Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zoek die afbeelding van: Honda parking only...

Iemand?

Deze??

9362003.jpg
 
Zo, heb maar weer even met John gebeld....

Nou, hoe ironisch wil je het hebben..

Morgenochtend gaan ze naar de spuiter om de kuipen op te halen (blanke lak moet vanavond nog drogen)...die zullen dan hopelijk ergens in de middag binnenzijn, waarna ze het bouwpakket weer in elkaar gaan zetten en raad eens wanneer het spulletje klaar is.....op hetzelfde moment dat ik in de auto stap richting skigebied, dus met andere woorden, ik zal na mijn vakantie pas kunnen ophalen, maar met al het werk dat ik dan op mn buro heb, zal dat wel een hele klus worden om een gaatje te kunnen vinden, maarja, dat is voor later zorg.

Ik heb gevraagd aan John of hij die stickerboer erbij willen laten zijn bij de aflevering, dan kan ik eerst 3 rondjes over hem heen rijden... }) }) })

Er valt dus vanavond niets te zien in huize Onewheel ;(
Heb ik misschien eens tijd om mijn tas te pakken voor morgen :+
 
Zo, heb maar weer even met John gebeld....

Nou, hoe ironisch wil je het hebben..

Morgenochtend gaan ze naar de spuiter om de kuipen op te halen (blanke lak moet vanavond nog drogen)...die zullen dan hopelijk ergens in de middag binnenzijn, waarna ze het bouwpakket weer in elkaar gaan zetten en raad eens wanneer het spulletje klaar is.....op hetzelfde moment dat ik in de auto stap richting skigebied, dus met andere woorden, ik zal na mijn vakantie pas kunnen ophalen, maar met al het werk dat ik dan op mn buro heb, zal dat wel een hele klus worden om een gaatje te kunnen vinden, maarja, dat is voor later zorg.

Ik heb gevraagd aan John of hij die stickerboer erbij willen laten zijn bij de aflevering, dan kan ik eerst 3 rondjes over hem heen rijden... }) }) })

Er valt dus vanavond niets te zien in huize Onewheel ;(
Heb ik misschien eens tijd om mijn tas te pakken voor morgen :+
Ik wil 'em wel voor je ophalen hoor en dan rij ik 'em meteen wel effe in voor je :Y Zo aardig ben ik dan ook wel weer *D Kan je meteen vlammen als je terug komt van vakantie *O*


:+
 
Ik wil 'em wel voor je ophalen hoor en dan rij ik 'em meteen wel effe in voor je :Y Zo aardig ben ik dan ook wel weer *D Kan je meteen vlammen als je terug komt van vakantie *O*


:+


Toch ben je niet zoeen kwaad ventje als ik wel eens denk pat :+
Gulle gozer ben je weer dat je iemand z'n blade wilt inrijden :P
 
Zo, heb maar weer even met John gebeld....

Nou, hoe ironisch wil je het hebben..

Morgenochtend gaan ze naar de spuiter om de kuipen op te halen (blanke lak moet vanavond nog drogen)...die zullen dan hopelijk ergens in de middag binnenzijn, waarna ze het bouwpakket weer in elkaar gaan zetten en raad eens wanneer het spulletje klaar is.....op hetzelfde moment dat ik in de auto stap richting skigebied, dus met andere woorden, ik zal na mijn vakantie pas kunnen ophalen, maar met al het werk dat ik dan op mn buro heb, zal dat wel een hele klus worden om een gaatje te kunnen vinden, maarja, dat is voor later zorg.

Ik heb gevraagd aan John of hij die stickerboer erbij willen laten zijn bij de aflevering, dan kan ik eerst 3 rondjes over hem heen rijden... }) }) })

Er valt dus vanavond niets te zien in huize Onewheel ;(
Heb ik misschien eens tijd om mijn tas te pakken voor morgen :+
sheisse mate '( naja dan maar halen als je terug bent :P
 
Heey Mario,

Heb vandaag gebelt met powerpoint, mijn PC3 is afgehandeld en word opgestuurd!
Nog bedankt voor de verdere moeite! Kan niet wachten tot ie erop zit! :9~
 
Ooww, moeten we elk deel een andere avatar??

Ik wacht nog heel even als je het niet erg vindt, totdat de baby er is

Of zitten we dan al in deel 28 ?? :+ ;)

Nope :N
Avater = het plaatje onder je nickname
Signature = het stukje tekst onderaan je post :P
 
:} :} :} :} deel 7 een feit :} :} :} :}
sins ik hier aan het meelezen en posten ben, ziet me meisje er uit als een verwaarloost beest. maar wel lekker om te klooien op zo'n forum, en het is nog rete leerzaam ook ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan