Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic

Citcuitdagje?

  • Jazeker!

    Stemmen: 6 85,7%
  • Nee...

    Stemmen: 0 0,0%
  • wasda?

    Stemmen: 0 0,0%
  • rot op met je circuitdag!!!

    Stemmen: 0 0,0%
  • ik durf niet...

    Stemmen: 0 0,0%
  • is dat zonder zijwieltjes?

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag niveau 1+ op Zolder gaan doen.
Is beestig meegevallen. 1 ste kneedown is een feit!Bandje is serieus gekruld tot op de rand...
Wel de voorlaatste ronde effe in de grindbak gestaan. Khad vrij baan en dacht; misschien kan dat bochtje nog iets sneller... Net iets te plat, eerst effe knie aan de grond, direct gevolgd door voetsteun (zonder antennes), uitlaat en onderste deel van de kuip... Vanachter grip weg en grindbak in... Gelukkig niet gevallen...

Een bevriende instructeur zei me achteraf da'k iets meer naast de moto moet gaan hangen. Dan zou 'k bij gelijke snelheid buiten m'n knie niks aan de grond rijden.
In ieder geval zeer content van m'n Bridgestone BT014's.
Nu trachten nog ergens ne vrij rijden te boeken op Zolder zoda'k nog wat kan oefenen...

Greetz


Gefeli met je KD *O*


Gelukkig fiets (redelijk) heel gehouden
 
Hey Folks :W

Gisteren op assen geweest was mooi warm pfffff iets TE want de banden
waren behoorlijk aan het glijden, toch nog een 2.07 gereden.
Nog geen foto´s helaas, zogauw ik die heb plaats ik ze wel ff hier.
 
Hoi mede-forummers en 900RR bezitters :)
Ik heb ff een vraagje, wellicht dat één van jullie een tip heeft. Ik ben in bezit van een 900RR uit 1999 en dat rijdt prima, echter is er wat aan die zware koppelingshandle te doen? Na een dagje rijden doet mijn linkerhand gewoon pijn van het inknijpen van de ding, is dat standaard op de 900RR? Alvast bedankt voor de eventuele info :)
 
Hoi mede-forummers en 900RR bezitters :)
Ik heb ff een vraagje, wellicht dat één van jullie een tip heeft. Ik ben in bezit van een 900RR uit 1999 en dat rijdt prima, echter is er wat aan die zware koppelingshandle te doen? Na een dagje rijden doet mijn linkerhand gewoon pijn van het inknijpen van de ding, is dat standaard op de 900RR? Alvast bedankt voor de eventuele info :)


Heb ik geen last van...
 
Ik heb ook een vraagje ik heb een vuurzwaard uit 2001 heeft iemand hier ervaring met een stuurdemper monteren. En zoja wat kost het om zelf tedoen(tijd en geld) of heeft iemand het laten doen en hoe duur was dat?? Want als ik in zn 3 flink aan de kraan hang dan wil het voorwiel nog weleens beginnen met "zwabberen". Misschien hebben jullie hier ook weleens last van??
 
Hoi mede-forummers en 900RR bezitters :)
Ik heb ff een vraagje, wellicht dat ��n van jullie een tip heeft. Ik ben in bezit van een 900RR uit 1999 en dat rijdt prima, echter is er wat aan die zware koppelingshandle te doen? Na een dagje rijden doet mijn linkerhand gewoon pijn van het inknijpen van de ding, is dat standaard op de 900RR? Alvast bedankt voor de eventuele info :)


Opschakelen zonder koppeling, in neutraal zetten als je stopt, meer oefenen 8-)

Ik weet niet of een zware koppeling het typisch is voor dat model, maar misschien moet je koppelingskabel eens gesmeerd worden.
 
Opschakelen zonder koppeling, in neutraal zetten als je stopt, meer oefenen 8-)

Ik weet niet of een zware koppeling het typisch is voor dat model, maar misschien moet je koppelingskabel eens gesmeerd worden.


Heb zelf ook een '99 maar vind de koppeling niet zwaar gaan...
 
Vandaag niveau 1+ op Zolder gaan doen.
Is beestig meegevallen. 1 ste kneedown is een feit!Bandje is serieus gekruld tot op de rand...
Wel de voorlaatste ronde effe in de grindbak gestaan. Khad vrij baan en dacht; misschien kan dat bochtje nog iets sneller... Net iets te plat, eerst effe knie aan de grond, direct gevolgd door voetsteun (zonder antennes), uitlaat en onderste deel van de kuip... Vanachter grip weg en grindbak in... Gelukkig niet gevallen...

Een bevriende instructeur zei me achteraf da'k iets meer naast de moto moet gaan hangen. Dan zou 'k bij gelijke snelheid buiten m'n knie niks aan de grond rijden.
In ieder geval zeer content van m'n Bridgestone BT014's.
Nu trachten nog ergens ne vrij rijden te boeken op Zolder zoda'k nog wat kan oefenen...

Greetz

welke blade rijd jij ?
ik was die dag vlaggeman aan de chicane na de sacrametsheuvel
 
Ik heb ook een vraagje ik heb een vuurzwaard uit 2001 heeft iemand hier ervaring met een stuurdemper monteren. En zoja wat kost het om zelf tedoen(tijd en geld) of heeft iemand het laten doen en hoe duur was dat?? Want als ik in zn 3 flink aan de kraan hang dan wil het voorwiel nog weleens beginnen met "zwabberen". Misschien hebben jullie hier ook weleens last van??
:Y

Zelf sinds kort een Matris demper ;)

monteren is vrij simpel... (bij de Matris dan)
tankboutjes los, stuurmoer los, klein gaatje boren, pennetje erin, alles weer vast draaien ... en klaar...

demper kost nieuw: 400 euro
montage kosten: 10 euro??? (schat ik, kost niet zoveel tijd)


btw: niet alleen in de 3 hoor ;)
en het stuurgedrag wordt wat stabieler... maar das persoonlijk 8-)
 
welke blade rijd jij ?
ik was die dag vlaggeman aan de chicane na de sacrametsheuvel

Ik had dacht ik, nummer 94.
Fireblade van bouwjaar 1998, volledig origineel. (zelfs grote knippers...)
Die chicane is zowat de moeilijkste sectie van het circuit denk ik.

Greetz

full
 
Hallo allemaal.....3 weken geleden mijn Soes 750 SRAD verkocht...
En dit is mij nieuwe aanwinst *O* *O* *O*

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan