Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 70..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verslag tripje door Polen, Deel 1: Wuustwezel (B) – Praag (CZ) – Krakau (P)

Vertrokken in lichte motregen, na 50km al ff zakken beter vastmaken :')
[afbeelding]

In Duitsland wat opklaringen
[afbeelding]
[afbeelding]


ff verzitten :')
[afbeelding]


Gaan schuilen, had al heel veel regen geweest maar hier was het gewoon levensgevaarlijk
[afbeelding]


Uren later, bijna aan de Tsechische grens heel even wat zon, ff opwarmen :')
[afbeelding]

Fotootje maken met de zelfontspanner: camera kapot, prijskaart kapot, beetje veel wind :')
[afbeelding]

Na 13u onderweg te zijn eindelijk aan het hotel in Praag, 1003km op de teller
[afbeelding]

Heel de kamer herleiden naar een drooghok :') heel veel kleren nat en natuurlijk geen haardroger ofzo :/
[afbeelding]

Tsjechisch landschapje en sfeerbeeld
[afbeelding]
[afbeelding]


ff paar km offroaden om dan aan een geul in de weg te komen en helemaal terug te moeten :/
[afbeelding]


Garmin sucks :r ding stopte er gewoon mee op een km of 50 van de Poolse grens... Weg gaan vragen in tankstation en beetje op goed geluk richting Polen... Gelukkig zaten we al beetje op onze geplande bergroute
[afbeelding]


Toch nog leuke baantjes gehad
[afbeelding]


Aan de grens met Polen
[afbeelding]


1e tankstation gelijk stoppen voor een Poolse kaart, gedetailleerd en geplastificieerd exemplaar voor 3 euro :o
[afbeelding]

Beetje landschapsfoto's
[afbeelding]
[afbeelding]


Door het weer dat constant omsloeg veel regenbogen gezien
[afbeelding]
[afbeelding]


Concentratiekamp Birkenau, absolute waanzin en een maffe ervaring om daar rond te lopen :/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Kamp Auschwitz
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Dit was het voor Deel 1, binnenkort Deel 2 :Y
Mooie tocht, krijg een goeie indruk van jouw weekje op de naked. ga er van uit dat de camera er niet bij gepakt werd bij regen ivm risico van waterschade. Anders viel je zon/regen verhouding wel mee aan de foto's te zien. :P :+
v.w.b. de kampen: beelden waar je stil en nederig van wordt :/
 
:Y True

Maar mocht je hem toch evt willen verkopen, zou ik wachten tot maart of zo. Scheelt je zomaar een bom duiten, want in het najaar is de vraag echt een stuk minder...

Ik heb mijn 950 SM in oktober of zo nog heel mooi kunnen verkopen (was puur geluk), en kocht mijn huidige BB toen in november. Scheelde met het voorjaar zomaar een dikke 2 rooie euri ;)

En sommige zaken los proberen te verkopen is misschien zo gek nog niet. Jij hebt alles nieuw liggen om hem weer zo goed als origineel te maken, en die spullen die er op zitten hebben een godsvermogen gekost... :X

:W


Jip helemaal waar... Hij hoeft ook niet perse weg... maar ga hem wel te koop gooien, ik zie wel!!!

En ik wil natuurlijk het liefst een liefhebber (net als wij) vinden die de motor in een keer voor een mooi prijsje meeneemt... want de motor is mooi zoals hij nu is, breek hem liever niet af.....

Maar als ik belachelijke boden krijg dan gaat hij weer terug naar origineel en wordt ie ingeruild.... Bij inruil krijg je toch nooit iets terug voor extra's :9~ die kijken toch alleen naar leeftijd en km stand....

en dan gaan de onderdeeltjes marktplaats op!!!

En dan denk ik dat ik totaal meer verdien maar dan hoef ik wel niet dat sleutelwerk te doen, en tja je weet het, als je de 'onze' weer origineel moet maken heb je wat te doen hahahahah

2 dozen onderdelen :X



:W
 
Vanmiddag weer een bezoekje gebracht aan TK, laatst al een nieuwe koe gekocht...
Vandaag een mooie KTPH.. Aangezien ik zo snel geen duidelijke foto kon maken dan maar
eentje van Onewheel..

c2feb3947d874ee74730763c8524237b
 
Laatst bewerkt:
Even nog snel een berichtje:

Iedereen bedankt voor de felicitaties! Vanochte d getekend en misschien al een maandje eerder het huis in :)

@Nameless, mooie en indrukwekkende foto's (veel!)!

Nu motor laatste dingetjes, morgenvroeg naar Zuid-Frankrijk. Toetje van de zomer :) Lekker sturen in de zon met een beetje goed geluk!
 
Mooie tocht, krijg een goeie indruk van jouw weekje op de naked. ga er van uit dat de camera er niet bij gepakt werd bij regen ivm risico van waterschade. Anders viel je zon/regen verhouding wel mee aan de foto's te zien. :P :+
v.w.b. de kampen: beelden waar je stil en nederig van wordt :/
idd, camera was gevallen en het lenskapje kapot, lens zat dus bloot. Vandaar lijkt het idd alsof we goed weer hebben gehad :')

wel kwam alle regen tijdens het rijden :Y
 
Even nog snel een berichtje:

Iedereen bedankt voor de felicitaties! Vanochte d getekend en misschien al een maandje eerder het huis in :)

@Nameless, mooie en indrukwekkende foto's (veel!)!

Nu motor laatste dingetjes, morgenvroeg naar Zuid-Frankrijk. Toetje van de zomer :) Lekker sturen in de zon met een beetje goed geluk!
alles zit mee lijkt het wel :)

veel plezier :W
 
ja van alle markten thuis hahahaha ik kan gewoon geen keuze maken :(

V-rod is geen harley, is een porsche :Y een harley moet stampen, rammelen en heel veel herrie maken... Qua pimpen wel echt iets voor jou, als je voor een motor accesoires kan kopen is het toch voor een harley pffff wat aftermarket spullen....

Bmw is echt een topper, nog geen van mijn maten is sneller geweest met zijn racer..... rechten stukken even buiten beschouwen.... maar ga de alpen in en je rijd echt alles zoek.... echt een fun fiets met een prettige zithouding voor mensen van mijn formaat.... compleet laser systeem met k&n en powercommaneder.. 10 pk verschil en 3 nm.... en een gruwelijk geluid :Y

:W
 
ja van alle markten thuis hahahaha ik kan gewoon geen keuze maken :(

V-rod is geen harley, is een porsche :Y een harley moet stampen, rammelen en heel veel herrie maken... Qua pimpen wel echt iets voor jou, als je voor een motor accesoires kan kopen is het toch voor een harley pffff wat aftermarket spullen....

Bmw is echt een topper, nog geen van mijn maten is sneller geweest met zijn racer..... rechten stukken even buiten beschouwen.... maar ga de alpen in en je rijd echt alles zoek.... echt een fun fiets met een prettige zithouding voor mensen van mijn formaat.... compleet laser systeem met k&n en powercommaneder.. 10 pk verschil en 3 nm.... en een gruwelijk geluid :Y

:W
afspraak dus in de Alpen, jij met de GS, ik met de CB :)

el als ik idd een V-rod koop ben ik na korte tijd failliet :') doen we dus maar ff niet :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan