jezelf.... _O-
Voor mij helaas niet toeren vandaag... wanneer ik straks om 15.00u vrij ben de snelste kortste route naar Veendam om nog een stukje optreden met het dweilorkest mee te doen...
 
:W


full
 
Haha, Soes! jij hebt gewoon hele gesprekken met jezelf.... _O-
Voor mij helaas niet toeren vandaag... wanneer ik straks om 15.00u vrij ben de snelste kortste route naar Veendam om nog een stukje optreden met het dweilorkest mee te doen...
ja sorry :$ verder ben ik vrij normaal hoor... :+ ah we hebben er hier nog ééntje die mee doet in een orkest...tis dan wel geen dweilding... onze erikje.. *O*
 
Dus het is vol hier, nog geen nw deeltje gezien. En spammen is ook niet nodig omdat het al vol is...

edit - laat maar net te laat
 
Laatst bewerkt:
nope, helaas, hij heeft een paar jaar geleden wel een aantal lessen gehad...beetje aandringen van mijn kant... zo van, dan kunnen we samen eens genieten en gewoon ons ding doen als bv de kinderen op school zitten of whatever }) maar door zijn rooster, de mijne etc, reden genoeg is ie even gestopt met de belofte ik begin wel weer een keer...

yeah right :+ hij heeft dat gevoel niet in zijn donder zitten...enja ik moet eerlijk zeggen, ik vind het erg...er bestaat echt wel meer dan motorrijden in het leven, maar verdomd, dit stukje doe ik altijd alleen...

misschien maar goed ook eigenlijk, _O- we hebben in die tijd ook aardig kunnen lachen om het idee, hij een bobber/bopper en ik op de blade ernaast :+ écht :Z geen gezicht ...





maar zou het toch wel super vinden als mijn partner ook mijn motormaatje zou zijn..maar helaas... '(

Ach mijn vrouw is in bezit van motorrijbewijs en een motor, samen rijden?......................hooguit 2x per jaar en ik ben degene die het meest met haar motor rijdt anders zou dat ding niet meer als 400km per jaar rijden :/

Ik rijd ook best vaak alleen (vind ik persoonlijk geen probleem, vind het af en toe wel heel erg fijn).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan