Het Honda CBR1000RR Fireblade topic *deel 14*

Status
Niet open voor verdere reacties.
IK heb trouwens even een idee.

Is het niet leuk om volgende week eens ergens iets te gaan
eten met een aantal actieve posters?

Lokatie ergens centraal in Nederland :?
Goed plan, moet alleen even goed kijken want komende week staat in het teken van "vind een huis". Met dit weer is de zekerheid van een dak boven je hoofd toch wel lekker. ;)
 
Rustig hier, iedereen voor de tv? Melandri valt een beetje tege tot nu toe -O- -O- -O- '(


Maar Capirossi is bijna net zo leuk *O*

473092_4715.jpg
 
Ach trek het je niet aan, meestal krijgt Red het (ook) te horen, kan hij eindelijk eens iemand anders erop wijzen, hij ook een keertje blij :P :+
en nu moet ik nog een opvolger vinden dan hè :Y
zo blijft iedereen tevreden dan *D
 
Mooi he Nakano voor Hayden :Y O ja en niet te vergeten Hopkens :Y
Wat ik probeer te zeggen Suzuki of Kawa het maakt niet uit als het maar zwart is
ik heb een iets sterker midden gebied nodig anders rijd Mugello bij mij weg
en ik wordt er ook niet jonger op dus ik dacht als ik nu een Kawa of inderdaad een Suzuki koop dan heb ik het misschien wat makkelijker :] of Honda moet met een fiets komen met een sterker middengebied dan blijf ik bij Honda, dus Honda :?
 
Mooi he Nakano voor Hayden :Y O ja en niet te vergeten Hopkens :Y
Wat ik probeer te zeggen Suzuki of Kawa het maakt niet uit als het maar zwart is
ik heb een iets sterker midden gebied nodig anders rijd Mugello bij mij weg
en ik wordt er ook niet jonger op dus ik dacht als ik nu een Kawa of inderdaad een Suzuki koop dan heb ik het misschien wat makkelijker :] of Honda moet met een fiets komen met een sterker middengebied dan blijf ik bij Honda, dus Honda :?
muggello vind de soes ook wel leuk zitten hier de voetsteuntjes ook hoger dan bij de blade? scheelt weer een rem - schakel set :? O-) :?
 
een echte hondag he swiffer rossi -13 punten *O* *O* :W :}
Tja, ik zou het helemaal te gek vinden als Vermeulen zou winnen, maar dat zit er gewoon niet in. Voor de stand vind ik dit zeker net zo leuk. Ik was eigenlijk al jaren voor Capirossi, maar na vorig seizoen geloofde ik er niet meer zo in, en gaf ik Melandri meer kans. Onterecht, zo blijkt maar weer. *O*

ps UPP heeft wel wat aangericht met dat Swiffer B| B|
 
Tja, ik zou het helemaal te gek vinden als Vermeulen zou winnen, maar dat zit er gewoon niet in. Voor de stand vind ik dit zeker net zo leuk. Ik was eigenlijk al jaren voor Capirossi, maar na vorig seizoen geloofde ik er niet meer zo in, en gaf ik Melandri meer kans. Onterecht, zo blijkt maar weer. *O*

ps UPP heeft wel wat aangericht met dat Swiffer B| B|
ja roodkapje was vandaag een klasse apart op de duc maar ik denk dat hij nog een gevaarlijke outsider wordt want vorig seizoen had hij ook al zo'n geweldig eindschot maar inderdaad het is weer lekker spannend! :Y *O*
 
Waar blijven de ringers met al hun verhalen :? ?


Oooohhhhh ik weet het al, ze zitten natuurlijk nog in deeltje 13 te zoeken ;) .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan