Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 69 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
idd foto;s en een verslagje, hoeveel km met de verso en hoeveel op de motor? :]edit, doe dan maar het verslagje. :')
Verso heeft er 3.500km opzitten en de motoren 2.750km waarvan echt bijna alleen maar bochten. We hebben slechts 1 beste regenbui gehad, maar deze war aan het einde van de dag toen we nog slechts 25km naar het huisje moesten rijden. De eerste week was het gemiddeld zo rond de 25 graden, maar de tweede week kwam de temperatuur eigenlijk iedere dag boven de 30 graden uit. Ach dan maar de bergen in, iedere 100m stijgen doet de temperatuur 1 graad dalen.
Catelunya is echt super rijden, daar gaan we zeker weer een keer naar toe. De Spaanse en Franse Pyreneeën zijn qua uitzichten mooier, alleen is het rijden er minder.
 
hee! :W Was leuk, kon uitslapen want pas tussen half 10 en half 11 technische keuring. Die was nog effe spannend want er moest een dB-meter bij. De taylormade was met 98,5 dB harder dan de toegestane 95. Ik heb ze vriendelijk bedankt voor hun coulance. *O* Ik was meteen het luidste piepke van het veld. ;)

[afbeelding]

Zat met 2 anderen in een groepje, nadat 1 cursist was overgestapt naar level 1.
Met Kawatinka, en Piet Zahut werden we begeleidt door Barbara op een fireblade. Was warm maar heerlijk gereden. Hoewel het snel genoeg ging heb ik mn kneesliders nog steeds niet beschadigd. De foto's van Mathieu moeten maar uitwijzen wat het verschil uitmaakt.
Heb alle 5 sessies gereden en hoewel de eerste 3 met een kwartiertje erg snel voorbij zijn is de energie met die korte sessies goed verdeeld over de dag.

[afbeelding]

[afbeelding]

de dag eindigde om 18.00 uur toen de blade weer op de aanhanger stond. Eer dat de fiets dan een sopje heeft gehad en de eigenaar ook is het 21.00 uur :')
Beter *O*

Maar op Lelystad ook al db-meters nodig :X

Kawatinka is er eentje van het meidengroepje van Swifty, en in Duitsland kan ze in ieder geval leuk rijden :Y
 
Politie circuit??? Meen je niet! Heb allemaal wilde opmerkingen maar die ga ik eens niet maken :+

Niet doen, voor je het weet heb je imagoschade opgelopen. }) Want in werkelijkheid ben je de kwaadste niet! :')
Hoe gaat het met de elleboog, motorloos = rust = verbetering? :?
 
Verso heeft er 3.500km opzitten en de motoren 2.750km waarvan echt bijna alleen maar bochten. We hebben slechts 1 beste regenbui gehad, maar deze war aan het einde van de dag toen we nog slechts 25km naar het huisje moesten rijden. De eerste week was het gemiddeld zo rond de 25 graden, maar de tweede week kwam de temperatuur eigenlijk iedere dag boven de 30 graden uit. Ach dan maar de bergen in, iedere 100m stijgen doet de temperatuur 1 graad dalen.
Catelunya is echt super rijden, daar gaan we zeker weer een keer naar toe. De Spaanse en Franse Pyreneeën zijn qua uitzichten mooier, alleen is het rijden er minder.

Is 3500 voor de auto heen en terug naar 1 adres? Of hebben jullie meerdere uitvalsbases gehad in deze 2 weken? 30 graden is eigenlijk te warm, volgend jaar iets eerder? Ben wel benieuwd naar je asfaltfoto's van catalonië. Pas geleden grote protesten onder motorrijders in frankrijk vanwege de boeteverhogingen. Weet niet wat de status is.
 
Beter *O*

Maar op Lelystad ook al db-meters nodig :X

Kawatinka is er eentje van het meidengroepje van Swifty, en in Duitsland kan ze in ieder geval leuk rijden :Y

Ik had haar gevraagd of ze het meiden-op-supersports-topic kende omdat ze zo geroutineerd reed. Toen kwamen de verhalen van de (buitenlandse) ritjes met die meiden, Isle of Mann begin van de maand, een 80.000km op de ZX6, pittige meid hoor. :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan