Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 75

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij is klaar, morgen ophalen *O*

27cafb4fb8375abb5395ad6b64f65999


Weer een Arrow in de schuur 8-)
 
Laatst bewerkt:
Deze stonden er ook, 4 ferrari's en een porsche, ramden als een dolle naar beneden. Nederlandse kentekens dus de economie is hier zo slecht nog niet.




full
 
Hallo Nameless! Gefeliciteerd met je keuze... (ja, ik leef nog)... helaas rij ik niet veel km's meer op de blade... Hij rijdt fantastisch, maar ik mis een stuk beleving...

Op een of andere manier is de fun een beetje weg. En dan rij je steeds minder... Ik heb een tijdje geleden op de r1 en een ktm rc8 gereden en daar kwam ik met een enorme grijns vanaf... de blade mist dus emotie. De r1 daagt je continu uit en schudt regelmatig zijn kont... en de rc8 met open akra door een tunnel jagen... dat is echt genieten. Maar helaas moet ik op mijn rijbewijs letten (r1) en sleutelen kan ik al helemaal niet (rc8), dus ik geniet zo nu en dan nog van mijn blade. Misschien ben ik gewoon te verwend :$

Ik zit al een tijdje te denken of ik er iets bij neem (of aan inruilen), maar uitgerekend nu staat mijn baan op de tocht. Waarschijnlijk zondag aanstaande heb ik een testrit op een vfr 800 (voor woon/werk?)... ik weet het nog niet... Ik hoop alleen dat ik het plezier voor het motorrijden weer terug kan vinden... misschien is de nieuwe RC30 wel iets, maar dat zal nog wel ff duren... Komt tijd, komt raad...

Ik hoop dat alles goed met je/jullie gaat.

Greetz,
Er6ik
 
Hallo Nameless! Gefeliciteerd met je keuze... (ja, ik leef nog)... helaas rij ik niet veel km's meer op de blade... Hij rijdt fantastisch, maar ik mis een stuk beleving...

Op een of andere manier is de fun een beetje weg. En dan rij je steeds minder... Ik heb een tijdje geleden op de r1 en een ktm rc8 gereden en daar kwam ik met een enorme grijns vanaf... de blade mist dus emotie. De r1 daagt je continu uit en schudt regelmatig zijn kont... en de rc8 met open akra door een tunnel jagen... dat is echt genieten. Maar helaas moet ik op mijn rijbewijs letten (r1) en sleutelen kan ik al helemaal niet (rc8), dus ik geniet zo nu en dan nog van mijn blade. Misschien ben ik gewoon te verwend :$

Ik zit al een tijdje te denken of ik er iets bij neem (of aan inruilen), maar uitgerekend nu staat mijn baan op de tocht. Waarschijnlijk zondag aanstaande heb ik een testrit op een vfr 800 (voor woon/werk?)... ik weet het nog niet... Ik hoop alleen dat ik het plezier voor het motorrijden weer terug kan vinden... misschien is de nieuwe RC30 wel iets, maar dat zal nog wel ff duren... Komt tijd, komt raad...

Ik hoop dat alles goed met je/jullie gaat.

Greetz,
Er6ik
:W Hopelijk gaat het meevallen met je baan :Y En een gemis aan beleving, gewoon meer gas geven jonguh })

Die RC30 volg ik ook met veel interesse :9~
 
Laatst bewerkt:
Hallo Nameless! Gefeliciteerd met je keuze... (ja, ik leef nog)... helaas rij ik niet veel km's meer op de blade... Hij rijdt fantastisch, maar ik mis een stuk beleving...

Op een of andere manier is de fun een beetje weg. En dan rij je steeds minder... Ik heb een tijdje geleden op de r1 en een ktm rc8 gereden en daar kwam ik met een enorme grijns vanaf... de blade mist dus emotie. De r1 daagt je continu uit en schudt regelmatig zijn kont... en de rc8 met open akra door een tunnel jagen... dat is echt genieten. Maar helaas moet ik op mijn rijbewijs letten (r1) en sleutelen kan ik al helemaal niet (rc8), dus ik geniet zo nu en dan nog van mijn blade. Misschien ben ik gewoon te verwend :$

Ik zit al een tijdje te denken of ik er iets bij neem (of aan inruilen), maar uitgerekend nu staat mijn baan op de tocht. Waarschijnlijk zondag aanstaande heb ik een testrit op een vfr 800 (voor woon/werk?)... ik weet het nog niet... Ik hoop alleen dat ik het plezier voor het motorrijden weer terug kan vinden... misschien is de nieuwe RC30 wel iets, maar dat zal nog wel ff duren... Komt tijd, komt raad...

Ik hoop dat alles goed met je/jullie gaat.

Greetz,
Er6ik
hey kerel :W

leuk nog eens wat te horen van je :Y

wat betreft de beleving: Taylormade en pc erop en alles is terug, meer power onderin en herrie om van te kwijlen :Y

Van je baan is goed ruk :r kijk je sowieso uit naar iets anders of wacht je af :? Als je uitkijkt laat me dan ff weten wat je zoekt, dan kijk ik mee ;)

ik kijk ook enorm uit naar die RC30 remake, zal er wsl wel op tijd zijn als ik aan mijn zoveelste midlifecrisis toe ben :X

Hier alles ok, hopelijk voor jou ook snel beter nieuws :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan