zZlaapkopZz
MF veteraan
- 28 apr 2005
- 44.326
- 90
Leuk filmpje ...alleen k*tkwaliteit
klopt, heb al gevraagd of ik de master-tape mag hebben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leuk filmpje ...alleen k*tkwaliteit
Leuk filmpje ...alleen k*tkwaliteit
wil daar ook wel eenss scheuren leuk boggie
Vandaag niveau 1+ op Zolder gaan doen.
Is beestig meegevallen. 1 ste kneedown is een feit!Bandje is serieus gekruld tot op de rand...
Wel de voorlaatste ronde effe in de grindbak gestaan. Khad vrij baan en dacht; misschien kan dat bochtje nog iets sneller... Net iets te plat, eerst effe knie aan de grond, direct gevolgd door voetsteun (zonder antennes), uitlaat en onderste deel van de kuip... Vanachter grip weg en grindbak in... Gelukkig niet gevallen...
Een bevriende instructeur zei me achteraf da'k iets meer naast de moto moet gaan hangen. Dan zou 'k bij gelijke snelheid buiten m'n knie niks aan de grond rijden.
In ieder geval zeer content van m'n Bridgestone BT014's.
Nu trachten nog ergens ne vrij rijden te boeken op Zolder zoda'k nog wat kan oefenen...
Greetz
Nice
wilde net vragen waar je die vandaan had, toen ik ineens de url al in de quote zag
Gefeli met je KD
Gelukkig fiets (redelijk) heel gehouden
Wat bedoel je???
Het lamp is uit duitsland gehaald!!
Hoi mede-forummers en 900RR bezitters
Ik heb ff een vraagje, wellicht dat één van jullie een tip heeft. Ik ben in bezit van een 900RR uit 1999 en dat rijdt prima, echter is er wat aan die zware koppelingshandle te doen? Na een dagje rijden doet mijn linkerhand gewoon pijn van het inknijpen van de ding, is dat standaard op de 900RR? Alvast bedankt voor de eventuele info
Hoi mede-forummers en 900RR bezitters
Ik heb ff een vraagje, wellicht dat ��n van jullie een tip heeft. Ik ben in bezit van een 900RR uit 1999 en dat rijdt prima, echter is er wat aan die zware koppelingshandle te doen? Na een dagje rijden doet mijn linkerhand gewoon pijn van het inknijpen van de ding, is dat standaard op de 900RR? Alvast bedankt voor de eventuele info
Opschakelen zonder koppeling, in neutraal zetten als je stopt, meer oefenen
Ik weet niet of een zware koppeling het typisch is voor dat model, maar misschien moet je koppelingskabel eens gesmeerd worden.
Vandaag niveau 1+ op Zolder gaan doen.
Is beestig meegevallen. 1 ste kneedown is een feit!Bandje is serieus gekruld tot op de rand...
Wel de voorlaatste ronde effe in de grindbak gestaan. Khad vrij baan en dacht; misschien kan dat bochtje nog iets sneller... Net iets te plat, eerst effe knie aan de grond, direct gevolgd door voetsteun (zonder antennes), uitlaat en onderste deel van de kuip... Vanachter grip weg en grindbak in... Gelukkig niet gevallen...
Een bevriende instructeur zei me achteraf da'k iets meer naast de moto moet gaan hangen. Dan zou 'k bij gelijke snelheid buiten m'n knie niks aan de grond rijden.
In ieder geval zeer content van m'n Bridgestone BT014's.
Nu trachten nog ergens ne vrij rijden te boeken op Zolder zoda'k nog wat kan oefenen...
Greetz
Ik heb ook een vraagje ik heb een vuurzwaard uit 2001 heeft iemand hier ervaring met een stuurdemper monteren. En zoja wat kost het om zelf tedoen(tijd en geld) of heeft iemand het laten doen en hoe duur was dat?? Want als ik in zn 3 flink aan de kraan hang dan wil het voorwiel nog weleens beginnen met "zwabberen". Misschien hebben jullie hier ook weleens last van??
welke blade rijd jij ?
ik was die dag vlaggeman aan de chicane na de sacrametsheuvel
Maandag Assen, originele demper heb ik er nu opzitten...
Ben benieuwd hoe plat het gaat
hopelijk niet te plat...