Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 89

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bekend bochtje, erg lekker om even iets te gaan verzitten :9 :]

Yup, tegenwoordig kijk ik er wel iets beter uit. Ooit een keer een do-or-die actie uit moeten halen. Of de berm/boom of maximaal plat naar rechts en hopen dat ondanks het feit dat alles aan de grond ging ik bleef zitten...koos voor het laatste anders had ik dit niet gepost.

Desalwelteplus een heerlijke bochtencombo 8-)
 
nou, helemaal duidelijk dus...idd een hele andere zit zeg... lijkt meer op toerzit...of ben jij zo verschrikkelijk lang
rug klachten na crasch in de vangrail.
dus heb voor de toekomst een andere zithouding nodig,vandaar de stuur.zit dan iets als een toerder.met de lsl 01 stuur zeker.abm is toch iets meer sportievere houding.vanmorge eerste rit met abm stuur gehad,was effe wennen ma gaat wel.wil wel de hele tijd op het gas vanwege de sportievere houding.
 
rug klachten na crasch in de vangrail.
dus heb voor de toekomst een andere zithouding nodig,vandaar de stuur.zit dan iets als een toerder.met de lsl 01 stuur zeker.abm is toch iets meer sportievere houding.vanmorge eerste rit met abm stuur gehad,was effe wennen ma gaat wel.wil wel de hele tijd op het gas vanwege de sportievere houding.

Ok dat is dan wel even minder, maar goed...je kan iig nog rijden.

Verhoogde clip-ons waren niet voldoende?
 
rug klachten na crasch in de vangrail.
dus heb voor de toekomst een andere zithouding nodig,vandaar de stuur.zit dan iets als een toerder.met de lsl 01 stuur zeker.abm is toch iets meer sportievere houding.vanmorge eerste rit met abm stuur gehad,was effe wennen ma gaat wel.wil wel de hele tijd op het gas vanwege de sportievere houding.
naja als het helpt... ;) en is het dik oké en kan je toch die blade blijven rijden..

er had er hier nog eens één last op het topic van zijn polsen etc....wie was dat nou ook alweer...ws een prima oplossing zo...

maareh, crash in vangrail..damn, klinkt erg rottig...
 
thnx, alleen helaas geen plug & play :P ik ga binnenkort wel is speuren op ricambiweiss oid.
weet iemand ook wat voor stuurdemper er voor te koop is, en dan bedoel ik qua montage..
echt vlak voor de kroonplaat, of langs je frame en op de vorkpoot?
hoi hoi.ik heb een stuurdemper die er nog op moet.zal waarschijnlijk vanaf de frame rechts naar de voorvork toe worden geplaatst.moe eerst een alu nokje laten lassen op ,t frame.past bij mij nie meer in de kuip vanwege de ombouw stuur.ps ook van lsl.
 
fluit er dan gelijk even naar :+

})
tjonge jonge, het loopt ook ff binnen... :+ jij nu al eens een fatsoenlijke foto genomen met die mooie kwaliteit foons die jij hebt... kleurtje rood nu echt eens kleurtje rood :+


maareh, loopt ie nu al?
 
tjonge jonge, het loopt ook ff binnen... :+ jij nu al eens een fatsoenlijke foto genomen met die mooie kwaliteit foons die jij hebt... kleurtje rood nu echt eens kleurtje rood :+


maareh, loopt ie nu al?

die phone is al een jaar niet meer in gebruik :+

enne, een motor loopt niet.. die rijd :')

had je t nog niet gehoord.. dat ik zaterdag bij ten kate was geweest. :P
en dan smiddags bij arnhem bijna in de vangrail zat :') _O-
 
_O- oké dan...... gaat het helemaal goed met je nu _O-
Ging het al , bericht gegad de laatste dan? Dan weet je hoe ik me voel. ;)



Oh ja nog meer goed nieuws de weegschaal zei toestraks 100.1 kilo *O* nog ff volhouden dat weing eten en iver een week zit ik aan de 90 *O* helemaal blij ik ben ook net een wijf af en toe :+
 
Yup, tegenwoordig kijk ik er wel iets beter uit. Ooit een keer een do-or-die actie uit moeten halen. Of de berm/boom of maximaal plat naar rechts en hopen dat ondanks het feit dat alles aan de grond ging ik bleef zitten...koos voor het laatste anders had ik dit niet gepost.

Desalwelteplus een heerlijke bochtencombo 8-)

Heb daar een keer een Speed Triple een boom zien koppen....de piloot ging net langs de boom :o

Is toch best een stom gezicht zo vlak voor je....
 
Laatst bewerkt:
Heb daar een keer een Speed Triple een boom zien koppen....de piloot ging net langs de boom :o

Is toch best een stom gezicht zo vlak voor je....

Oei...ja het is en blijft link op dat soort wegen. Lijkt mij ook een wazig gezicht, vind ik zowiezo als iemand op zijn plaat gaat. Je kan beter het rubber onder houden en het plastic boven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan