Het Honda CBR1000RR Fireblade topic *deel 14*

Status
Niet open voor verdere reacties.
paar foto's dan maar

full
 
eeeej mannen deeltje 14 alweer, mooi.
vandaag met dit butweer mijn nieuwe dempertje gemonteerd :9
@ red rij jij met of zonder db killer? dat ding maakt echt een bak herrie zonder zo'n ding erin zeg. maar wel lekker om de buurt morgenochtend om half 6 wakker te schudden }) }) }) volgende keer maar de flapper removen!!!!
 
Heeeee hallo mensen, ik ben weer terug van de ring :W :W :W

Gefeli met deeltje 14 alweer *O* *O* *O*

Heb echt heerlijk geknald gister en vandaag, vertel verhaaltje later nog wel, want ga nu eerst in bad en daarna GP kijken. Lees dus niert bij, anders weet ik waarschijnlijk de uitslag al ;) :P
 
Oja, alvast plaatje....als het goed is heeft WollieWonka vandaag nog een leuk filmpje gemaakt, en uiteraard ook MaRRio met z´n bullitcam.

Mannen, het was weer bijzonder gezellig en heb weer erg gelachen :Y :Y :Y

Het was weer GRUWELIJK Michael ;) :+

full
 
En oja, voor Fankie XL die me gespot heeft....dat was ik in ieder geval :Y

Ging erg hard tussen de auto´s door....

Amsterdam-Eindhoven in 45min
Amsterdam-Venlo in uur en 10 minuten
Amsterdam-afslag ring in 2 uur en een kwartier
Laatste stukje erg druk dus totale tijd 2 uur 3 kwartier

}) }) }) }) })
 
Aloha Bladebroeders en wannabees :+ Het was een zeer goed gezellig UPP gumweekend , wat heb ik het super naar mijn zin gehad en 12.5 ronden lekker voluit gegumd 8-) heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk gewoon :} Dick(Digger) het was gezellie mate :) Erik(Onewheel) echt ubercool dat je toch nog naar de Ring was gekomen , Mattieu(Wollie Wanker :+ )met vriendin cool dat jullie kwamen buurten en filmen :} Dennis(Cbrrrtje) en Jeff was weer toppie mannen *D alleen jammer van de kleine schade bij Jeff '( We hadden zon en ook regen maar toch was het Zoepertoll :+
 
Aloha Bladebroeders en wannabees :+ Het was een zeer goed gezellig UPP gumweekend , wat heb ik het super naar mijn zin gehad en 12.5 ronden lekker voluit gegumd 8-) heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk gewoon :} Dick(Digger) het was gezellie mate :) Erik(Onewheel) echt ubercool dat je toch nog naar de Ring was gekomen , Mattieu(Wollie Wanker :+ )met vriendin cool dat jullie kwamen buurten en filmen :} Dennis(Cbrrrtje) en Jeff was weer toppie mannen *D alleen jammer van de kleine schade bij Jeff '( We hadden zon en ook regen maar toch was het Zoepertoll :+


Zo te lezen heb je je were lekker uit kennen leven,maar wat was er met Jeff zijn machine?
 
Dat gaat al weer lekker hoor met het nieuwe deel :Y :Y :Y :Y

Met dit postje erbij al weer 70 stuks in deeltje

full


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Kmoet nu snel aan de slag om wat werk af te ronden................... :Z

Check later wel weer ff om alle post in dit Topic en deeltje 13 bij te lezen :W
 
Mooi he Nakano voor Hayden :Y O ja en niet te vergeten Hopkens :Y
Wat ik probeer te zeggen Suzuki of Kawa het maakt niet uit als het maar zwart is
ik heb een iets sterker midden gebied nodig anders rijd Mugello bij mij weg
en ik wordt er ook niet jonger op dus ik dacht als ik nu een Kawa of inderdaad een Suzuki koop dan heb ik het misschien wat makkelijker :] of Honda moet met een fiets komen met een sterker middengebied dan blijf ik bij Honda, dus Honda :?

eeeehhhmmm, Mugello heeft toch ook een Honda ?? :? :?

Ligt het dan niet een klein beetje aan de rijder ?? Of probeer je door motorisch geweld iets te compenseren 8-) :+ :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan