Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 64

Status
Niet open voor verdere reacties.
tsoohhh ik moet me nog ff melden op het nieuwe deeltje..
Gingen er morgen mensen naar die begrafenis??
Ik kreeg net een mailtje terug met de planning, maar denk wel dat het gaaf word..
Zelf kan ik niet... Ik heb verplichtingen.. iets met 14:30 en een bezoek aan de verloskundige :)
Zondag word goed weer! Blijft gedurfd om zondag zo'n eind weg te gaan.. Als me meissie bel dan wil ik wel zsm naar huis en of dat nou zo verstandig is.. :X
 
tsoohhh ik moet me nog ff melden op het nieuwe deeltje..
Gingen er morgen mensen naar die begrafenis??
Ik kreeg net een mailtje terug met de planning, maar denk wel dat het gaaf word..
Zelf kan ik niet... Ik heb verplichtingen.. iets met 14:30 en een bezoek aan de verloskundige :)
Zondag word goed weer! Blijft gedurfd om zondag zo'n eind weg te gaan.. Als me meissie bel dan wil ik wel zsm naar huis en of dat nou zo verstandig is.. :X

Ik ga de blade stallen bij de begrafenis. Ziet er erg indrukwekkend uit het programma.

Verder is ver weg gaan niet erg handig als het al zover is jeff ;)
 
Ik ga de blade stallen bij de begrafenis. Ziet er erg indrukwekkend uit het programma.

Verder is ver weg gaan niet erg handig als het al zover is jeff ;)
Bevallingen duren zelden minder dan een paar uur, dus te laat ben je bijna nooit hoor. In het slechtste ( lees: het beste :X ) geval mis je wat gepuf en gezaag :)
 
Eerst andere poRRno:

[http://p1.bikepics.com/pics/2010%5C10%5C07%5Cbikepics-2074763-full.jpg (afbeelding)]

[http://p1.bikepics.com/pics/2010%5C10%5C07%5Cbikepics-2074764-full.jpg (afbeelding)]

;)

Je ziet daar zo'n plaatje waar gaatjes in geboord zijn, die kan er uit :Y
2010%5C10%5C07%5Cbikepics-2074764-full.jpg

:Y
 
specifieker: motopliezie.

Bij ons was in blik op de weg te zien dat ze verkeers hufters gaan volgen en bezoeken.
Ook hebben ze camera's in auto's die aanslaan bij een kenteken van een hufter, zodat ze die kunnen volgen.

Dus bij Steven worden ze al wakker als die de blade start (indien mogelijk natuurlijk) en kunnen ze er meteen achteraan. :X

B| B| B| B| als ik m'n blade nou verkoop is iemand anders dan een hufter geworden :? :+ O-) :X B| _O- *O*
 
B| B| B| B| als ik m'n blade nou verkoop is iemand anders dan een hufter geworden :? :+ O-) :X B| _O- *O*

Morge.

Ze zijn heus wel zo ver dat ze zien wanneer iemand iets anders gekocht heeft. ;)
En ik ben daar goed van op de hoogte.
Mijn overbuurman is de man bij de politie die over kenteken scanners en bestanden koppelen gaat. En die spreek ik regelmatig.
Hij krijgt steeds meer budget. :')
 
Trouwens over afdingen gesproken, bel ik een toyota dealer voor een mooie Avensis, vraag ik naar de 2de prijs - Zegt ie ja daar kunnen we goed over praten kom maar langs bla bla bla. Dus ik bel nog es, luister ik wil nu de 2de prijs want ik wil meteen zaken doen FLIKKERT IE ER 1000 EURO BOVEN OP rijklaar maken van de auto en trekhaak... B|
Dus ik, ja das grappig ik ben gewend dat een 2de prijs lager is... Hij; nou de auto is scherp geprijsd en ik denk dat we hem zo ook wel verkopen :')


Denk dat ik handiger ben in andere dingetjes :+
 
Trouwens over afdingen gesproken, bel ik een toyota dealer voor een mooie Avensis, vraag ik naar de 2de prijs - Zegt ie ja daar kunnen we goed over praten kom maar langs bla bla bla. Dus ik bel nog es, luister ik wil nu de 2de prijs want ik wil meteen zaken doen FLIKKERT IE ER 1000 EURO BOVEN OP rijklaar maken van de auto en trekhaak... B|
Dus ik, ja das grappig ik ben gewend dat een 2de prijs lager is... Hij; nou de auto is scherp geprijsd en ik denk dat we hem zo ook wel verkopen :')


Denk dat ik handiger ben in andere dingetjes :+

Als je niks hebt in te ruilen, kijk dan eens naar een modelletje over de grens.

www.mobile.de of vraag eens aan Nameless wat de mogelijkheden in B zijn.
 
Je ziet daar zo'n plaatje waar gaatjes in geboord zijn, die kan er uit :Y
[http://p1.bikepics.com/pics/2010%5C10%5C07%5Cbikepics-2074764-full.jpg (afbeelding)]
:Y

Ik heb er ook zo'n plaatje in zitten, maar die kan er dus uit :?
Wordt dit aangeraden?
 
Ik heb er ook zo'n plaatje in zitten, maar die kan er dus uit :?
Wordt dit aangeraden?

Het wordt aangeraden als je echt een openuitlaat wilt hebben ;)
(en ook meer geluid wilt.)

Je boort er wat gaatjes bij en dan kan je dat dingetje er zo uit halen. Ik heb het helemaal weg geboord. :Y
Je ziet dus niet meer bij mij dat daar een dingetje gezeten heeft.
 
Morge.

Ze zijn heus wel zo ver dat ze zien wanneer iemand iets anders gekocht heeft. ;)
En ik ben daar goed van op de hoogte.
Mijn overbuurman is de man bij de politie die over kenteken scanners en bestanden koppelen gaat. En die spreek ik regelmatig.
Hij krijgt steeds meer budget. :')

Eikels zijn dat! die databases joinen en dan een mooie rapportage kunnen maken van gegevens :+

beetje datawarehousen en dan gegevens prutsen... B|
 
Het wordt aangeraden als je echt een openuitlaat wilt hebben ;)
(en ook meer geluid wilt.)

Je boort er wat gaatjes bij en dan kan je dat dingetje er zo uit halen. Ik heb het helemaal weg geboord. :Y
Je ziet dus niet meer bij mij dat daar een dingetje gezeten heeft.


Mmm, weer wat geleerd O-)

Weet je zo ook of je dan met DB-killer aan de 'circuit' normen voldoet qua DB? Wil wel gewoon nog het circuit op kunnen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan