Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 97

Status
Niet open voor verdere reacties.
Update:

Pannekoekenmeeting omgeving Utrecht, 20 april 2013, daadwerkelijke lokatie volgt nog.

Verzamelen in Krimpen, over de lekdijk richting Utrecht! (evt elders op de route ook nog aan te sluiten op meeten op lokatie)

Wie gaan mee:

- Ghetto Bassie
- She_Devil
- NightMagic
- Cerbera (ovb)
- MRT187 (ovb)
- Vuurmesje
- Oerblade (+3 ovb)
- Ilmar
- Cbaas (ovbl)
- Sjaakie_70 (ovb)
- Syshil (ovb)
- Tamara (ovb)
- RRKees (ovb)
- PostalDude (ovb)
- Jaime1 (ovb)
- Erikje (ovb)
- soesbabe (ovb) en ik kom alleen ff lekker eten
- Francis (ovb)
 
Laatst bewerkt:
Update:

Pannekoekenmeeting omgeving Utrecht, 20 april 2013, daadwerkelijke lokatie volgt nog.

Verzamelen in Krimpen, over de lekdijk richting Utrecht! (evt elders op de route ook nog aan te sluiten op meeten op lokatie)

Wie gaan mee:

- Ghetto Bassie
- She_Devil
- NightMagic
- Cerbera (ovb)
- MRT187 (ovb)
- Xico900
- Vuurmesje
- Oerblade (+3 ovb)
- Ilmar
- Cbaas (ovbl)
- Sjaakie_70 (ovb)
- Syshil (ovb)
- Tamara (ovb)
- RRKees (ovb)
- PostalDude (ovb)
- Jaime1 (ovb)
- Erikje (ovb)
- soesbabe (ovb) en ik kom alleen ff lekker eten
- Francis (ovb)


ik moet dan werken :')
 
Heb de voorgestelde datum van NM er maar in gezet, anders kan het nog wel ff duren voor er een datum geprikt wordt. Gelijk maar spijkers met koppen slaan dacht ik... :P
 
Ik wilde langs deze weg mededelen dat ik niet meer hieraan mee rijd 20,of contact ,mocht dat naar voren komen .

Reden alles achterlatend dus idd rugtas op en gaan zien waar ik maar terechtkomt maar heb ik schijt aan, had nog een telf gepleegd en gehoopt op iets, maar tis me duidelijk.. het is tijd om te gaan.. wordt veel voor zielig en aandacht vragend gezegd x op x en ben het zat..

Niks zieligs niks last, dus opgesodemieterd weg van alles zo.. wat een rust heey''


Het gaat jullie allen goed en take care..

José..
 
en daarom is oerblade zo'n geschikte kerel, hij lachte je niet uit, maakte geen belachelijke geintjes, nee hij stapte op je brommer en reed hem rustig terug... met hier en daar ws lekker door de bocht... nah... dat zijn de beste ;) en alleen maar slim hoe jij bent afgestapt...kijk, geloof me, ik vind het heerlijk om af en toe een poser of patser te volgen... maar dan wel een poser of patser met verstand... dat zijn de lekkerste... heb er tijden lang één gevolgd op een bmw de afrit richting hoogerheide of de oprit naar de snelweg richting zeeland vanaf hoogerheide...nah.. dat was een poser eerste klas maar mijn god wat kon die vent rijden, en ik reed in zijn vleugels mee, onbesproken een geweldige gigantische klik qua flow.. en daarna vertoonde ik patsergedrag door met een noodgang van hem weg te rijden op de snelweg... en de knipoog als ik dan voorbij trok zei genoeg...hoop hem deze zomer weer tegen te komen..

en dan doe ik weer precies hetzelfde, ik ga in zijn vleugel hangen omdat ik weet, onbesproken dat ik hem kan vertrouwen en dat hij geen rare stunten of kronkels maakt met zijn stuur...hij glijdt, en ik glij mee.. heerlijk... en daar krijg ik zo'n dikke smile van op mn smoel... en natuurlijk niet te vergeten met onvergetelijke mooie muziek in mijn oren... nah..dan is mijn plaatje wel compleet...

afijn, ik dwaal af... _O- maar jij gaat een mooi seizoen tegemoet ;)

en zo hoort het eigenlijk ook! :Y

Toen ik mijn eerste motor net had en de eerste keer ging rijden met een maatje van me wist ik ook niet wat te verwachten (hij had al een paar jaartjes ervaring en ook op het circuit)

Ik had toen zoiets van: Ik zie wel hoe het gaat, maar als het te snel gaat laat ik me niet opjagen en dan rij ik wel lekker alleen verder.
Gelukkig was dat niet nodig want mijn maatje hield ook in de gaten of ik wel een beetje mee kon komen :}
 
Wat is precies het probleem met die kabelboom?
Niet dat ik zoveel weet maar heb wel enig analytisch vermogen en wil je best op een zaterdag ofzo even helpen..

:^

edit: net gelezen wat er moet gebeuren aan de kabelboom
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde langs deze weg mededelen dat ik niet meer hieraan mee rijd 20,of contact ,mocht dat naar voren komen .

Reden alles achterlatend dus idd rugtas op en gaan zien waar ik maar terechtkomt maar heb ik schijt aan, had nog een telf gepleegd en gehoopt op iets, maar tis me duidelijk.. het is tijd om te gaan.. wordt veel voor zielig en aandacht vragend gezegd x op x en ben het zat..

Niks zieligs niks last, dus opgesodemieterd weg van alles zo.. wat een rust heey''


Het gaat jullie allen goed en take care..

José..

lieve josé, hoevaak ga je dat nou nog zeggen... we zien je binnenkort weer terug dus... ;) maar for the time being... het gaat je goed en take care... :W
 
Pannekoekenmeeting omgeving Utrecht, datum en daadwerkelijke lokatie volgt nog.

Verzamelen in Krimpen, over de lekdijk richting Utrecht! (evt elders op de route ook nog aan te sluiten)

Wie gaan mee:

- Ghetto Bassie
- She_Devil
- NightMagic
- Cerbera (ovb)
- MRT187 ( afhankelijk van datum)
- Xico900
- Vuurmesje :N :N :N
- motorick :N :N :N
- Oerblade (+3 ovb)
- Ilmar
- Cbaas (ovb ivm eind examen in april, mei, juni )
- Sjaakie_70 (ovb datum)
- Syshil (Ovb Datum)
- Tamara (ovb datum natuurlijk)
- RRKees (Ovb Datum)
- PostalDude (ovb datum)
- Jaime1 (ovb)
- Erikje (ovb)
- soesbabe, (ovb datum) en ik kom alleen ff lekker eten
- Francis (ovb) Afhankelijk van mijn privé situatie, maar ben er graag bij


De 20e van april kan ik niet, ik zit t/m eind mei elk weekend al vol... :X :/

Rick niet, ik ook niet.




(Ben dan in USA, had dat ook al eerder gemeld)
Veul plusier.
 
Update:

Pannekoekenmeeting omgeving Utrecht, 20 april 2013, daadwerkelijke lokatie volgt nog.

Verzamelen in Krimpen, over de lekdijk richting Utrecht! (evt elders op de route ook nog aan te sluiten op meeten op lokatie)

Wie gaan mee:

- Ghetto Bassie
- She_Devil
- NightMagic
- Cerbera (ovb)
- MRT187 (ovb)
- Oerblade (+3 ovb)
- Ilmar
- Cbaas (ovbl)
- Sjaakie_70 (ovb)
- Tamara (ovb)
- RRKees
- PostalDude (ovb)
- Jaime1 (ovb)
- Erikje (ovb)
- soesbabe, ik kom alleen ff lekker eten, dus rij direct naar locatie...
- benno (houden we nog ff open hé vriend )
- Francis , die komt gewoon, want die moet knuffelen...
- KonradW, die moet ik ff knuffelen...
 
Update:

Pannekoekenmeeting omgeving Utrecht, 20 april 2013, daadwerkelijke lokatie volgt nog.

Verzamelen in Krimpen, over de lekdijk richting Utrecht! (evt elders op de route ook nog aan te sluiten op meeten op lokatie)

Wie gaan mee:

- Ghetto Bassie
- She_Devil
- NightMagic
- Cerbera (ovb)
- MRT187 (ovb)
- Oerblade (+3 ovb)
- Ilmar
- Cbaas (ovbl)
- Sjaakie_70 (ovb)
- Tamara (ovb)
- RRKees
- PostalDude (ovb)
- Jaime1 (ovb)
- Erikje (ovb)
- soesbabe, ik kom alleen ff lekker eten, dus rij direct naar locatie...
- benno (houden we nog ff open hé vriend )
- Francis , die komt gewoon, want die moet knuffelen...
- KonradW, die moet ik ff knuffelen...
Welke locatie? wie ken UT een beetje en weet een plekkie????


Ik moet trouwens voor 18:00 alweer in z'meer zijn voor een verjaardag
 
Het is lang weekend!!!, Goeiemiddag trouwens :W

:o de lijst voor de meet krimpt in rap tempo, ik ga iig vrij regelen van werk ;)
 
882560_583386928352666_1901273985_o.jpg


Van vier in meer en mindere mate zieke pootjes twee gezonde maken....

tegelijk een dood en overleden schokbreker vervangen door een jong ding. Dat is overigens een schokker uit een FZ1... dus wie ooit nog een nieuwe zoekt op marktplaats, nu weet je het.
Een langer verslag volgt nog eens.
 
Overigens wil je ook niet weten hoe de link er uit zag... nog doder dan de schokbreker. Mensen, check uw lagers!!

De link onder de mijne is zo vastgelopen dat het met alles aangedraaid lijkt of de achterkant lekker stug is, maar dat komt dus gewoon doordat er niks kan bewegen. Ietsjes losdraaien en 't geheel komt tot leven. Dat ligt dus echt puur aan de linklagers. Ik deel het maar even...
 
Laatst bewerkt:
Overigens wil je ook niet weten hoe de link er uit zag... nog doder dan de schokbreker. Mensen, check uw lagers!!

De link onder de mijne is zo vastgelopen dat het met alles aangedraaid lijkt of de achterkant lekker stug is, maar dat komt dus gewoon doordat er niks kan bewegen. Ietsjes losdraaien en 't geheel komt tot leven. Dat ligt dus echt puur aan de linklagers. Ik deel het maar even...

Klopt was bij mij ook, lager vuil en stroef, werkt nu stukken beter :Y

Link vergeten heel veel mensen maar zitten div naaldlagers in die heel vuil worden, al de spat water en grond vuil komt er tegenaan.
 
Goedenmorgen spammerts!

Om even op het onderhoud van jouw Blade te komen....
Hij heeft geen beurten gehad volgens een kilometer of tijdschema..

De fiets kreeg elk jaar na het motorseizoen een grote beurt waarin alle mechaniek na werd gekeken en zo nodig werd bijgesteld/vervangen. Dus kleppen, kettingset etc..

In het voorjaar werden dan de vloeistoffen en eventuele bandjes vervangen.
Dus elk jaar nieuwe remvloeistof, motorolie etc...

Jouw Blade heeft dus een kleine 3500km geleden een grote beurt gehad..
Voorlopig kan je dus wel even vooruit!
Volgende onderhoud kan je dan bijv. begin volgend jaar doen, voor het seizoen...


En succes met je examen, schaapherder! _O-

Okay! Ik wist zeker dat je het gezegd had toen ik bij je was, maar zoals altijd is mijn hoofd net een vergiet dusss... haha.

Schaapsherder?! Schaapsherder?! Dan nu in ieder geval een schaapsherder met een beetje meer diploma. GESLAAGD VOOR VERLOSKUNDE! en woensdag weer lekker naar huis, slapen en dan heel snel een rondje gaan rijden 8-)
 
Okay! Ik wist zeker dat je het gezegd had toen ik bij je was, maar zoals altijd is mijn hoofd net een vergiet dusss... haha.

Schaapsherder?! Schaapsherder?! Dan nu in ieder geval een schaapsherder met een beetje meer diploma. GESLAAGD VOOR VERLOSKUNDE! en woensdag weer lekker naar huis, slapen en dan heel snel een rondje gaan rijden 8-)

Mooi...veel lammetjes op de wereld helpen...heb trek in shoarma!






:+
 
Mooi...veel lammetjes op de wereld helpen...heb trek in shoarma!






:+

Hmm... mijn vriend associeerde mijn werk ook al met shoarma xD. Ze zijn best schattig hoor, maar na 4 weken ben ik er nu ook wel helemaal klaar mee!
 
Hmm... mijn vriend associeerde mijn werk ook al met shoarma xD. Ze zijn best schattig hoor, maar na 4 weken ben ik er nu ook wel helemaal klaar mee!
gefeliciteerd!! hoppetee en nu verder...want je bent nog niet klaar toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan