Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 75

Status
Niet open voor verdere reacties.
ga ff naar adam , mijn hoge ruitje is binnen :Y
ff halen en daarna rondje om :}

Zet je ff een foto online van het nieuwe smoelwerk dan?

In het MultiStrada topic plaatsen ze niet zoveel lekkere en uitgebreide vakantie reportages. Dus post maar even hier om het topic snel te vinden. ;)

En zag dat Kea naakt gaat.......
 
Zet je ff een foto online van het nieuwe smoelwerk dan?

In het MultiStrada topic plaatsen ze niet zoveel lekkere en uitgebreide vakantie reportages. Dus post maar even hier om het topic snel te vinden. ;)

En zag dat Kea naakt gaat.......

:W

dag marcel, vandaag weer aan t werk?

ik zou de tent dichtgooien en lekker gaan rijden :Y

veels te mooi weer nu
 
Vandaag 412 Eiffel-kilometers bijgezet op de Blade. Het was echt super weer, waar we geluncht hebben stond een thermometer, 31 graden! Alleen die laagstaande zon was echt zwaar klote aan het eind van de dag.
 
had jij het boodschappenlijstje in je handen?kon je hm niet inkorten ;)

was later te warm voor een combi, dus de caab gepakt voor wat rijwind koeling.

Vanaaf' dit: HIBRA - hibra-aalsmeer.nl


full
 
Henk, schoonzus belt net en wil een flatscreen in de slpkmr. Mn weekend is vol geboekt. :/
was wel lekkeRR rijden , ff gekeken hoelang ik op reserve kon rijden en ik stond sneller still als gedacht :Y
gert-jan ff jerrycan met peut gehaald , ik had toch mijn rugzak bij me , omdat mijn hoge ruitje voor de V4 binnen was.
is overigens geen gezicht , maar kan nu wel een hogere snelheid aanhouden als ik achter de sportfietsen aanmoet })
 
Zet je ff een foto online van het nieuwe smoelwerk dan?

In het MultiStrada topic plaatsen ze niet zoveel lekkere en uitgebreide vakantie reportages. Dus post maar even hier om het topic snel te vinden. ;)

En zag dat Kea naakt gaat.......
gek zeg :+

maak in de vakantie volgende week wel een paar foto's
 
Laatst bewerkt:
Vandaag 412 Eiffel-kilometers bijgezet op de Blade. Het was echt super weer, waar we geluncht hebben stond een thermometer, 31 graden! Alleen die laagstaande zon was echt zwaar klote aan het eind van de dag.
ja , je moet toch wat te zeiken hebben :+
 
Nou ik heb mn motor weer terug....volgens mij hebben we er binnenkort n bladerijder bij.. of niet bauke? :p
 
wat is het toch een heerlijk weer
zo maar even een rondje :]
ipod in en gaan *O*
de blade mag blijven staan
die heeft gisteren weer genoeg km gemaakt
full
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand een Metzeler Racetec K3 190/55 liggen waar hij/zij vanaf moet :? . Mijn ritje is gisteren iets duurder uitgevallen dan gehoopt :X :+
 
ja , je moet toch wat te zeiken hebben :+

Ach ja. Normaal vind ik het wel lekker om in het avondzonnetje te rijden. Alleen moest ik nu sommige bochten een klein beetje op de gok insturen omdat je gewoon echt niets kon zien. Normaal heb je dan nog een klein stukje schaduw van de rand van de helm, maar zelfs dat was er al niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan