Het Honda CBR1000RR Fireblade topic **deel 35**

Status
Niet open voor verdere reacties.
morgen even naar Ten Kate voor mij maar een kwartiertje rijden dus wie weet wie ik
allemaal tegenkom .

Als het een beetje meezit dan morgenvroeg een proefritje met de RC8 :]
Wij zijn er rond 9:30.

Wel een uitgebreid verslag posten :Y
 
Vandaag nieuwe Bridgestone BT-016 voorband binnen gekregen. Ben benieuwd hoe dat zal bevallen. Maandag er even om laten gooien..
 
Laatst bewerkt:
@Onewheel: Je blade word gespoten in de exacte uitvoering als die op Assen verschijnt. Met zwarte inlaten dus :Y Hij zou voort maken.

@MaRRio: Zat bij TK de hele dag... volgende deeltje dan maar _O- _O- _O- :+


Vandaag fris dagje TK :X wel gezellig en overal beetje rond kunnen kijken.
Me blade ff nog op de bank gehad. 155pk en 117Nm koppel. Vrij netjes voor een standaard blade.
Niet slecht :}
 
Vandaag nieuwe Bridgestone BT-016 voorband binnen gekregen. Ben benieuwd hoe dat zal bevallen. Maandag er even om laten gooien..

bij TK setje 016's voor €300,-- incl. montage vandaag :Y
En bij dunlop's :X kreeg je een dagje circuit erbij
 
Gefeliciteerd met deeltje 35 mannen *O*

Hoe laat gaan jullie naar TK morgen ??
Ik zat zelf aan een uurtje of één te denken, of is iedereen al weer terug naar huis om die tijd ??
 
Goeienavond luitjes :W

Pieterrrr heeft samen met Dicky en Rob (en vele anderen) een heerlijk daggie op CPZ gehad! :Y

Het was frisjes maar gelukkig de hele dag droog. Rustig begonnen en langzaam maar zeker sneller en soepeler gaan rijden (wat zit dat pak nog strak zeg :X )
Dicky zat uiteindelijk slechts 0.2 seconden boven zn snelste tijd van vorig jaar :} :} :} Momenteel issie ff niet door mij bij te houden maar daar ga ik hard aan werken :Y :] 8-)

Helaas nog geen foto's online dus die volgen later O-) Kga zo biertje pakken + vroeg naar bedje :z :z :z :z

Mzzzzzzzzzzzzzzzzzl :W

@ Marrio: :} :} :} For opening part 35 of our great topic! *O* *O* *O*
 
@Marrio. De link naar veringinstellingen werkt niet meer. Hier is de orginele
vering.jpg
 
Goeienavond luitjes :W

Pieterrrr heeft samen met Dicky en Rob (en vele anderen) een heerlijk daggie op CPZ gehad! :Y

Het was frisjes maar gelukkig de hele dag droog. Rustig begonnen en langzaam maar zeker sneller en soepeler gaan rijden (wat zit dat pak nog strak zeg :X )
Dicky zat uiteindelijk slechts 0.2 seconden boven zn snelste tijd van vorig jaar :} :} :} Momenteel issie ff niet door mij bij te houden maar daar ga ik hard aan werken :Y :] 8-)

Helaas nog geen foto's online dus die volgen later O-) Kga zo biertje pakken + vroeg naar bedje :z :z :z :z

Mzzzzzzzzzzzzzzzzzl :W

@ Marrio: :} :} :} For opening part 35 of our great topic! *O* *O* *O*
Gelukkig werkte het weer mee *O*
 
Gaat snel hier deeltje 35 alweer

Voor de gené die met een 2008 blade rijden,in de States schijnen haar/scheurtjes in de top kuip te komen als je de spiegels te vaak inklapt,het kuipdeel is daar aardig dun daar.Misschien kan je er iets mee om het te voorkomen..............
 
Laatst bewerkt:
Gaat snel hier deeltje 35 alweer

Voor de gené die met een 2008 blade rijden,in de States schijnen haar/scheurtjes in de top kuip te komen als je de spiegels te vaak inklapt,het kuipdeel is daar aardig dun daar.Misschien kan je er iets mee om het te voorkomen..............

Jij nog geen 2008 blade :?
 
Goeienavond luitjes :W

Pieterrrr heeft samen met Dicky en Rob (en vele anderen) een heerlijk daggie op CPZ gehad! :Y

Het was frisjes maar gelukkig de hele dag droog. Rustig begonnen en langzaam maar zeker sneller en soepeler gaan rijden (wat zit dat pak nog strak zeg :X )
Dicky zat uiteindelijk slechts 0.2 seconden boven zn snelste tijd van vorig jaar :} :} :} Momenteel issie ff niet door mij bij te houden maar daar ga ik hard aan werken :Y :] 8-)

Helaas nog geen foto's online dus die volgen later O-) Kga zo biertje pakken + vroeg naar bedje :z :z :z :z

Mzzzzzzzzzzzzzzzzzl :W

@ Marrio: :} :} :} For opening part 35 of our great topic! *O* *O* *O*
iedereen alles heel gehouden neem ik aan dus , en een super dagje wat wil je nog meer *O*
 
Gaat snel hier deeltje 35 alweer

Voor de gené die met een 2008 blade rijden,in de States schijnen haar/scheurtjes in de top kuip te komen als je de spiegels te vaak inklapt,het kuipdeel is daar aardig dun daar.Misschien kan je er iets mee om het te voorkomen..............
Dat zou niet grappig zijn :X Mogen ze dan wel wat op gaan verzinnen.
 
Gaat snel hier deeltje 35 alweer

Voor de gené die met een 2008 blade rijden,in de States schijnen haar/scheurtjes in de top kuip te komen als je de spiegels te vaak inklapt,het kuipdeel is daar aardig dun daar.Misschien kan je er iets mee om het te voorkomen..............
hmm ok thnx zal er eens naar kijken klap ze nl vaak in en uit :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan