Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 75

Status
Niet open voor verdere reacties.


Dreamteam on ;) maar ik rij nog op zoveel motoren komend jaar dat ik waarschijnlijk toch niet heel veel km op de blade zal zetten.

Dreamteam on ;) maar ik rij nog op zoveel motoren komend jaar dat ik waarschijnlijk toch niet heel veel km op de blade zal zetten.


Zo nu rotjes afsteken en dronken worden :P
Ieder een goede jaarwisseling :W
Zou je dat wel doen, je post nu al dubbel :+

Plezier ;)
 
Ik zou zeggen, stuur een voorstel naar TK en misschien rijden ze volgend jaar met jouw ontwerp.
Ze zitten volgens mij aan nogal wat voorwaarden vast, dus heel veel vrijheid hebben ze niet ;)

dat heb je altijd voorwaarden bij het ontwerpen van een motor. (gaat om heel wat centjes)
maar ben dat ondertussen wel gewend :] Nu doet Aldo (Drudi) het al een aantal jaren voor Ten Kate...
 
Houd de handen heel mensen, is zo lastig koppelen/remmen :]

En een fijne jaarwisseling gewenst *O*
 
De nieuwe Pata Blade :9~

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ze hebben ook een nieuwe uitlaten leverancier...Termignoni komt er vanaf volgend jaar onder, ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien en gaat klinken :Y

Lekkerrrrrrrr,

Damn, dat wordt straks nog lastig :P En moet ik dus ook die Arrow gaan verruilen voor een Termi, mwah, nog even sparen en hopen dat de Blade nog wat meer aangepast gaat worden tov de huidige bij de volgende update :9~ :9~
 
Lekkerrrrrrrr,

Damn, dat wordt straks nog lastig :P En moet ik dus ook die Arrow gaan verruilen voor een Termi, mwah, nog even sparen en hopen dat de Blade nog wat meer aangepast gaat worden tov de huidige bij de volgende update :9~ :9~~
ineens nog wat verder sparen voor de remake van de rc30 :+
 
ja mensen allemaal een fijne jaarwisseling
en dat we het nieuwe jaar allemaal veel km mogen maken :Y

ja Teus en de rest hier ook een

full
 
Laatst bewerkt:
Iedereen alvast een goed en gezond 2013 toegewenst, met veel mooi weer en veel :]

:W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan