Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 88

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die is inderdaad wel erg mooi...
Deze vind ik ook niet lelijk...
107532_02_front.jpg
 
even de blade wat verjongt ;)

GroteFoto-OXHOZCHX.jpg

GroteFoto-ZERPACWX.jpg


nieuwe oli/filter, stalen kots groene remleidingen, afspraak bij hyperpro is gemaakt voor nieuwe shok en vering achter/voor.

Nieuw tandwielsetje 16/45 is besteld.

Nog even een setje BT10R er onder en we kunnen weer :]
 
Heb ook een Bayard. Weet niet welk type. Was de enige die ik op mijn grote kop kreeg (heb maat 64).
Heb er vorig jaar ook een pinlock in laten zetten. Zonder was echt niet te doen. Zit er nog wel over te denken die te laten wisselen voor een zonnevizier. Als de zon laag staat zie ik niets meer. En met open vizier + zonnebril wil ook niet. Mijn bril beslaat binnen 30 seconden :P
 
Heb ook een Bayard. Weet niet welk type. Was de enige die ik op mijn grote kop kreeg (heb maat 64).
Heb er vorig jaar ook een pinlock in laten zetten. Zonder was echt niet te doen. Zit er nog wel over te denken die te laten wisselen voor een zonnevizier. Als de zon laag staat zie ik niets meer. En met open vizier + zonnebril wil ook niet. Mijn bril beslaat binnen 30 seconden :P
Vizier dicht?
 
even de blade wat verjongt ;)

[afbeelding]
[afbeelding]

nieuwe oli/filter, stalen kots groene remleidingen, afspraak bij hyperpro is gemaakt voor nieuwe shok en vering achter/voor.

Nieuw tandwielsetje 16/45 is besteld.

Nog even een setje BT10R er onder en we kunnen weer :]
Mooi groen is niet lelijk *O*

Is wel een lekkere upgrade zo met die beurt, én dat terwijl ie nog niet zo lang geleden te koop stond. Dat wordt dus nog ff lekker knallen op de blade *O*
 
Goeie morgen allen! :Z

Gister nieuwe helm gekocht bij MotoPort... Het is de Bayard SP 66s Thunder geworden:



De Bayard SP-61 Chaos en Bayard SP-109 S GP die hier gister langs kwamen zaten niet lekker. De GP is voor brede hoofden, terwijl ik een lang hoofd heb en bij de Chaos zat ik precies tussen twee maten in...

En ook gelijk maar een leren ReVit broek uit de Outlet en een nieuwe textielen Difi jas gehaald voor m'n meissie:



Die begint morgen met rijlessen *O*
 
Laatst bewerkt:
Goeie morgen allen! :Z

Gister nieuwe helm gekocht bij MotoPort... Het is de Bayard SP 66s Thunder geworden:

[~[url="http://img341.imageshack.us/img341/1171/20120325071435.th.jpg"]afbeelding~][/URL] [~[url="http://img441.imageshack.us/img441/679/20120325071518.th.jpg"]afbeelding~][/URL]

De Bayard SP-61 Chaos en Bayard SP-109 S GP die hier gister langs kwamen zaten niet lekker. De GP is voor brede hoofden, terwijl ik een lang hoofd heb en bij de Chaos zat ik precies tussen twee maten in...

En ook gelijk maar een leren ReVit broek uit de Outlet en een nieuwe textielen Difi jas gehaald voor m'n meissie:

[~[url="http://img18.imageshack.us/img18/9573/10220200front.th.jpg"]afbeelding~][/URL]

Die begint morgen met rijlessen *O*
hebbie goe gedaan jonguh!! en nu weer gewoon lekker je bochies rijden ;)
 
Heb ook een Bayard. Weet niet welk type. Was de enige die ik op mijn grote kop kreeg (heb maat 64).
Heb er vorig jaar ook een pinlock in laten zetten. Zonder was echt niet te doen. Zit er nog wel over te denken die te laten wisselen voor een zonnevizier. Als de zon laag staat zie ik niets meer. En met open vizier + zonnebril wil ook niet. Mijn bril beslaat binnen 30 seconden :P
ik hou het toch maar bij mijn sharkies }) is voor mij toch de perfecte helm... al heb ik ook enorme problemen als ik mn bril opzet... ik adem de eerste tijd door mn mond richting beneden _O- ook vd zotte eigenlijk maar anders ook continu last van een beslagen bril... :')
 
Ivani zijn Revit overall toch maar gekocht. Begon een overall toch wel te missen met dit mooie weer. :)
nou eh..een fotootje op zijn minst, is toch niet al te veel gevraagd hé O-)


john had trouwens vd week mijn pak aan... alleen de kont was wat te groot _O- het zat wat strak bij de schouders e rug en hij werd stronddddmisselijk van hoe strak het pak zat _O- met veel gewurm kon ie dr in.. *O*
 
Laatst bewerkt:
blijkt het toch dat ik mn eigen nekverdraaier in huis heb zekers..
full

een racer onder zijn kont..... zucht... en tis compleet... :9~

hier zat john tegen het spugen aan _O- tis zonde... maar het was geheel vrijwillig hoor O-)

DSC0000271.jpg
 
btw mijn knipperlichie is gemaakt.... *O* het zat op het scharnier gedeelte :') logisch ook, want die spiegels van mij worden elke x ingeklapt als ze naar binnen gaat..iets met de deur en voorgaande gesloopte spiegels...

dus conclusie, ik heb geweldige spiegels want als dit nu na zoveel jaar een x gebeurd, na het zoveel inklappen van die dingen... tja, *O*
 
pfff... niks gewend!

2 jaar geleden in het 900rr topic.. moest je soms 20 pagina's bijlezen.

en was er in een week een nieuw topic!! :+
joh :') ik word ook een dagje ouder...kan ik niet meer bijhouden.. _O- maar dat waren nog eens dagen.. dagen van zeiltjes, schone onderbroeken en oprapen vanonder het bureau... _O-
 
Mooi groen is niet lelijk *O*

Is wel een lekkere upgrade zo met die beurt, én dat terwijl ie nog niet zo lang geleden te koop stond. Dat wordt dus nog ff lekker knallen op de blade *O*

Jep waren geen geïnteresseerde in de Blade, dus dacht ach, vorig jaar al een 4e overal bij de msl cup (was niet echt verkeerd tegen al die nieuwe bike's), moet nu dit jaar best eens 3e kunnen worden met wat nieuw spul.

Heb de race blade nu ook al 6 jaar en het bevalt me nog prima en hij staat nog steeds te koop :Y , alleen gaat de prijs straks omhoog :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan