Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 75

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moguh :W

Straks maar oliebollen gaan eten bij Ten Kate :9

Is er hier al iemand die met het nieuwe model heeft gereden? Ik ben nogal benieuwd of het dashboard net zo slecht zichtbaar is (met zon in de rug) als het dashboard van de CB. Gewoon gaat het wel, maar met de zon in de rug zie je er echt helemaal niets van.
 
Moguh :W

Straks maar oliebollen gaan eten bij Ten Kate :9

Is er hier al iemand die met het nieuwe model heeft gereden? Ik ben nogal benieuwd of het dashboard net zo slecht zichtbaar is (met zon in de rug) als het dashboard van de CB. Gewoon gaat het wel, maar met de zon in de rug zie je er echt helemaal niets van.
maakt geen ene fuck uit man, hebben we hier dan 3 dagen per jaar last van :/
 
Moguh :W

Straks maar oliebollen gaan eten bij Ten Kate :9

Is er hier al iemand die met het nieuwe model heeft gereden? Ik ben nogal benieuwd of het dashboard net zo slecht zichtbaar is (met zon in de rug) als het dashboard van de CB. Gewoon gaat het wel, maar met de zon in de rug zie je er echt helemaal niets van.
gisteren al geweest :) , ff biertje gedaan :+
 
De nieuwe Pata Blade :9~

pata1_zps34c45014.jpg


pata2_zps009d5c9b.jpg


pata3_zps72bdc7d1.jpg


Ze hebben ook een nieuwe uitlaten leverancier...Termignoni komt er vanaf volgend jaar onder, ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien en gaat klinken :Y
 
X-mas kado tjes binnen! :)

Ook andere kentekenplaathouder en achterlicht van Rossi eindelijk binnen.. *O* *O*
nu nog wachten op de kappen en een nieuw setje banden en we zijn helemaal klaar voor het nieuwe seizoen :)
full
 
Even een vraagje, ik vind de champagne/beige blokdeksels van de 2008 niet echt passen bij het geheel, zijn me wat veel verschillende kleuren door elkaar en wil ze graag zwart. Nu kan ik ze inderdaad in het zwart bestellen of coaten, maar ik was er over na aan het denken om ze zelf te spuiten in mat-zwart.

Schatten jullie in dat dit gaat? Rij nooit in de regen, en verder komen de deksels nergens mee in aanraking volgens mij (schuurt niks langs ofzo..)?
 
Even een vraagje, ik vind de champagne/beige blokdeksels van de 2008 niet echt passen bij het geheel, zijn me wat veel verschillende kleuren door elkaar en wil ze graag zwart. Nu kan ik ze inderdaad in het zwart bestellen of coaten, maar ik was er over na aan het denken om ze zelf te spuiten in mat-zwart.

Schatten jullie in dat dit gaat? Rij nooit in de regen, en verder komen de deksels nergens mee in aanraking volgens mij (schuurt niks langs ofzo..)?
dan moet het lukken met hittebestendige verf.
zorg wel dat je deksels vetvrij zijn want anders kan je na 1 of 2 x rijden weer opnieuw beginnen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan