Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 71..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, ik rijd zelf geen 1000rr, ik zoek dit even uit voor een vriend die er zelf weinig vanaf weet, als het goed is, zijn bij mijn motor (daytona 675) beide voorpoten niet gelijke lang aan de onderkant) en ik geloof dat dit bij bepaalde types r1 en r6 ook zo is,

Iig bedankt voor je bericht,
Heeft jouw blade vorkpoten van verschillende lengte dan? :+

Nee ding is gewoon symetrisch
 
zo vandaag de blade geserviced met o.a nieuwe olie + olie filter.
ook rem+koppelingsvloeistof vervangen en de voorvork van nieuwe olie en keeringen voorzien.
daarna ff blokkie om naar huis en vanmiddag wou ik nog ff naar vrienden in zmeer maar de blade had er geen zin meer in :N ( starte snel de accu leeg ).
staat nu aan de optimate en ik denk dat of de spanningsregelaar kaduuk is of de dynamo niet goed meer is iemand een idee :?

vorige eigenaar bellen of 'ie de sp.reg. vervangen heeft?
 
:W
prachtig! :9~

al zullen die brembo's geen extra zijn, dacht dat die de nissins hebben afgelost. Maar dat weet Rummer beter dan ik.
:^ Vanaf de '08 hebben ze Brembo, en dat icm de radiale rempomp remt echt een stuk beter als de Nissins :Y

Scherp van je Baba :}

Dat maakt me ook vrij weinig uit.... remt allemaal super!!!!


Maar het staat gewoon mooi van die rode lettertjes op je remklauw: BREMBO...

Het iets te maken posergedoe enz :9
Absoluut niet waar :N Vanaf '08 remt ie echt een stuk beter. Een combinatie van Brembo en radiale rempomp ;)
 
Laatst bewerkt:
Carmichael edition noemde dat hier in B. Ook bijna gekocht maar was 1 dag te laat voor de laatste in B :X was van een dealer die ermee stopte en de prijs was :o maar geraakte er niet omdat ik moest werken. Mooi apparaat, dat wel :Y maar verkeerde merk ;)
Zo jammer dit -O-
 
zo vandaag de blade geserviced met o.a nieuwe olie + olie filter.
ook rem+koppelingsvloeistof vervangen en de voorvork van nieuwe olie en keeringen voorzien.
daarna ff blokkie om naar huis en vanmiddag wou ik nog ff naar vrienden in zmeer maar de blade had er geen zin meer in :N ( starte snel de accu leeg ).
staat nu aan de optimate en ik denk dat of de spanningsregelaar kaduuk is of de dynamo niet goed meer is iemand een idee :?
Ik kan je niet helpen :N

Maar de eerste kilometers zijn dus een feit *O*
 
Na deze nog 11 posts voor deeltje 72! :Y *O*

Kga het niet meemaken want ga zo lekker onderuit op de bank met een bokbiertje maar ff een kleine bijdrage:

main_5.jpg

Voort kerst is duurt nog ff, maar ach.......
 
Ben blij dat ik nog een hele winter heb om na te denken, want weet echt niet wat ik wil :)

@nameless, vind je van deze??

http://link.marktplaats.nl/479382222
voor zover ik gsm scherm kan zien niet slecht :o

prijs zit ook goed lijkt me, al wil de aanbieder blijkbaar dat er minder geboden gaat worden |(

kzou een bod doen van 8350 en gelijk een mail erachteraan knallen dat je de fiets wil zien want dat je met een strak budget zit maar wel interesse hebt ;) desnoods ga ik wel mee kijken alst zo ver is ;)
 
Zet die van jou eerst maar eens op de bank, dan praten we verder :Y
PK's en NM's zeggen niets, het gaat om het gevoel. En das op mijn CB echt monsterachtig :9 van 30km/u opt achterwiel gewoon op de gas en lekker snel int hernemen. Hoeft niet op de bank om te weten of het goed is, maar ga het wel doen om afstelling en mengsel te checken :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan