Het Honda CBR 900RR fireblade topic deeltje *50*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wauw Soesje. . . wat een schatje ..
maar daar zal ze nu wel te stoer voor zijn ;)
En ik kan me nog een foto van je kleine mannetje herinneren tijdens het klussen thuis .. geweldig!!

En Rick. . die hoef je geen knuppel mee te geven. . die krijgt nog genoeg knuppels in handen :X
full
 
Wauw Soesje. . . wat een schatje ..
maar daar zal ze nu wel te stoer voor zijn ;)
En ik kan me nog een foto van je kleine mannetje herinneren tijdens het klussen thuis .. geweldig!!

En Rick. . die hoef je geen knuppel mee te geven. . die krijgt nog genoeg knuppels in handen :X

:X :X :X
 
Of wel, je bent ook gewoon weer ouderwets aan het spammen. Haha.
Nou ik heb op moment ook niet veel te vertellen dan dat ik me blade ook effe zou moeten poetsen. Maar ja, komt er gewoon niet van. Ik rij liever dat dat ik hem aan het poetsen bent. Misschien dat ik de enige ben die er zo over denk. Ik weet het niet.

Maar die kleine van je die sloopt er zo af en toe nog wel eens wat vanaf. Wat is er dit keer afgetrokken dan.

Ik ben het helemaal met je eens, poetsen is voor mietjes!!
(en voor je overbuurman..... *O* *O* )

Een Blade is gemaakt om mee te rijden, niet om naar te kijken _O-

Ook maar eens even kort reageren, tankje voor de kwaak komt vanmiddag binnen, velgen van de blade schijnen superstrak te zijn, heb ze nog niet gezien maar Ghetto vanmorgen even kort op het werk gezien....

@ Rene - welkom en welkom terug op de Blade....anderhalf jaar...pfft ik heb bijna 2 weken niet gereden en ik heb ernstige afkick-verschijnselen, wilde vanmorgen met de auto tussen de file door.... _O-

@ Roy - succes met je poten :X

@ Rick - nog gefeliciteerd *O* *O* :j :j (waar blijven je poserpic's van je nieuwe fiets?) O-)

@ Nitro - strak, die stuntfiets van je, wel weer balen van de acceptgiro....

@ iedereen - fijne dag vandaag nog en tot lateRR
 
Idd Jimmi en die ogen van 'm....dat wordt nog wat later :Y

Ach, moeders en dochters, vaders en dochters. Detox kijkt nu al uit naar de momenten dat er hier van die opgeschoten jochies op scooters staan om zijn dochter op te halen (is nu 8 jaar). Zijn motto "ik bind 'r vast aan de verwarming en ga d'r veel hamburgers voeren".... _O-

En wees jij nou maar een trotse mamma, je hebt 't er maar druk mee, maar het loont ook wel, je hebt drie beauties... (ik wou dat ik ze had ;) )
i know.... :j en een :j voor die laatste....met een dikke knuffel
 
Nog 1-tje dan, een wat oudere foto, maar je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen

Mislukt, fotootje wilde niet laden, vreemd
 
Laatst bewerkt:
Nee...die foto dat ie buiten aan de tafel zit met Jimmi samen ;)
Superfoto! :Y
oh deze.....ja ook mammie's proud.... oh wat heb ik toch heerlijke moppies om me heen he...vind je het gek dat ik af en toe zo super vrolijk kan zijn..het gezin is he tmooiste wat ik heb....

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan